Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

бензин А-92, А-95 (талони або скретч-карти (Україна)) - 2 найм. (126 400 л)
Очікувана вартість
3 397 982,40 UAH
UA-2020-01-22-000748-b 86985549557241729fc17f5ec74573c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 397 982,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 989,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33980 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


бензин А-92, А-95 (талони або скретч-карти (Україна)) - 2 найм. (126 400 л)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
126400 л
бензин А-92, А-95 (талони або скретч-карти (Україна)) - 2 найм. (126 400 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:33
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000036 ● da0ee729b5ac4f02b998c1bcace38d40
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 18:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2020 № 66

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2020 № 66


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

13
UA-2020-01-22-000748-b
22.01.2020 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
(код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-03-25-000039 ● 0acaac170d0c4911855580c0438752ce
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2020 10:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

25.03.2020 № 66

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.03.2020 № 66


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13
UA-2020-01-22-000748-b 22.01.2020 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
(код ЄДРПОУ 40081237) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

НАЧАЛЬНИКУ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ВАСИЛЬЄВУ О.В. Шановний Олександре Володимировичу! Стосовно процедури закупівлі UA-2020-01-22-000748-b ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) очікуваною вартістю 3 397 982,40 грн ( далі – ЗАКУПІВЛЯ) повідомляю таке. Щодо банківської гарантії, виданої акціонерним товариством «ПУМБ» від 31.01.2020 № LVOG285354228, яка міститься у складі тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" ( далі – ГАРАНТІЯ), слід зазначити таке. Відповідно до термінології, визначеної Цивільним Кодексом України, строком є певний період у часі, зі спливом якого пов’язана дія чи подія, яка має юридичне значення. З точки зору замовника строк дії ГАРАНТІЇ має впливове значення як юридичний факт, тобто дія чи подія, яка набуває юридичного значення зі спливом строку в частині настання кінцевого строку можливості отримання коштів, що мають надійти як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику). В тендерній документації( додаток1) зазначено, що строк дії тендерної пропозиції становить не менше 90 днів, тобто забезпечення тендерної пропозиції – ГАРАНТІЯ – також беззаперечно має діяти не менше 90 днів. Разом з тим слід зауважити, що в умовах тендерної документації відсутній наголос на те, що строк дії гарантії не може бути більшим 90 днів. Водночас, внесення змін до тендерної документації, що спричиняє подовження кінцевого строку подання пропозицій, зумовлює необхідність подовження строку дії банківської гарантії. З огляду на викладене, строк дії ГАРАНТІЇ протягом 97 днів було розцінено як такий, що встановлений з урахуванням можливого подовження терміну дії ГАРАНТІЇ у разі внесення змін до тендерної документації, та як такий, що є не менше 90 днів, інакше кажучи, як такий, що відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Форми документів у сфері публічних закупівель затверджені наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону. Водночас Наказом встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Таким чином, у протоколі розгляду тендерної пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ", чітко дотримуючись форми протоколу розгляду тендерних пропозицій, затвердженої Наказом, внесена уся обов’язкова інформація, а саме : « п.7.Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону) зазначено: « оцінкою наданих пропозицій на закупівлю ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-92, А-95, талони або скретч-карти (Україна) визнати такою, що має найбільш економічно вигідну ціну; відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації; відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ПП "ОККО КОНТРАКТ", тим самим було зазначено всі підстави, за якими кваліфікується переможець закупівлі згідно зі ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» . З огляду на викладене, протокол розгляду зазначеної вище тендерної пропозиції є протоколом про визначення переможця відкритих торгів. Згідно з вимогами Закону, після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій – протоколу визначення переможця протягом одного дня після прийняття такого рішення, електронною системою закупівель автоматично формується повідомлення про намір укласти договір з переможцем. Підтвердженням зазначеної дії є Форма повідомлення про намір укласти договір, затверджена наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, в якій зазначено , що даний документ заповнюється електронною системою закупівель автоматично, а також інформація з офіційного сайту https://infobox.prozorro.org/faq( скріншот додається). Отже, як підсумок, слід зазначити, що результатом оприлюднення у відповідності до вимог ст.10 Закону протоколу розгляду тендерних пропозицій, що є водночас протоколом про визначення переможця закупівлі, є повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі, яке автоматично формує та розсилає учаснику тендерних торгів електронна система. Згідно зі ст.32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Таким чином, було укладено договір поставки з ПП "ОККО КОНТРАКТ" № ПР/НХ-2058/НЮ, при цьому порушення Закону при проведенні процедури закупівлі - відсутні. Вимогами п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено : «У разі підпису документів тендерної пропозиції представником учасника (уповноваженою особою) у довіреності, або іншому документі, що підтверджує повноваження особи на підписання документів обов’язково повинні бути вказані повноваження на представлення інтересів Учасника в процедурах закупівлі та на підпис документів тендерної пропозиції». На виконання зазначеної вимоги в тендерній пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" представлено довіреність від 16.02.2019 № OK-2019/15, а також довіреність від 01.03.2019 № OK-2019/69 видані на ім’я Кисіля Андрія Сергійовича , в яких чітко прописано повноваження на представлення інтересів Учасника в процедурах закупівлі та на підпис документів тендерної пропозиції, а також на укладання та підписання договорів поставки за результатами процедур закупівель. Таким чином, наявність підпису Кисіля А.Г. на проекті договору є підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації в частині умови щодо надання проекту договору (ДОДАТОК №5), скріпленого підписом керівника, що свідчить про ознайомлення з основними умовами договору і водночас про згоду з їх змістом . З огляду на викладене, пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" повністю відповідає вимогам тендерної документації. Голова тендерного комітету О.О.Левченко Вик. Губаренко В.А., 793-19-85

2020-04-14 16:46:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 3 389 904,00
UAH з ПДВ
3 389 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД" 3 394 944,00
UAH з ПДВ
3 394 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 17:54
Електронний підпис
06 лютого 2020 17:52
ТП.pdf
06 лютого 2020 17:52
Корупція Стоянський.zip
06 лютого 2020 17:52
Корупція ОК.zip
06 лютого 2020 17:52
Корупція Кісіль.zip
06 лютого 2020 17:52
Інші документи.zip
06 лютого 2020 17:52
БГ.zip

Публічні документи

06 лютого 2020 10:24
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:22
Технічна специфікація.pdf
06 лютого 2020 10:22
Тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 10:22
Статут.pdf
06 лютого 2020 10:22
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 10:22
Перелік АЗС2.pdf
06 лютого 2020 10:22
Перелік АЗС.pdf
06 лютого 2020 10:22
Ліцензія гурт.pdf
06 лютого 2020 10:22
Ліцензії АЗС.pdf
06 лютого 2020 10:22
Кваліфікація 17ст..pdf
06 лютого 2020 10:22
Зразок талонів.pdf
06 лютого 2020 10:22
ДСТУ 7687-2015.pdf
06 лютого 2020 10:22
ДСНС.pdf
06 лютого 2020 10:22
Довідка корупція ДОТ.pdf
06 лютого 2020 10:22
Банківська гарантія.zip
06 лютого 2020 10:22
АЗС Договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "ДНІПРО ОІЛ ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 3 389 904,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
3 389 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 11:03
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 11:54
2058191 (1).pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:54
1_2058191.pdf укладений
28 квітня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:02
пролонгация-2058 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:02
1_пролонгация-2058.pdf укладений
31 грудня 2020 12:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
пролонгация-2058 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:01
1_пролонгация-2058.pdf укладений
31 грудня 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2020 10:11
допугода 2058 (1).pdf зміни до договору
02 квітня 2020 10:11
1_допугода 2058.pdf укладений
02 квітня 2020 10:09
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 17:12
Договор.pdf укладений
05 березня 2020 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-2058/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-УІІІ
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-2058/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-УІІІ
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-2058/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-2058/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 326 688,00
UAH (в тому числі ПДВ 554 448,00 UAH)