Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона приміщень технічними засобами
Очікувана вартість
376 747,20 UAH
UA-2020-01-22-000011-a 4bf7dc7b61b74dfdbc0278d06c28c948
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Колеснік

+380442961423 KOBLCZ.TK@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491085
Вебсайт: https://kir.dcz.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Лариса Колеснік
+380442961423
KOBLCZ.TK@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 01:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 20:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 20:30
Початок аукціону: 07 лютого 2020 11:55
Очікувана вартість: 376 747,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 884,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139536 година
Охорона приміщень технічними засобами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Акт Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-22-000011-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - І", Код ЄДРПОУ:41163231
Дата подання: 23 січня 2020 10:35
усунення дискримінаційної вимоги
Пунктом 7 Додатку 3 до тендерної документації вимагається: "7. Виконавець під час та в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службові собаки (у разі нештатних ситуацій на об’єкті замовника), які пройшли відповідний курс дресування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарні паспорти. В підтвердження цього Учасник надає документи (копії), що підтверджують наявну можливість додаткового залучення до охорони об’єктів замовника службових собак". Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника службових собак суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону, а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. При цьому, слід зауважити, що використовувати собак у цій закупівлі, а саме у здійсненні пультової охорони 19 обєктів Київської області, фізично неможливо.
Частиною 4 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на викладене вимагаємо виключити з тендерної документації вищезазначений пункт 7 Додатку 3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 12:49
Замовник розглянув Ваші вимоги в частині внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги щодо наявності у Учасника службових собак.
Враховуючи організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності (матеріальне чи інтелектуальне майно, яке перебуває у володінні власника – за даних умов – замовника), охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього.
Замовник, враховуючи неодноразові неправомірні дії третіх осіб, спрямованих на крадіжку матеріальних цінностей та/або спричинення умисної шкоди майну, враховуючи ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», яка зазначає, що охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак;
2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони, передбачаючи можливість настання негативних фінансово-економічних та соціально-небезпечних наслідків для об’єктів охорони, вартість майна замовника та з метою підвищення рівня охоронних послуг замовником обґрунтовано встановлені кваліфікаційні вимоги, які відповідають вимогам статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», передбачивши наявність у Учасника наявність службових собак.
Замовник жодним чином не встановлював дискримінаційні вимоги та не обмежує конкуренцію, встановлюючи вимоги щодо наявності у Учасника наявності службових собак, оскільки такі вимоги передбачені до суб’єктів охоронної діяльності чинним спеціалізованим Законом України, що регулює охоронну діяльність та передбачені Постановою КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
Замовник, зауважує, що саме досвід використання службових собак групою реагування персоналом охорони на об’єктах Замовника при посяганні сторонніми особами на майно замовника, попереджало крадіжки майна замовника. Дана вимога замовника є доцільною, практично обґрунтованою та відповідає спеціальним чинним нормативним документам та закону України, що регулюють охоронну діяльність в Україні.
Номер вимоги: UA-2020-01-22-000011-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - І", Код ЄДРПОУ:41163231
Дата подання: 23 січня 2020 10:48
виключення незаконної вимоги
Пунктом 7 Додатку 1 до ТД передбачено: "7. довідку в довільній формі за піпиом керівника Учасника про наявність дислокації автомобілю (в обсязі, що відповідає кількості охоронювальних об'єктів замовника, але не менше 19) групи швидкого реагування Учасника біля кожного об'єкта замовника, що підлягає охороні згідно Додатку 3 до тендерної документації, в межах доїзду до об’єкта впродовж 5 хвилин, в підтвердження чого (наявності розміщення не менше 19 автомобілів спеціального призначення за місцезнаходженням об’єктів замовника) Учасник надає в складі пропозиції відповідні документи, що підтверджують дану інформацію (документи, що підтверджують право власності, користування автомобілями спеціального призначення, співпраці);
Вимагаємо вилучити цю вимогу, тому, що вона не грунтується на вимогах чинного законодавства. По-перше, у законодавстві відсутнє поняття "автомобіль спеціального призначення". По-друге, Замовник вимагає підтвердження дислокації 19 автомобілів біля кожного з 19-ти обєктів, при цьому вимагаючи надати у складі пропозиції учасника документи, що підтверджують право власності або користування автомобілями, але ці документи ніяким чином не можуть слугувати підтвердженням конкретного місця дислокації транспорту біля кожного з 19 обєктів охорони.
Зважаючи на те, що вищезгадана вимога Замовника не витримує ніякої критики, є безглуздою і незаконною, вимагаємо виключити пункт 7 додатку 1 до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 11:27
Враховуючи вимоги ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність»:
 охорона майна - діяльність з організації та практичного здійснення заходів охорони, спрямованих на забезпечення недоторканності, цілісності визначених власником і належних йому будівель, споруд, територій, акваторій, транспортних засобів, валютних цінностей, цінних паперів та іншого рухомого і нерухомого майна, з метою запобігання та/або недопущення чи припинення протиправних дій щодо нього, для збереження його фізичного стану, припинення несанкціонованого власником доступу до нього та забезпечення здійснення власником цього майна всіх належних йому повноважень стосовно нього;
 об'єкт охорони - фізична особа та/або майно;
 транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги з охорони майна юридичних осіб.
Відповідно до статті 6 до Закону України «Про охоронну діяльність» охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак;
2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони;
3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється;
4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.
Законами України «Про охоронну діяльність» та іншими нормативно-правовими актами не врегульовано необхідну кількість груп швидкого реагування на одну одиницю об’єкту охорони. Замовник самостійно має право встановлювати необхідну кількість груп швидкого реагування. Предметом закупівлі є надання послуг «Охорони приміщень технічними засобам» 19 філіям Київського обласного центру зайнятості, що здійснюють ведення діяльності в різних адміністративно-територіальних районах Київської області.
Враховуючи кількість об’єктів охорони та їх місцезнаходження, Замовником обґрунтовано встановлені кваліфікаційні вимоги про наявність не менше 19 підрозділів груп швидкого реагування, які зобов’язані забезпечувати цілісність об'єктів охорони та недоторканність майна, що на них зберігається, відповідно вимогам статті 6 закону України «Про охоронну діяльність» та п. 19 Постанови КМУ "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності".
Вимоги Замовника є обгрунтованими, враховуючи кількість та місцезнаходження обєктів охорони, правомірними та відповідають нормам чинного законодавства, шо регулює охоронну діяльність в Україні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 370 049,47
UAH з ПДВ
370 049,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - І" 372 400,00
UAH з ПДВ
372 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 11:45
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:44
Документи переможця.rar
07 лютого 2020 12:36
Електронний підпис
04 лютого 2020 11:33
Електронний підпис
04 лютого 2020 11:31
48 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 лютого 2020 11:31
20 аналогічні договори.rar

Публічні документи

03 лютого 2020 15:11
Електронний підпис
03 лютого 2020 15:11
цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2020 15:11
Статут з описом.pdf
03 лютого 2020 15:11
протокол директор.pdf
03 лютого 2020 15:11
наказ директор.pdf
03 лютого 2020 15:11
копіх техпаспортів.pdf
03 лютого 2020 15:11
копії дозволів.pdf
03 лютого 2020 15:11
договір оренди офісу.pdf
03 лютого 2020 15:11
витяг з єдр.pdf
03 лютого 2020 15:10
акти робіт Наш Дім.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНТИТЕРОР СЕКЬЮРІТІ ГРУП - І"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
Переможець 370 049,47
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 19:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 19:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
370 049,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 20:12
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 20:11
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 20:11
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 20:09
дод уг до дог 26 (1).pdf зміни до договору
10 вересня 2020 20:09
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 23:36
дод г до дог 26 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 23:35
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 23:28
дод уг до дог 26 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2020 23:28
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 22:38
дод уг 1 до дог 26 (1).pdf зміни до договору
14 квітня 2020 22:38
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 17:56
дог 26.pdf укладений
28 лютого 2020 17:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія тимчасового кошторису
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення фінзобовязань
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одну годину послуги
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна кошторису
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 10 вересня 2020
Сума оплати за договором: 234 360,70
UAH (в тому числі ПДВ 39 060,12 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору про закупівлю з вини Виконавця (учасника)