Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
5 100 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000778-b 19495b79e73042ac939d90b4fb796783
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гайдарова

+380674457220 t.gaydarova@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського
Код ЄДРПОУ: 05417058
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., м. Київ , Голосіївський проспект, 3
Контактна особа: Тетяна Гайдарова
+380674457220
t.gaydarova@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
При прийнятті рішення щодо проведення переговорів з Учасником було обрано переговорну процедуру закупівлі на підставі наступного. Відповідно до частини 1 пункту 19 статті 23 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580-VIII поліція відповідно до покладених на неї завдань здійснює охорону об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами, а також бере участь у здійсненні державної охорони. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» від 21.11.2018 № 975 НБУВ як державна бюджетна установа підлягає охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Згідно зі статтею 13 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580-VIII до системи поліції входить поліція охорони, згідно Інструкції про організацію діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів», затверджену наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 р. № 577 до органів поліції охорони відноситься Відділ воєнізованої охорони Департаменту поліції охорони.
На підставі вищезазначеного Відділ воєнізованої охорони Департаменту поліції охорони - єдиний можливий виконавець послуг з охорони об’єктів НБУВ при цьому відсутня альтернатива, інших державних органів охорони немає.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 січня 2020 09:06
Оскарження наміру укласти договір: 03 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку за адресою проспект Голосіївський, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, Голосіївський проспект, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1 послуга
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку за адресою вулиця Володимирська, 62
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 366 Календарні 100

Тендерна документація

22 січня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000040 ● c1397357736245368b6b7f0c4e00785c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2020 19:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-01-22-000778-b 22.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.93 № 2939 органу державного фінансового контролю надано право, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства, а частиною восьмою статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII визначено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Отже, з метою виконання замовником – Національною бібліотекою України імені В.І. Вернадського (далі - НБУВ) вимог законодавства щодо зобов’язання усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, визначене у пункті «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі» при аналізі питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури та у пункті «висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель», при цьому з зазначенням у ньому про: «…наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі…, - порушень не установлено», констатуючої частини висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу, опублікованому в електронній системі закупівель 27.02.2020 (ID моніторингу: UA-M-2020-02-07-000040), закупівлі Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, оприлюдненої в електронній системі закупівель 22 січня 2020 року (ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-22-000778-bДП). У пункті «Зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель» висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу, опублікованому в електронній системі закупівель 27.02.2020 (ID моніторингу: UA-M-2020-02-07-000040) зазначено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». З огляду на вищезазначене, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченого статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а також враховуючи інші норми законодавства у сфері публічних закупівель, у сфері культури, бібліотечної, архівної справи, зокрема, Законів України «Про бібліотеки і бібліотечну справу», «Про Національний архівний фонд та архівні установи», «Про культуру», а також норми законодавства у сфері охорони об’єктів державної власності органами поліції охорони, НБУВ здійснює наступний захід: до оприлюдненої інформації НБУВ в електронній системі закупівель щодо закупівлі ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, оприлюдненої в електронній системі закупівель 22 січня 2020 року (ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-22-000778-bДП) додатково НБУВ оприлюднює в електронній системі закупівель цю інформацію та документи-докази про підтвердження наявності умов застосування вищезазначеної переговорної процедури до її оголошення (Протокол тендерного комітету НБУВ № 1 від 22.01.2020, у якому було обговорено питання вибору процедури щодо закупівлі послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку за кодом ДК 021:2015 - 75240000-0 з обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі для підтвердження наявності умов її застосування з посиланням на нормативні та інші документи, додається окремим файлом), а також відповідь Державної архівної служби України від 03.03.2020 на запит генерального директора НБУВ щодо статусу НБУВ в архівній системі України, що додається окремим файлом). Цей захід НБУВ обумовлений тим, що: У пункті «Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі» висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу, опублікованому в електронній системі закупівель 27.02.2020 (ID моніторингу: UA-M-2020-02-07-000040) зазначено: «Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі, а відповідно до частини першої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток. За результатами моніторингу установлено, що в пункті 13 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовник зазначив умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини другої статті 35 Закону, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Так, у пункті 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі) Замовник зазначив, що Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського, як державна бюджетна установа підлягає охороні органами поліції охорони на договірних засадах, згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання» від 21.11.2018 № 975 (далі – Постанова). Однак, Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського не входить в категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених Постановою. З огляду на зазначене, Замовник не обґрунтував наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 35 Закону». У пункті «Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства»: «За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено». А НБУВ відповідно до вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахування того, що законодавство у сфері публічних закупівель не містить вимог щодо змісту та форми документів, що підтверджують відсутність конкуренції на певних ринках, а необхідність посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачено лише в пункті 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі), яка затверджена наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016 обґрунтувано наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: при оприлюдненні процедури закупівлі ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, оприлюдненої в електронній системі закупівель 22 січня 2020 року (ідентифікатор закупівлі:UA-2020-01-22-000778-bДП) зазначено у пункті електронної системи закупівель «Підстава»: норму Закону «Про публічні закупівлі» - cт. 35, п. 2 Відсутність конкуренції, у пункті електронної системи закупівель «Обґрунтування»: стисле обґрунтування процедури закупівлі з посиланням на нормативно-правові акти (Закон України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580-VIII, постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» від 21.11.2018 № 975, Інструкція про організацію діяльності органів поліції охорони під час виконання заходів з фізичної охорони об’єктів», затверджену наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07.07.2017 р. № 577), викладені у протоколі засідання тендерного комітету НБУВ № 1 від 22.01.2020 у якому було обговорено питання вибору процедури щодо закупівлі послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку за кодом ДК 021:2015 - 75240000-0 з обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі для підтвердження наявності умов її застосування з посиланням на нормативні та інші документи) щодо відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи інформацію з яких електронна система закупівель автоматично підтягує для формування повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2020-01-22-000778-b. У доповнення до вищезазначеного додаємо інформацію щодо статусу НБУВ, зокрема, щодо належності її «до категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених Постановою». НБУВ діє на підставі Статуту, затвердженого розпорядженням президії НАН України від 14.06.2017 року № 383 (нова редакція), відповідно до пункту 1.1. якого Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського є державною бюджетною неприбутковою науковою установою, заснованою на державній власності, перебуває у віданні Національної академії наук України і має статус національної установи. НБУВ є провідним культурним, освітнім, науково-інформаційним державним закладом, що здійснює функції науково-дослідного, методичного та координаційного центру з питань книгознавства, бібліотекознавства, бібліографознавства, документознавства, бере участь у розробленні державної політики в галузі бібліотечної справи та її реалізації. Згідно з п. 1.2., п. 1.4., п. 1.5. НБУВ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про бібліотеки і бібліотечну справу», «Про Національний архівний фонд та архівні установи», «Про культуру» та іншими актами законодавства, Статутом Національної академії наук України, Основними принципами організації та діяльності наукової установи Національної академії наук України, іншими нормативними актами НАН України та цим Статутом, створена та діє з метою комплектування, наукового опрацювання та зберігання загальнодержавного універсального бібліотечного фонду і фонду документальної спадщини України та світу, організації доступу до фонду та формування, розвитку й використання науково-інформаційних ресурсів; здійснення наукових досліджень, спрямованих на отримання та використання нових знань у книгознавстві, бібліотекознавстві, бібліографознавстві, кодикології та кодикографії, архівознавстві та документознавстві, наукометрії, інформаційно-комунікаційних технологіях, біографістиці, збереженні, консервації та реставрації документів, володіє потужним бібліотечним фондом та фондом документальної спадщини України й світу. Бібліотечний фонд НБУВ, зокрема, фонд документальної спадщини України та світу, є національним культурним надбанням українського народу, невід’ємною складовою культурної спадщини, а фонд рукописів, стародруків, рідкісних видань, історичних колекцій, архівний фонд України та депозитарій НБУВ є науковим об’єктом, що має статус національного надбання, який перебуває під охороною держави та не підлягає роздержавленню і приватизації. У своїй діяльності НБУВ виходить з того, що держава створює правові, фінансові й матеріально-технічні умови для збереження та зберігання, цілісності, невідчужуваності користування і поповнення її фонду(ів). Одним з основних завдань НБУВ відповідно до п. 2.1. Статуту є комплектування, зберігання, наукове опрацювання та зберігання загальнодержавного універсального бібліотечного фонду і фонду документальної спадщини України та світу, який відповідно до п. 5.7. Статуту є складовою частиною матеріально-технічної бази НБУВ. На виконання завдань відповідно до п. 2.2. Статуту НБУВ, зокрема, організовує діяльність (комплектування, наукове опрацювання, забезпечення зберігання й суспільного використання документів) Фонду Президентів України, Національної юридичної бібліотеки, Архівного фонду НАН України. Національна бібліотека України імені В.І. Вернадського іменована та має статус національної згідно з Указом Президента України «Про надання Центральній науковій бібліотеці імені В.І. Вернадського статусу національної» від 05 квітня 1996 р. № 244/96. Відповідно до частини третьої статті 7 Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (із змінами та доповненнями) від 27.01.1995 року № 32/95-ВР бібліотечний фонд національної бібліотеки України є національним культурним надбанням Українського народу, невід'ємною складовою частиною культурної спадщини та перебуває під охороною держави, а статтею 16 зазначеного Закону архівні документи, зібрані в бібліотеці, входять до складу Національного архівного фонду України згідно з Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», а для документів, що внесені або підлягають внесенню до Державного реєстру національного культурного надбання України, та документів, що є унікальними документами Національного архівного фонду України і зберігаються в бібліотеках, встановлюється особливий режим охорони, зберігання та використання. Згідно з Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» від 24.12. 1993 р. № 3814-XII архівна установа, архів, архівний підрозділ, архівний відділ - це відповідно установа чи структурний підрозділ, що забезпечує облік і зберігання архівних документів, використання відомостей, що в них містяться, та формування Національного архівного фонду і/або здійснює управління, науково-дослідну та інформаційну діяльність у сфері архівної справи і діловодства. Відповідно до абзацу восьмого статті 23 зазначеного Закону архівні підрозділи державних наукових установ, музеїв та бібліотек є складовими системи архівних установ України, частиною першою статті 30 Закону державним науковим установам, музеям та бібліотекам надано право створювати архівні підрозділи для зберігання документів Національного архівного фонду, а також поповнювати свої фонди і колекції профільними документами. У структурі НБУВ, зокрема, є Інститут архівознавства, що не має прав юридичної особи та діє на підставі Положення про Архівний фонд Національної академії наук України, Положення про Інститут архівознавства НБУВ, затверджених постановою Президії НАН України від 05.12. 2001 р. № 299 та схвалених центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архівної справи і діловодства (на той час – Державний комітет архівів України) відповідно до яких Інститут архівознавства НБУВ є головним архівним підрозділом у системі Національної академії наук України з питань формування, зберігання, обліку й використання документів Національного архівного фонду, а архівні підрозділи, рукописні відділи, музеї та музейні кімнати установ НАН України, яким надано право постійного зберігання документів Архівного фонду НАН України, підпорядковуються Інституту архівознавства НБУВ у науково-організаційних та науково-методичних питаннях щодо здійснення експертизи цінності, формування, обліку документів своїх фондів та подають цю інформацію Інституту архівознавства НБУВ для забезпечення централізованого обліку Архівного фонду НАН України. Серед цих підрозділів установ НАН України, зокрема, підрозділи НБУВ, особливим є Інститут рукопису НБУВ. Основні функції та завдання Інституту рукопису НБУВ визначені у Положенні про Інститут рукопису НБУВ відповідно вимог до вищезазначених: Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Положення про Архівний фонд Національної академії наук України», Статуту НБУВ. Згідно з Положенням про Інститут рукопису НБУВ, Інститут здійснює збирання, зберігання та введення до наукового і культурного обігу найцінніших рукописних пам'яток та рукописної спадщини українського народу та народів, що проживають у межах України, а також колекційних рукописних матеріалів інших країн та народів, що належать світовій культурі. Рукописні фонди Інституту комплектуються рукописними книгами, архівними документами особового походження, документальними колекціями та зібраннями, що є частиною Національного архівного фонду України. Статус підрозділів установ НАН України, зокрема, підрозділів НБУВ щодо постійного зберігання документів Національного архівного фонду, крім Положення про Архівний фонд НАН України, також закріплений у Списку юридичних осіб – джерел формування Національного архівного фонду, схваленому Експертно-перевірною комісією Національної академії наук України (протокол засідання від 29.09.2011 № 3) та затвердженого в. о. Головного ученого секретаря Національної академії наук України. Відповідно до вимог п. 3 розділу І Порядку державного обліку документів Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 27.09.2013 № 2045/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02.10.2013 за № 1695/24227 (далі – Порядок), Інститут архівознавства НБУВ здійснює державний облік документів Національного архівного фонду, що зберігаються в НБУВ, зокрема в Інституті рукопису НБУВ, та в установах Національної академії наук України і відповідно до пункту 8 глави ІІІ Порядку, щороку надсилає до Укрдержархіву документи для централізованого державного обліку документів НАФ, у тому числі архівних підрозділів державних наукових установ Національної академії наук України. Слід зазначити, що вимоги Положення про умови зберігання документів Національного архівного фонду, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 02.03.2015 № 296/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.03.2015 за № 250/26695 є обов’язковими до виконання архівними підрозділами державних наукових установ, музеїв та бібліотек, архівними установами Національної академії наук. Окремо слід зазначити про те, що фонд рукописів, стародруків, рідкісних видань, історичних колекцій, архівний фонд України та депозитарій НБУВ входять до Переліку наукових об’єктів, що становлять національне надбання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2001 р. № 1709, а також про те, що у структурі НБУВ є Фонд Президентів України, заснований вищезазначеним Указом Президента України «Про надання Центральній науковій бібліотеці імені В.І. Вернадського статусу національної» від 05 квітня 1996 р. № 244/96. Відповідно до «Положення про Фонд Президентів України», затвердженого Президентом України 11 жовтня 1996 року № 936/96 Фонд Президентів України як спеціальна бібліотечно-архівна колекція є основним центром, що забезпечує збирання, збереження та запровадження в науковий і культурний обіг документальних матеріалів, які відображають державну, суспільно-політичну діяльність, творчість та життя Президентів України, з питань організації та методики ведення архівної справи Фонд Президентів України керується правилами, інструкціями і рекомендаціями Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України (сьогодні - Укрдержархів), основними завданнями та функціями Фонду Президентів України, зокрема, є: збирання, збереження матеріалів, що знаходяться у Фонді, та створення необхідних умов для користування ними; бібліотечний і архівний облік документів, їх державна реєстрація відповідно до законодавства. Склад документних матеріалів, що передаються на постійне зберігання до Фонду Президентів України, визначається Президентами України, співробітниками відповідних підрозділів Адміністрації президента та іншими власниками документів. Документний фонд Фонду Президентів України поділяється на бібліотечний, архівний та музейний фонди, останній з яких складає колекція «Подарунки президентам України». В ній зібрані документи (експонати), пов'язані з життям та діяльністю Президентів України та інших осіб, причетних до державної влади. Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» від 21.11.2018 р. № 975 «відповідно до статті 23 Закону України «Про Національну поліцію» затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» та «установлено, що у разі відповідності категоріям, затвердженим цією постановою, такі об’єкти охороняються органами поліції охорони на договірних засадах; охорона бюджетних установ (організацій) здійснюється органами поліції охорони на договірних засадах у межах асигнувань, передбачених у державному бюджеті на утримання таких установ (організацій)». У пункті 11 Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затвердженої вищезазначеною постановою зазначено: «Об’єкти та архівні установи, де зберігаються документи Національного архівного фонду». Тобто нормативно-правовим актом визначено критерії, при наявності яких об'єкти державної форми власності охороняються органами поліції охорони на договірних засадах. На підставі вищевикладених Законів України інших нормативно-правових актів, нормативних документів та Статуту Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського, НБУВ формує, зберігає, обліковує та використовує документи Національного архівного фонду України, а Інститут архівознавства та Інститут рукопису НБУВ входять до системи архівних установ України, отже має критерії як об'єкт державної форми власності для охорони органами поліції охорони на договірних засадах. Окремо слід зазначити про те, що Законом України «Про Національну поліцію» визначено, що поліція здійснює охорону об’єктів права державної власності у випадках та порядку, визначених законом та іншими нормативно-правовими актами (стаття 23), а Законом України «Про бібліотеки і бібліотечну справу» визначено, що бібліотечний фонд національної бібліотеки України перебуває під охороною держави (стаття 7), зокрема, архівні документи, зібрані в бібліотеці, входять до складу Національного архівного фонду України згідно з Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та для документів, що внесені або підлягають внесенню до Державного реєстру національного культурного надбання України, та документів, що є унікальними документами Національного архівного фонду України і зберігаються в бібліотеках, встановлюється особливий режим охорони (стаття 16). У Законі України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» зазначено, що Національний архівний фонд України є складовою частиною вітчизняної і світової культурної спадщини та інформаційних ресурсів суспільства, перебуває під охороною держави (стаття 4). Закон України «Про культуру» визначає, що органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування забезпечують збереження культурних цінностей на території України, охорону культурної спадщини (стаття 16). Аналіз норм законодавства говорить про те, що Законами України чітко визначено обов’язок держави здійснювати охорону об’єктів права державної власності, що мають та зберігають культурні цінності, культурну спадщину: Національний бібліотечний фонд, Національний архівний фонд України, зокрема, документи, що внесені або підлягають внесенню до Державного реєстру національного культурного надбання України, та документи, що є унікальними документами Національного архівного фонду України, а Національна поліція України (поліція) як центральний орган виконавчої влади згідно зі статтею 1 Закону України «Про Національну поліцію» від 02.07.2015 р. № 580-VIII до системи якої згідно зі статтею 13 входить поліція охорони повинен забезпечити таку охорону відповідно до повноважень та прав, встановлених законодавством. Поліція охорони єдина в Україні охоронна структура, працівники якої мають визначені Законом права та повноваження на озброєну охорону та застосування владних функцій щодо правопорушників. А згідно з вищезазначеними нормативно-правовими актами та Статутом, на НБУВ покладено, зокрема, зберігання загальнодержавного універсального бібліотечного фонду і фонду документальної спадщини України та світу. Отже, просимо звернути увагу на вищевикладене та врахувати те, що з-поміж можливих заходів «щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку» можливим є лише вищевказаний, який відповідає принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбаченого статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а також враховує інші норми законодавства у сфері публічних закупівель, у сфері культури, бібліотечної, архівної справи, зокрема, Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу», «Про Національний архівний фонд та архівні установи», «Про культуру» та норми законодавства у сфері охорони органами поліції охорони об’єктів державної власності. Виділений з-поміж можливих заходів, але не зазначених у висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу, опублікованому в електронній системі закупівель 27.02.2020 (ID моніторингу: UA-M-2020-02-07-000040): «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору» спричинить негативні наслідки, зокрема, злочинні посягання на унікальні, цінні документи у зв’язку з залишенням без охорони об’єкту - НБУВ, бібліотечний фонд якої, зокрема, фонд документальної спадщини України та світу, є національним культурним надбанням українського народу, невід’ємною складовою культурної спадщини та фонд рукописів, стародруків, рідкісних видань, історичних колекцій, архівний фонду України, який містить унікальні документи Національного архівного фонду України та є науковим об’єктом, що має статус національного надбання та перебуває під охороною держави. З огляду на те, що констатуюча частина висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу, опублікованому в електронній системі закупівель 27.02.2020 (ID моніторингу: UA-M-2020-02-07-000040) містить протиріччя: у пункті «висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель»: «За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено», просимо підтвердити факт усунення порушення НБУВ у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу, опублікованому в електронній системі закупівель 27.02.2020 (ID моніторингу: UA-M-2020-02-07-000040 та зазначити про це в електронній системі закупівель на підставі вищевикладеного, наданих доказів, оприлюднення в електронній системі закупівель цієї інформації та документів до неї, статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

2020-03-04 18:56:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВІДДІЛ ВОЄНІЗОВАНОЇ ОХОРОНИ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ
#40242060
Переможець 5 100 000,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 09:06

Документи

23 січня 2020 09:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 09:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІДДІЛ ВОЄНІЗОВАНОЇ ОХОРОНИ ДЕПАРТАМЕНТУ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ
#40242060
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2020 09:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 16:32
Звіт про виконання договору охорона.pdf укладений
25 березня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 14:53
Додаткова угода_4.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:45
Повідомлення нове.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:45
Повідомлення старе.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:02
Повідомлення про внесення змін СФ.pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:55
Повідомлення про внесення змін НФ.pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:55
ДУ № 3.pdf зміни до договору
27 січня 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 21:48
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:45
Повідомлення.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:45
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 21:45
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 16:33
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 16:26
Додаткова угода № 1 до Договора № 14 -Д2020 від 04.02.2020 р.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 16:26
Повідомлення про внесення змін до договору старе.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 12:40
Протокол_2_.pdf укладений
04 лютого 2020 12:39
14-Д-2020.pdf укладений
04 лютого 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною шостою прикінцевих та перехідних положень розділу Х Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких нормативних актів щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року № 114 та пунктом першим частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2020 року №922-VIII в редакції до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких нормативних актів щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року № 114, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника». Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Згідно Додаткової Угоди № 1 від 26.10.2020 року до Договору № 14-Д/2020 від 04.02.2020 року, Сторони домовилися внести наступні зміни, а саме: 1. У пункті 3.1 Договору змінити ціну з 5 099 998,90 грн з ПДВ на 4 973 518,70 грн з ПДВ. 2. Додати до Договору розрахунок вартості охорони НБУВ Додаток №1 до Додаткової Угоди до Договору №14-Д/2020.
Номер договору про закупівлю: 14-Д/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VІІІ в редакції до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких нормативних актів щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 р. № 114, а саме: - Пункт 8 частини четвертої стаття 36 Закону України «зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті». - Частина 5 стаття 36 Закону України «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони дійшли згоди: з 01.01.2021 р. продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми вище зазначеного Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме: по 28.02.2021 року включно.
Номер договору про закупівлю: 14-Д/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VІІІ в редакції до введення в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких нормативних актів щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 р. № 114, а саме: - Пункт 8 частини четвертої стаття 36 Закону України «зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті». - Частина 5 стаття 36 Закону України «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Згідно Додаткової Угоди № 3 від 26.01.2021 року до Договору № 14-Д/2020 від 04.02.2020 року, Сторони домовилися внести наступні зміни, а саме: - у пункті 1.1. Договору після слова «включно» додати: «та на період з 01 січня 2021 по 28 лютого 2021 р. включно»; - у пункті 3.1. Договору додати редакцію: «Вартість послуг на період з 01 січня 2021 по 28 лютого 2021 р., включно відповідно до розрахунку (додаток №1 до додаткової угоди №3 становить 740 874,41 грн. (сімсот сорок тисяч вісімсот сімдесят чотири гривні 41 копійка), в тому числі ПДВ – 123 479,07 грн.»; - у пункті 5.1. додати редакцію: «Строк виконання послуг у 2021 році здійснюється з 01 січня по 28 лютого включно»; - у пункті 11.1. розділу XI редакцію: «по 31.12.2020 р.» замінити на: «по 28.02.2021 р. (включно) – в частині надання послуг Виконавцем та по 01.05.2021р., - в частині виконання зобов’язань по оплаті Замовником». - Розрахунки за надані послуги здійснюються в порядку, передбаченому Розділом IV Договору.
Номер договору про закупівлю: 14-Д/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Додаткової Угоди №4 від 26.02.2021 року до Договору №14-Д/2020 від 04.02.2020 року, Сторони домовились внести наступні зміни, а саме: - у пункті 1.1. Договору після слів «та на період з 01 січня 2021 по 28 лютого 2021 р. включно» додати: «з 01 березня по 21 березня 2021 року»; - у пункті 3.1. Договору додати редакцію: «Вартість послуг на період з 01 березня 2021 по 21 березня 2021 р. включно відповідно до розрахунку (додаток №1 до додаткової угоди №4 становить 243 087, 59 грн. (двісті сорок три тисячі вісімдесят сім гривень 59 копійок), в тому числі ПДВ – 40 514,60 грн.»; - у пункті 5.1. змінити редакцію: «Строк виконання послуг у 2021 році здійснюється з 01 січня по 28 лютого включно» на «Строк виконання послуг у 2021 році здійснюється з 01 січня по 21 березня включно»; - 11.1. розділу XI слова: «по 28.02.2021 р.» замінити на: «по 21.03.2021 р. (включно) далі редакцію речення залишити без змін. - Розрахунки за надані послуги здійснюються в порядку, передбаченому Розділом IV Договору.
Номер договору про закупівлю: 14-Д/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 21 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 957 480,70
UAH (в тому числі ПДВ 992 913,45 UAH)