Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний робочий одяг
Special workwear
Special workwear
Очікувана вартість
17 192 638,96 UAH
UA-2020-01-22-000036-a ● a1717ec89ed0447aa0b273753d8e9a74
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Скрипник Дар'я Сергіївна +380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Skrypnyk Daria +380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 січня 2020 08:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 17 192 638,96 UAH з ПДВ |
Publication date: | 22 січня 2020 08:23 |
Enquiries until: | 11 лютого 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 лютого 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 17 192 639 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Scope of the procurement
Тендерна документація
14 лютого 2020 08:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2020 08:04 |
ТД 1813 Лот 1-5 - 13.02.2020.doc | |
14 лютого 2020 08:04 |
Перелік змін 1813 - 13.02.2020.docx | |
31 січня 2020 15:14 |
Перелік змін 1813 - 30.01.2020.docx | |
31 січня 2020 15:14 |
open tender - 1813 - 30.01.2020.doc | |
31 січня 2020 15:14 |
Оголошення - 1813 - 30.01.2020.doc |
14 лютого 2020 08:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 лютого 2020 08:04 |
ТД 1813 Лот 1-5 - 13.02.2020.doc
|
||||||
14 лютого 2020 08:04 |
Перелік змін 1813 - 13.02.2020.docx
|
||||||
31 січня 2020 15:14 |
Перелік змін 1813 - 30.01.2020.docx
|
||||||
31 січня 2020 15:14 |
open tender - 1813 - 30.01.2020.doc
|
||||||
31 січня 2020 15:14 |
Оголошення - 1813 - 30.01.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразки товару
Дата подання: 24 січня 2020 09:47
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:58
Зразки потрібно надавати всім учасникам чи лише тим, чиї пропозиції знаходяться на кваліфікації?
Відповідь: Учасник-переможець надає зразки на запропонований товар впродовж 2-х робочих днів після аукціону
зразки
Дата подання: 24 січня 2020 10:16
Дата відповіді: 24 січня 2020 14:58
В документації є вимога щодо надання зразків запропонованого товару, але в вимогах до подачі зразків вказано лише тканина.
Які саме зразки повинен надати учасник-переможець: костюмів разом зі зразками таканини чи лише зразки тканини?
Відповідь: Необхідно надавати зразки основної та підкладочної тканини розміром не менше
0,5 м2, у разі наявності готових виробів можна додатково надати зразки цих виробів.
0,5 м2, у разі наявності готових виробів можна додатково надати зразки цих виробів.
костюм зварника
Дата подання: 24 січня 2020 15:24
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:28
В технічних вимогах по лоту №1 для п2. Костюм зварника утеплений в п 2.2. Вимоги до тканин й матеріалів
Таблиця 2.3 вказано,що підкладка має бути : 100% бавовна, щільність не менше142 г/м2, а в 2.3. Перелік тканин та матеріалів
Таблиця 2.4 вказано, що підкладка : Вогнетривка змішана тканина складом 80% бавовна, 20% ПЕ, щільністю не менше 150 г/м2\
Так все таки які вимоги Замовника до вищевказаної підкладки є правильними?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
В технічні вимоги на костюм зварювальника утеплений будуть внесені зміни
В технічні вимоги на костюм зварювальника утеплений будуть внесені зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000036-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42949778
Дата подання: 28 січня 2020 14:34
Вимога щодо виключення дискримійних положень
Серед інших документів, незалежно від обраних лотів, у розділі Документи "НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ТЕХНІЧНИХ, ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЯКІ МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ УЧАСНИКАМИ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ" замовник вимагає "документи, які підтверджують відповідність системи управління якістю виробництва вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2015 (або більш пізня редакція), а також підтверджуючі документи щодо акредитації установи, яка видала документ про відповідність, на проведення відповідних робіт".
У випадку, якщо до таких документів належить виключно сертифікат акредитованого органу, вважаємо дане положення дискримінаційним, адже політика компанії не передбачала проходження даної акредитації і періоду для отримання сертифікату не достатньо.
Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає необхідність акредитації відповідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015 але передбачає недискримінацію учасників.
Так як дана вимога унеможливлює участь компанії в закупівлі та дискримінує учасників, Вважаємо, що у разі не внесення змін в Тендерну документацію в передбачений законом період, будемо змушені звернутись до АМКУ з скаргою.
Розгорнути
Згорнути
У випадку, якщо до таких документів належить виключно сертифікат акредитованого органу, вважаємо дане положення дискримінаційним, адже політика компанії не передбачала проходження даної акредитації і періоду для отримання сертифікату не достатньо.
Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає необхідність акредитації відповідно вимог ДСТУ EN ISO 9001:2015 але передбачає недискримінацію учасників.
Так як дана вимога унеможливлює участь компанії в закупівлі та дискримінує учасників, Вважаємо, що у разі не внесення змін в Тендерну документацію в передбачений законом період, будемо змушені звернутись до АМКУ з скаргою.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2020 08:39
Доброго дня!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…», «…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Тому ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника документального підтвердження відповідності та компетентності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Враховуючи той факт, що, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо увагу, що наявність зазначеного сертифікату у виробника товару є додатковим підтвердженням того, що продукція, яка випускається підприємством, відповідає обов`язковим вимогам нормативних документів. При цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на її якість, а знаходяться під контролем, продукція незадовільної якості своєчасно виявляється, а підприємство постійно приймає заходи щодо запобігання виготовлення такої продукції, поліпшення якості продукції і поліпшення задоволеності замовників. Відповідно, працівники підприємства при виконанні своїх професійних обов’язків будуть забезпечені засобами індивідуального захисту відмінної якості, що в свою чергу захистить їх від можливих негативних наслідків чи ризиків.
Окремо зазначаємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Наприклад, рішенням 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a.b3), рішенням 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 (UA-2018-05-17-000313-b.b2), рішенням № 18408-р/пк-пз від 11.12.2019 року, (UA-2019-11-05-001267-c) скарги стосовно аналогічної вимоги не задовольняється.
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…», «…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Тому ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає норм, які обмежують право замовника вимагати від учасника документального підтвердження відповідності та компетентності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Враховуючи той факт, що, відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково звертаємо увагу, що наявність зазначеного сертифікату у виробника товару є додатковим підтвердженням того, що продукція, яка випускається підприємством, відповідає обов`язковим вимогам нормативних документів. При цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на її якість, а знаходяться під контролем, продукція незадовільної якості своєчасно виявляється, а підприємство постійно приймає заходи щодо запобігання виготовлення такої продукції, поліпшення якості продукції і поліпшення задоволеності замовників. Відповідно, працівники підприємства при виконанні своїх професійних обов’язків будуть забезпечені засобами індивідуального захисту відмінної якості, що в свою чергу захистить їх від можливих негативних наслідків чи ризиків.
Окремо зазначаємо, що Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання Сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Наприклад, рішенням 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a.b3), рішенням 6492-р/пк-пз від 03.07.2018 (UA-2018-05-17-000313-b.b2), рішенням № 18408-р/пк-пз від 11.12.2019 року, (UA-2019-11-05-001267-c) скарги стосовно аналогічної вимоги не задовольняється.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 - Костюм для зварювальника бавовняний, костюм зварювальника утеплений з бавовняних тканин та вогнестійкою обробкою |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 950 833,34 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 19 508,33 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 58525 UAH |
Title: Lot 1 - Cotton Welder Costume, Woolen Cotton Wool Suit and Fireproof Finishing
Current status: Complete
Estimated total value: 1 950 833,34 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 19 508,33 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 12 березня 2020 13:18
Auction planned date: 12 березня 2020 13:18
Закінчення: 12 березня 2020 13:51
Позиції
1 лот
Костюм для зварювальника бавовняний, костюм зварювальника утеплений з бавовняних тканин та вогнестійкою обробкою
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Cotton Welder Costume, Woolen Cotton Wool Suit and Fireproof Finishing
CPV: 18130000-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 березня 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
1 496 522,40
UAH з ПДВ
|
1 496 522,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" |
1 874 655,60
UAH з ПДВ
|
1 874 655,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
1 941 012,00
UAH з ПДВ
|
1 941 012,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" |
1 948 770,00
UAH з ПДВ
|
1 870 819,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Рішення скасоване |
1 496 522,40
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 16:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Відхилено |
1 496 522,40
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 16:02
|
ТОВ "СПЕЦТОРГ ТРЕЙД" #40465034 |
Переможець |
1 870 819,20
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2020 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 14:26
|
ДУ №1 від 11.12.2020 до дог.№ 342_ДЗЗ-20.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2020 15:19
|
Договір № 342_ДЗЗ-20 від 17.04.2020.pdf | укладений |
17 квітня 2020 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" (в редакції, що діяла до 19.04.2020) дійшли згоди продовжити строк дії Договору до 31.03.2021. (Кількість товарів після внесених змін, ціна договору - не змінилися). |
Номер договору про закупівлю: | 342/ДЗЗ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |