Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000642-a ● 8901c3c8de2a4572810509637540ce92
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Обласний медичний психіатричний центр з лікування залежностей зі стаціонаром» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01985251 |
Місцезнаходження: | 49054, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Новосільна,1 |
Контактна особа: |
Ірина Ковтун +380563738478,+380563756219 oblnarkoing@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 10:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49054, Україна, Дніпропетровська область, Днепро, вул. Новосільна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Учасником товар, здійснюються Замовником протягом 20 банківських днів з дати фактичного отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Замовника, та за умов наявності бюджетного фінансування у межах передбачених асигнувань, на підставі платіжного доручення на здійснення платежу до органу, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, який в свою чергу проводить оплату за наявності відповідного дозволу. (ст. 49 Бюджетного кодексу України). | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 13:38 |
Протокол про зміни.doc | |
27 січня 2020 13:37 |
TD комп'ютери зі змінами.docx | |
22 січня 2020 10:21 |
TD комп'ютери.docx |
27 січня 2020 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 13:38 |
Протокол про зміни.doc
|
|||
27 січня 2020 13:37 |
TD комп'ютери зі змінами.docx
|
|||
22 січня 2020 10:21 |
TD комп'ютери.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 23 січня 2020 01:24
Дата відповіді: 23 січня 2020 14:53
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Осільки термін дії ліцензії на операційну сиситему не обмежений,попереднє встановлення Windows без активації зайве. Для розгляду пропозиції Учасника в якості"еквіваленту" чи "аналогу" допускаються товари,що відповідають вимогам,викладеним в додатку №4 "Технічні умови предмету закупівлі".Системні блоки на базі процесора AMD не будуть розглядатися в якості «еквіваленту» чи «аналогу».Програмне забезпечення ,яке в подальшому буде встановлене на дані комп'ютери,дає перевагу вказаному нами параметру процесора
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:41
Дата відповіді: 23 січня 2020 11:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «Тендерна пропозиція» кожен учасник за наведеною формою повинен буде заповнити графу найменування товару. Передбачається, що в даній графі, кожним Учасником буде зазначено конкретну назву предмету закупівлі, із зазначенням запропонованої торгової марки та моделі товару. На електронних торгах приймаються пропозиції від учасників ( фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів)), які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною та буде розглядатися Замовником на відповідність вимогам тендерної документації.
Версія Windows 10 Pro
Дата подання: 23 січня 2020 11:36
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:00
Шановний Замовнику! В Технічних умовах предмету закупівлі Ви вказали встановлення ПЗ Microsoft Windows 10 Pro OEM -09481. Але дана версія з таким кодом використовується для легалізаціі вже встановленної неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro (OEM, DOEM) (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так допускаємо, в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000642-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 24 січня 2020 12:01
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання в тендерній документації, а саме технічні вимоги до Накопичувача SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під конкретну модель виробника GIGABYTE, а саме Gigabyte SSD 256GB 2.5" SATAIII NAND TLC (GP-GSTFS31256GTND).
Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі.
Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників.
Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників.
Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Розгорнути
Згорнути
Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі.
Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників.
Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників.
Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 13:44
Тендерна документація не містить вимог,що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників,так як до торгів допускаються еквіваленти,про що вказано в додатку №4 до ТД
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000642-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 24 лютого 2020 14:22
Уточнення
Шановний Замовнику! Уточніть, будь ласка, за яким саме показником/вимогою/параметром пропозиція ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" НЕ відповідає умовам тендерної документації?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 12:02
Запропонований Учасником процесор Intel Core 9100F не відповідає технічним вимога предмету закупівлі так як в процесорі відсутня графічна система.
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000642-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 26 лютого 2020 12:26
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовник! Причина дискваліфікації пропозиції ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ" не є обгрунтованою у зв'язку з наступними причинами:
1. Дійсно, пропонований процесор Intel Core™ i3-9100F НЕ має вбудованого графічного ядра, натомість Учасник пропонує дискретний відеоадаптер ASUS GeForce GT710 1GB DDR5 low profile silent, який використовує в роботі ВЛАСНУ пам'ять, а не з ресурсів системного блоку, як це робить інтегрована у процесор графіка.
2. Учасник пропонує процесор Intel Core™ i3-9100F наступного після INTEL Core ™ i3 8100 покоління.
3. Учасник пропонує товар з кращими характеристиками, але за меншу вартість, що дозволяє суттєво зекономити державні кошти.
У зв'язку з вищенавединим, просимо Вас переглянути рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ"
Розгорнути
Згорнути
1. Дійсно, пропонований процесор Intel Core™ i3-9100F НЕ має вбудованого графічного ядра, натомість Учасник пропонує дискретний відеоадаптер ASUS GeForce GT710 1GB DDR5 low profile silent, який використовує в роботі ВЛАСНУ пам'ять, а не з ресурсів системного блоку, як це робить інтегрована у процесор графіка.
2. Учасник пропонує процесор Intel Core™ i3-9100F наступного після INTEL Core ™ i3 8100 покоління.
3. Учасник пропонує товар з кращими характеристиками, але за меншу вартість, що дозволяє суттєво зекономити державні кошти.
У зв'язку з вищенавединим, просимо Вас переглянути рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ ВКП "ВСЕСВІТ"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 10:05
Запропонований Учасником процесор Intel Core 9100F не відповідає технічним вимога предмету закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000642-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:19331194
Дата подання: 05 березня 2020 16:28
уточнення інформації щодо причин відхилення пропозиції ТОВ "Технології для бізнесу"
Шановний Замовник! Протоколом №11/3110 від 05.03.2020р. тендерну пропозицію ТОВ "Технології для бізнесу" відхилено у зв'язку з невідповідність запропонованого персонального комп'ютеру вимогам тендерної документації. Проте не вказано чіткі параментри, що невідповідають вимогам предмету закупівлі.
Керуючись п.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо Вас надати інформацію з посиланням на технічні харакетристики чи інші параметри, які підтверджують невідповідність пропозиції ТОВ "Технології для бізнесу" вимогам тендерній документації
Розгорнути
Згорнути
Керуючись п.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо Вас надати інформацію з посиланням на технічні харакетристики чи інші параметри, які підтверджують невідповідність пропозиції ТОВ "Технології для бізнесу" вимогам тендерній документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 10:30
Запропонований Учасником процесор Intel Core 9100F не є еквівалентом .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
239 574,00
UAH з ПДВ
|
224 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
225 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Систематика Україна" |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
227 472,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
250 000,80
UAH з ПДВ
|
228 950,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
257 880,00
UAH з ПДВ
|
233 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
295 940,40
UAH з ПДВ
|
275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" |
276 000,00
UAH з ПДВ
|
276 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" |
291 409,20
UAH з ПДВ
|
291 409,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
224 994,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2020 15:48
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Відхилено |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 09:57
|
ТОВ "Систематика Україна" #40175293 |
Відхилено |
227 472,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2020 14:59
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Відхилено |
228 950,40
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 14:03
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
233 400,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 16:30
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Відхилено |
275 000,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:56
|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" #19331194 |
Відхилено |
276 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 10:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" #30695862 |
Відхилено |
291 409,20
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 14:27
|
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" #37431162 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2020 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2020 14:06
|
договір.pdf | укладений |
19 березня 2020 14:05
|