Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кава та чай
Очікувана вартість
89 965,50 UAH
UA-2020-01-22-000738-c ● dd17e978762342549972ee7bf528878d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081373 |
Вебсайт: | http://www.liski.ua/ |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22 |
Контактна особа: |
Ковтун Сергій Васильович (044) 465-32-84 ez@liski.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 14:05 |
Очікувана вартість: | 89 965,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 89,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Кава та чай
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 11:15 |
ТД_Кава та чай.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог (еквівалент) ?
Дата подання: 27 січня 2020 12:01
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:24
Еквіваленти (аналоги) дозволяються по всім позиціям чи тільки по каві Lavazza ?
Відповідь: Надання еквівалентів можливе по всіх різновидах продукції, що входять до предмета закупівлі. Про це зазначено у табличній частині Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №6 до тендерної документації.
Щодо зразків
Дата подання: 27 січня 2020 12:15
Дата відповіді: 29 січня 2020 16:26
1. Надані згідно додатку №6 ТД зразки зараховуються в загальну кількість товару під час поставки ?
2. Вага та кількість зразків повинні відповідати одиниці товару за тендером (наприклад за тендером кава Якобз 400г - 5шт. В якості зразка необхідно надати 1 шт. 400 г ) ?
Відповідь: 1. Зразки запропонованої продукції, що надані учасником під час проведення процедури закупівлі, повертаються учаснику після здійснення перевірки відповідності заявленим характеристикам.
2. В якості зразків надаються по одиниці кожного різновиду запропонованої продукції згідно технічного опису табличної частини Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №6 до тендерної документації.
2. В якості зразків надаються по одиниці кожного різновиду запропонованої продукції згідно технічного опису табличної частини Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №6 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000738-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 27 січня 2020 12:19
Дискримінаційна вимога надання зразків
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений ПРИНЦИП «НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановленням у Додатку №6 ТД умови надання зразків кожного видупродукції, порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується нижченаведеним рішенням АМКУ:
1) В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже ця умова є дискримінаційною та не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання зразків товару та можливість дискваліфікації учасника за цим критерієм має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження).
2) Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
3) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
4) Якість товару (зокрема відповідність олії ДСТУ 4492:2017) може перевірятися під час приймання товару поставленого на виконання договору. І покупець у разі виявлення невідповідності може вимагати заміни або повернення товару. Тобто до укладення договору вимагати надання товару замовник не має права.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
На підставі викладеного, керуючись визначеними ст.3, 5, 22 Закону ПРИНЦИПАМИ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЯКИХ ПОВИННІ ДОТРИМУВАТИСЯ УСІ ЗАМОВНИКИ, у т.ч. ПРИ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як протизаконну та дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений ПРИНЦИП «НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Встановленням у Додатку №6 ТД умови надання зразків кожного видупродукції, порушено принцип «недискримінація учасників» визначеного ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», що підтверджується нижченаведеним рішенням АМКУ:
1) В рішенні № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. АМКУ зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже ця умова є дискримінаційною та не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону. Враховуючи викладене, вимога Тендерної документації про необхідність надання зразків товару та можливість дискваліфікації учасника за цим критерієм має бути скасована як протизаконна та дискримінаційна.
За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Окремо також необхідно зауважити, що експертиза (випробування) зразків продукції проводиться у випробувальних лабораторіях чи інших організаціях, акредитованих на право проведення таких робіт. У разі відсутності в Україні випробувальних лабораторій чи інших організацій, акредитованих на право проведення експертизи (випробувань) зразків відповідної продукції, допускається проведення експертизи (випробувань) зразків такої продукції у випробувальних лабораторіях, які мають необхідну технічну компетентність для їх проведення. У Тендерній документації не встановлено можливості проведення дослідження зразків продукції учасників та не визначено суттєвих елементів такого дослідження (як то суб’єкт дослідження, місце проведення, коло учасників такого дослідження).
2) Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
3) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
4) Якість товару (зокрема відповідність олії ДСТУ 4492:2017) може перевірятися під час приймання товару поставленого на виконання договору. І покупець у разі виявлення невідповідності може вимагати заміни або повернення товару. Тобто до укладення договору вимагати надання товару замовник не має права.
Таким чином, діючим законодавством не передбачено можливість встановлення вимоги про надання зразків продукції, що пропонується до постачання, та можливості проведення дослідження таких зразків. Закон не визначає, що неподання зразків продукції або їх можлива невідповідність є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
На підставі викладеного, керуючись визначеними ст.3, 5, 22 Закону ПРИНЦИПАМИ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЯКИХ ПОВИННІ ДОТРИМУВАТИСЯ УСІ ЗАМОВНИКИ, у т.ч. ПРИ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як протизаконну та дискримінаційну.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2020 16:28
Замовник, будучи зацікавленим у отриманні безпечних та якісних харчових продуктів, що включено до предмету закупівлі, передбачив необхідність надання учасниками копій протоколів випробувань про проходження незалежної експертизи в Українській лабораторії якості та безпеки продукції АПК (УЛЯБП АПК). Зазначена лабораторія утворена згідно розпорядження КМУ від 02.10.2003 р. № 584-р. Механізм функціонування УЛЯБП АПК не передбачає встановлення будь-яких обмежень або переваг для окремих категорій суб’єктів господарювання при отриманні послуг із проведення випробувань продуктів харчування. Таким чином, умова п.1.5. додатку №6 до тендерної документації не призводить до обмеження конкуренції або дискримінації учасників закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000738-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 27 січня 2020 12:27
Дискримінаційна умова – підтвердження якості товару протоколами випробувань про проходження незалежної експертизи в Українській лабораторії якості та безпеки продукції АПК.
В п.1.5. додатку №6 тендерної документації міститься умова про необхідність підтвердження якості товару "протоколами випробувань про проходження незалежної експертизи в Українській лабораторії якості та безпеки продукції АПК.
Проте Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі- Закон) не вимагає від виробників чи постачальників харчових продуктів таких протоколів випробувань. Тобто дана умова ТД суперечить Закону
Частиною ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений ПРИНЦИП «НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2,3,5, 22 Закону просимо виключити з тендерної документації умову про надання учасниками «протоколів випробувань про проходження незалежної експертизи в Українській лабораторії якості та безпеки продукції АПК».
Розгорнути
Згорнути
Проте Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі- Закон) не вимагає від виробників чи постачальників харчових продуктів таких протоколів випробувань. Тобто дана умова ТД суперечить Закону
Частиною ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ПРИНЦИПІВ закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений ПРИНЦИП «НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2,3,5, 22 Закону просимо виключити з тендерної документації умову про надання учасниками «протоколів випробувань про проходження незалежної експертизи в Українській лабораторії якості та безпеки продукції АПК».
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 січня 2020 16:34
Замовник зацікавлений у отриманні безпечних та якісних харчових продуктів, що складають предмет закупівлі. З цією метою Замовником включено до тендерної документації умову щодо надання учасником зразків продукції, запропонованої в складі тендерної пропозиції. Наочний огляд зразків запропонованої продукції дозволить замовнику перевірити відповідність продукції заявленим учасником характеристикам та запобігти спробам поставити продукцію, що не відповідає якісним характеристикам, передбаченим тендерною документацію. Разом з тим, така умова дозволяє Замовнику переконатись у добросовісності учасника.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо включення замовником до тендерної документації умов про надання зразків запропонованої продукції.
Умова щодо надання зразків запропонованої продукції не встановлює будь-яких обмежень або переваг для окремих категорій учасників, а отже, не призводить до обмеження конкуренції або дискримінації учасників закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо включення замовником до тендерної документації умов про надання зразків запропонованої продукції.
Умова щодо надання зразків запропонованої продукції не встановлює будь-яких обмежень або переваг для окремих категорій учасників, а отже, не призводить до обмеження конкуренції або дискримінації учасників закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ІЛЮХІНА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА #2897212702 |
Відхилено |
82 145,00
UAH
|
13 лютого 2020 13:04
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТАТКЕВИЧ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3389117834 |
Відхилено |
89 115,50
UAH
|
13 лютого 2020 13:05
|
Інформація про відміну
Дата відміни
13 лютого 2020 13:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі