Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників
Очікувана вартість
1 482 224,00 UAH
UA-2020-01-21-004327-c ● c86896f6451c48f499149ee236d0b7af
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" |
Код ЄДРПОУ: | 04012460 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Б.Грінченка,3А |
Контактна особа: |
Ворова Яна Володимирівна 380442786754 vorova-yana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 22:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 14:40 |
Очікувана вартість: | 1 482 224,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини
під виразом "блок" мається на увазі "найменування"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
379 блок
запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Б.Грінченка, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 34310000-3 — Двигуни та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування - кошти місцевого бюджету та кошти підприємства від господарської діяльності | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 22:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 22:34 |
тд 2020 - запчастини до двигунів — додатки.docx | |
21 січня 2020 22:34 |
тд 2020 - запчастини до двигунів.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-004327-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2456900510
Дата подання: 14 лютого 2020 16:20
Вимога щодо дискваліфікації
ВИМОГА
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги, було проведено закупівлю UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1) ФОП "ГАЙДУК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
2) ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ, визначено наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «Фойніч Костянтин Юрійович» мотивуючи це тим, що не надано довідку з банку, яким було надано тендерне забезпечення, але в тендерній документації не вимагалось надати довіку з банку, яким було надано тендерне забезпечення.
Згідно тендерної документації Розділу 3, п.9. довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ надав довідку з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідас умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
ФОП «Фойніч К.Ю.» повідомляє, що надав довідку, з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» в якому відкрито рахунок учаснику, про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути
Згорнути
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги, було проведено закупівлю UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1) ФОП "ГАЙДУК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
2) ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ, визначено наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «Фойніч Костянтин Юрійович» мотивуючи це тим, що не надано довідку з банку, яким було надано тендерне забезпечення, але в тендерній документації не вимагалось надати довіку з банку, яким було надано тендерне забезпечення.
Згідно тендерної документації Розділу 3, п.9. довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ надав довідку з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідас умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
ФОП «Фойніч К.Ю.» повідомляє, що надав довідку, з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» в якому відкрито рахунок учаснику, про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Скасована
Дата: 14 лютого 2020 16:30
Причина: В звязку з неможливістю додання документу до вимоги
Номер вимоги: UA-2020-01-21-004327-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2456900510
Дата подання: 14 лютого 2020 16:26
Вимога щодо дискваліфікації
ВИМОГА
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги, було проведено закупівлю UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1) ФОП "ГАЙДУК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
2) ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ, визначено наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «Фойніч Костянтин Юрійович» мотивуючи це тим, що не надано довідку з банку, яким було надано тендерне забезпечення, але в тендерній документації не вимагалось надати довіку з банку, яким було надано тендерне забезпечення.
Згідно тендерної документації Розділу 3, п.9. довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ надав довідку з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідас умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
ФОП «Фойніч К.Ю.» повідомляє, що надав довідку, з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» в якому відкрито рахунок учаснику, про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути
Згорнути
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Київська міська клінічна лікарня швидкої медичної допомоги, було проведено закупівлю UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасника:
1) ФОП "ГАЙДУК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ"
2) ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ"
За результатом електронною системою закупівель, учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ, визначено наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ФОП «Фойніч Костянтин Юрійович» мотивуючи це тим, що не надано довідку з банку, яким було надано тендерне забезпечення, але в тендерній документації не вимагалось надати довіку з банку, яким було надано тендерне забезпечення.
Згідно тендерної документації Розділу 3, п.9. довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ надав довідку з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Виключними підставами дискваліфікації є:
• пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідас умовам Закупівлі;
• Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги.
ФОП «Фойніч К.Ю.» повідомляє, що надав довідку, з обслуговуючого банку АТ «ТАСКОМБАНК» в якому відкрито рахунок учаснику, про відсутність заборгованості за кредитами станом на дату яка є не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, а саме 31.01.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 09:39
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
В тендерній документації міститься вимога щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації), також звертаємо увагу, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»).
В тендерній документації міститься вимога щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації), також звертаємо увагу, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Номер вимоги: UA-2020-01-21-004327-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2456900510
Дата подання: 17 лютого 2020 17:32
Вимога щодо дискваліфікації
ВИМОГА
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до відповіді Замовника на вимогу стосовно закупівлі: UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.повідомляємо наступне:
У Вимозі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення Пропозиції Учасника, та вважає, що воно є необґрунтованим, суперечить вимогам чинного законодавства, а також порушує права та інтереси Учасника.
При цьому Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ зазначає, що ціна його Пропозиції була наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. У зв'язку з викладеним вище Учасник просить, зокрема, встановити факт порушення Замовником Процедури закупівлі, зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ та допустити її до процедури оцінки, скасувати рішення про акцепт Пропозиції та провести повторну оцінку Пропозицій, пояснюючи це наступним. За твердженням Учасника, згідно з умовами документації конкурсних торгів (надалі – Документація) учасник Процедури закупівлі у складі своєї Пропозиції повинен був надати, довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. При цьому, як зазначає Учасник, Документація та законодавство не містить визначення поняття "обслуговуючий банк".
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ вважає, що ним виконані вимоги Документації в частині надання довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами № 14/533 від 31.01.2020 р. від обслуговуючого Учасника банку – АТ «ТАСКОМБАНК». Крім цього, Учасник повідомляє, що у Документації не визначений спосіб підтвердження та/або механізм встановлення переліку (кола) усіх обслуговуючих банків. На думку Учасника, відсутність реквізитів інших банків, аніж тих, від яких надана довідка про відсутність кредитної заборгованості учасника, в будь-яких документах у складі Пропозиції учасника не може бути належним і неспростовним підтвердженням (доказом) того, що у такого учасника відсутні інші обслуговуючі банки в цілому, та відсутня кредиторська заборгованість, у тому числі, прострочена, за отриманими в таких банках кредитами.
Разом з цим, Замовник не довів, що АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" є обслуговуючим банком Учасника.
Аналогічний прецедент було розглянуто та задоволено Постійно діючою адміністративною колегіію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вих № 1368-р/пк-ск від 24.06.2016 р.
Враховуючи викладене, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ не порушив наведені вище вимоги Документації, у зв'язку з чим його Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно з підстави, зазначеної у протоколі оцінки пропозицій конкурсних торгів №49 від 11.02.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати розгорнуту відповідь у встановлені законом строки.
4. Дотримуватись Закону України "Про здійснення державних закупівель".
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Розгорнути
Згорнути
про скасування протоколу Засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" №49 від 11.02.2020 р.
Відповідно до відповіді Замовника на вимогу стосовно закупівлі: UA-2020-01-21-004327-c на запасні частини до двигунів автомобілів іноземних виробників.повідомляємо наступне:
У Вимозі ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ не погоджується з рішенням Замовника стосовно відхилення Пропозиції Учасника, та вважає, що воно є необґрунтованим, суперечить вимогам чинного законодавства, а також порушує права та інтереси Учасника.
При цьому Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ зазначає, що ціна його Пропозиції була наступною найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону. У зв'язку з викладеним вище Учасник просить, зокрема, встановити факт порушення Замовником Процедури закупівлі, зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ та допустити її до процедури оцінки, скасувати рішення про акцепт Пропозиції та провести повторну оцінку Пропозицій, пояснюючи це наступним. За твердженням Учасника, згідно з умовами документації конкурсних торгів (надалі – Документація) учасник Процедури закупівлі у складі своєї Пропозиції повинен був надати, довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. При цьому, як зазначає Учасник, Документація та законодавство не містить визначення поняття "обслуговуючий банк".
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ вважає, що ним виконані вимоги Документації в частині надання довідки про відсутність простроченої заборгованості за кредитами № 14/533 від 31.01.2020 р. від обслуговуючого Учасника банку – АТ «ТАСКОМБАНК». Крім цього, Учасник повідомляє, що у Документації не визначений спосіб підтвердження та/або механізм встановлення переліку (кола) усіх обслуговуючих банків. На думку Учасника, відсутність реквізитів інших банків, аніж тих, від яких надана довідка про відсутність кредитної заборгованості учасника, в будь-яких документах у складі Пропозиції учасника не може бути належним і неспростовним підтвердженням (доказом) того, що у такого учасника відсутні інші обслуговуючі банки в цілому, та відсутня кредиторська заборгованість, у тому числі, прострочена, за отриманими в таких банках кредитами.
Разом з цим, Замовник не довів, що АТ "БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" є обслуговуючим банком Учасника.
Аналогічний прецедент було розглянуто та задоволено Постійно діючою адміністративною колегіію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вих № 1368-р/пк-ск від 24.06.2016 р.
Враховуючи викладене, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ не порушив наведені вище вимоги Документації, у зв'язку з чим його Пропозиція була відхилена Замовником неправомірно з підстави, зазначеної у протоколі оцінки пропозицій конкурсних торгів №49 від 11.02.2020 р.
Вважаємо дискваліфікацію неправомірною та не обґрунтованою.
Всі дії та правові рамки в яких може діяти Тендерний комітет визначені Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016 та Законом України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, а саме порушень п. 6.2 та 9.2 Наказу, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника Комунальне підприємство "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" скасувати Протокол №49 від 11.02.2020 р. щодо дискваліфікації учасника ФОП «Фойніч К.Ю.»
2. Поновити розгляд заявки Учасника «Фойніч К.Ю.»,
3. Розглянути це звернення та надати розгорнуту відповідь у встановлені законом строки.
4. Дотримуватись Закону України "Про здійснення державних закупівель".
ФОП Фойніч К.Ю. повідомляє Замовника, що у разі відхилення ним цієї вимоги, він має намір звернутися до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, Державної аудиторської служби України, та органів прокуратури із викладенням фактів порушень норм чинного законодавства України при оцінці пропозицій учасників цієї закупівлі, а також до наступних органів з метою проведення перевірки Замовника на причетність до змови та корупційним зловживання:
-Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
-Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
-Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 або через сайт
-Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 13:02
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція - тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). В тендерній документації міститься вимога щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (пп. 9 п. 1 розділу 3 тендерної документації), також звертаємо увагу, що обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України «Про банки і банківську діяльність».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ГАЙДУК РУСЛАН ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2604602471 |
Відхилено |
1 096 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 17:39
|
|
ФОП "ФОЙНІЧ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ" #2456900510 |
Відхилено |
1 096 430,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 17:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
11 лютого 2020 17:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі