Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

NAS Сервер з 4 (чотирма) жорсткими дисками
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-01-22-000616-b 9de069519654465c99c228765296a1d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Алексєєва

+380503901210 torgi.kareta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОПІДПРИЄМСТВО САНІТАРНОГО ТРАНСПОРТУ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01995663
Місцезнаходження: 49008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 88 А
Контактна особа: Анастасія Алексєєва
+380503901210
torgi.kareta@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 13:01
Початок аукціону: 30 січня 2020 13:05
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


NAS Сервер з 4 (чотирма) жорсткими дисками (Оголошення про проведення допорогової закупівлі Додаток № 1)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
NAS Сервер з 4 (чотирма) жорсткими дисками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49008, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 88 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 лютого 2020  —  29 лютого 2020
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 12:14
Проект Договору.docx
22 січня 2020 12:14
Оголошення про проведення допорогової закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 22 січня 2020 14:47
Дата відповіді: 27 січня 2020 08:03
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Звертаємо Вашу увагу, що КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР не є замовником в розумінні приписів Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку зі здійснення господарської діяльності на комерційній основі у відповідності до Статуту.
Зважаючи на те, що КП «Автопідприємство санітарного транспорту» ДМР є комунальним підприємством Дніпровської міської ради, то під час проведення закупівель з використанням електронної системи торгів, підприємство керується Положенням про порядок застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді, затверджено рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 року №30/9, з подальшими змінами.
Відповідно до п.4.9 вказаного Положення, учасник, який подав пропозицію з найнижчою ціною, повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону викласти у Систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами замовника. Замовник не може відхилити пропозицію з формулюванням, що в системі завантажені не всі кваліфікаційні документи, раніше ніж через 1 робочий день з часу закінчення аукціону.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі;
- учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору;
- учасник, який запропонував найменшу ціну, протягом 2 робочих днів з дати закінчення процедури закупівлі не вийшов на зв’язок із замовником.
В розділі 5 оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовником встановлено вимоги до складу пропозиції (перелік документів, що мають бути завантажені в систему електронних закупівель), а саме вказано, що кваліфікаційні вимоги до учасника закупівлі повинні бути оформлені згідно із Додатком 2, і що вказані у додатку умови та перелік документів, що їх підтверджує, є вичерпним.
Відповідно до розділу 6 Оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовник відхиляє пропозицію учасника, у разі її невідповідності вимогам замовника викладеним у цьому оголошенні та додатках до нього.
Таким чином, Замовник має право відхилити пропозицію учасника, лише у випадку її невідповідності кваліфікаційним вимогам, встановленим у оголошенні та додатках до нього (зокрема, Додатку №1 - Технічні (якісні) та кількісні вимоги до товару та Додатку №2 - Вимоги до кваліфікації учасників).
Згідно з п.4 Додатку №2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Вимоги до кваліфікації учасників», встановлено вимогу про надання інформації на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених у Додатку 1 оголошення про проведення допорогової закупівлі.
Таким чином, ненадання учасником інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, може свідчити про невідповідність пропозиції учасника вимогам, які ставляться до предмета закупівлі та є підставою для відхилення пропозиції такого учасника.

2. Згідно вимог п.4.2. Положення про порядок застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпровській міській раді, затвердженого рішенням Дніпропетровської міської ради від 08.06.2016 року №30/9 з подальшими змінами, в оголошені про проведення закупівель обов’язково зазначаються вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Відповідно до вимог п.4.4 вказаного Положення, вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників зазначаються замовником в окремому документі, який одночасно публікується з оголошенням про проведення закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 січня 2020 08:46
Дата відповіді: 23 січня 2020 12:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) До розгляду буде допущено товар торгових марком/моделей, які вказанні в оголошенні. 2) Зобов'язання всіх учасників закупівлі - дотримуватися вимог Оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовника. 3) Порівняння тендерних пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Діксі-Центр" 31 945,20
UAH з ПДВ
31 945,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 34 788,00
UAH з ПДВ
33 853,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 33 854,00
UAH з ПДВ
33 854,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 12:27
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Діксі-Центр"

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Діксі-Центр"
#34763967
Переможець 31 945,20
UAH з ПДВ
31 січня 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Діксі-Центр"
#34763967
31 945,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 10:50
Договор № 102 АП.pdf укладений
10 лютого 2020 10:49