Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картридж)
Очікувана вартість
47 527,62 UAH
UA-2020-01-22-000662-c 7bd4e73fa101405a86b3b451908a3697
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Костюк

380671108156 t.kostiuk@likar.center

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41931754
Вебсайт: http://likar.center
Місцезнаходження: 10020, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Костюк
380671108156
t.kostiuk@likar.center
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 14:16
Очікувана вартість: 47 527,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Картридж CANON 052 (2199C002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
10 штуки
Картридж CANON 725 (3484B002)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штуки
Картридж HP 203A CLJ M280/M281/M254 Black (CF540A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штуки
Картридж HP 203A CLJ M280/M281/M254 Magenta (CF543A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штуки
Картридж HP 203A CLJ M280/M281/M254 Yellow (CF542A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 штуки
Картридж HP 203A CLJ M280/M281/M254 Cyan (CF541A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан Визволення, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 22 січня 2020 15:14
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:43
Дата відповіді: 23 січня 2020 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Технічні характеристики пропозиції повинні відповідати технічним характеристикам зазначених в закупівельній документації. Невідповідність пропозиції закупівельній документації є підставою для відхилення пропозиції. 2) Обов'язковою вимогою для учасників є заповнення форми пропозиції, відповідно до якої учасник має зазначити комерційну назву, модель, артикул, каталожний номер, виробника, країну походження запропонованого товару. 3) Фізичні особи-підприємці можуть брати участь у закупівлі, їх пропозиція буде розглядатися як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 41 676,00
UAH з ПДВ
41 676,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ 44 445,00
UAH з ПДВ
43 493,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 44 799,00
UAH з ПДВ
43 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 січня 2020 16:01
Електронний підпис
25 січня 2020 19:28
9.2.Протокол.pdf
25 січня 2020 19:28
Дмитриенко ЕДРПОУ.jpg
25 січня 2020 19:28
Витяг.pdf
25 січня 2020 19:28
8. Статут.pdf
25 січня 2020 19:28
4. Витяг платника ПДВ.pdf
25 січня 2020 19:28
Лист Згода.pdf
25 січня 2020 19:28
Кваліфікація.pdf
25 січня 2020 19:28
Сертифікація 2.pdf
25 січня 2020 19:28
Наказ _1К.jpg
25 січня 2020 19:28
Виписка.pdf
25 січня 2020 19:28
Довідка МВД.pdf
25 січня 2020 19:28
Сертифікація 1.pdf
25 січня 2020 19:28
Договір Комел.pdf
25 січня 2020 19:28
Сертифікат НР.pdf
25 січня 2020 19:28
Довідка про досвід.pdf
25 січня 2020 19:28
Сертифікація 3.pdf
25 січня 2020 19:28
Договір аудитори.pdf
25 січня 2020 19:28
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 січня 2020 23:53
Електронний підпис
26 січня 2020 23:44
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 41 676,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 12:43

Документи

30 січня 2020 12:43
Протокол №67 30.01.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
41 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 12:43
Протокол №67 30.01.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:10
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:10
Підписаний_Договір поставки товару (картридж) 10.02.2020 №65.pdf укладений
10 лютого 2020 15:10
Договір поставки товару (картридж) 10.02.2020 №65-Протокол_підписів_10.02.2020.pdf укладений
10 лютого 2020 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 676,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 946,00 UAH)