Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи ( столи з харчової нержавіючої сталі марки AISI 201)
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2020-01-21-004137-c 5c3a59555d3f48c697abdca96efa628a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєва Ірина Дмитрівна

+380674323385 idunaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 25500212
Місцезнаходження: 21019, Україна , Вінницька обл., Місто Вінниця, Вулиця Маяковського, будинок 138
Контактна особа: Дунаєва Ірина Дмитрівна
+380674323385
idunaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 лютого 2020 14:12
Очікувана вартість: 85 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 425,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
Стіл з полицею та надбудовою 2 полиці шириною 360 мм, відстань між полицями 270 мм. 1500х700х1800 мм. Висота столешні 900 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
5 шт
Стіл з бортом пристінним 900х500х900 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 шт
Стіл 350х400х750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21019, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Маяковського, будинок 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 18:20
Оголошення МЕБЛІ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору та специфікація
Дата подання: 24 січня 2020 10:08
Дата відповіді: 24 січня 2020 11:30
Доброго дня! У проекті договору та специфікаціі відстуні юридична та поштова адреса Замовника та платіжні реквізити
Відповідь: ЮРИДИЧНА АДРЕСА:
21019, місто Вінниця
вулиця Маяковського, будинок 138
р/р UA 088201720344360001000025127
ДКСУ м.Київ
код ЄДРПОУ 25500212

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-004137-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "ДНІПРОКОР", Код ЄДРПОУ:13612779
Дата подання: 06 лютого 2020 11:15
Не надана технічна документація
Звертаємо вашу увагу на той факт, що відповідно до тендерної документації пункту 4 учасник повинин надати "копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікати якості на матеріали)".
Учасник ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" сертифікат якочті на матеріал не надав. Прошу документацію ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" признати такою, що не відповідає тендерній технічній документації, адже виготовлення обладнання для громадського харчування з не якісного матеріалу є неприпустимим.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2020 21:52
Добрий день!
Повідомляємо, що учасником, якого було визнано переможцем, «Фізична особа-підприємець Тирсина Анжела Олегівна», було надано оригінал діючого Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на обладнання, яке пропонується до постачання від 25.01.2018 року № 602-123-20-2/2010, видане Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за результатами якого Технічні умови ТУ У 28.9-25288344-018:2017 «Обладнання кухонне металеве професійне для підприємств громадського харчування» відповідають вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, і можуть бути погоджені. Даний документ свідчить про належну якість товарів та можливість використання в закладах громадського харчування, що пропонується учасником згідно пункту 4 Оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" 45 990,00
UAH з ПДВ
45 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРЕГОРІ" 58 635,60
UAH з ПДВ
51 985,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАЛЬЧИКОВСЬКА ОЛЕНА РУСЛАНІВНА 60 806,00
UAH з ПДВ
51 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОЛОБОВ БОРИС ВАСИЛЬОВИЧ" 78 180,00
UAH з ПДВ
52 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 68 807,76
UAH з ПДВ
68 382,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІРМА "ДНІПРОКОР" 72 705,00
UAH з ПДВ
68 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТП ТЕХПРОМ" 84 300,00
UAH з ПДВ
84 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 22:35
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 22:35
Проект договору.pdf
30 січня 2020 22:35
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 23:01
Установчі документи.pdf
30 січня 2020 23:01
Тендерна пропозиція.pdf
30 січня 2020 23:01
Сертифікати.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 17:28
Цінова пропозиція.pdf
30 січня 2020 17:28
Установчі документи.pdf
30 січня 2020 17:28
висновок СЕЕ.pdf
30 січня 2020 17:28
сертификаты.pdf
30 січня 2020 17:28
Проект договору.pdf

Публічні документи

30 січня 2020 20:15
Електронний підпис
30 січня 2020 17:45
цінова пропозиція 2.pdf
30 січня 2020 17:45
цінова пропозиція 1.pdf
30 січня 2020 17:45
технічне завдання.pdf
30 січня 2020 17:45
сертифікат якості 3.pdf
30 січня 2020 17:45
сертифікат якості 2.pdf
30 січня 2020 17:45
сертифікат якості 1.pdf
30 січня 2020 17:45
проект договору 3.pdf
30 січня 2020 17:45
проект договору 2.pdf
30 січня 2020 17:45
проект договору 1.pdf
30 січня 2020 17:45
инн.pdf
30 січня 2020 17:45
ИД КАРТА 2.pdf
30 січня 2020 17:45
ИД КАРТА 1.pdf
30 січня 2020 17:45
ед_налог.pdf
30 січня 2020 17:45
выписка1.jpeg
30 січня 2020 17:45
витяг_прописка.pdf
30 січня 2020 17:45
виписка2.pdf
30 січня 2020 17:45
30.01.2020 сертификаты.xls

Публічні документи

28 січня 2020 14:10
Проект договору.pdf
28 січня 2020 14:10
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 14:10
Технічне завдання.pdf
28 січня 2020 14:10
Сертифікат метал.pdf
28 січня 2020 14:10
Висновок СанЕпідЕк.pdf
28 січня 2020 14:10
Витяг ЄДРПОУ от 20112019.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 15:36
РІшення засновника.pdf
29 січня 2020 15:36
Наказ.pdf
29 січня 2020 15:36
Витяг ПДВ.PDF
29 січня 2020 15:36
витяг ЕДР.pdf
29 січня 2020 15:36
цінова.pdf
29 січня 2020 15:36
тх.pdf
29 січня 2020 15:36
договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"

ТОВ "ГРЕГОРІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАЛЬЧИКОВСЬКА ОЛЕНА РУСЛАНІВНА

ФОП "ГОЛОЛОБОВ БОРИС ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ФІРМА "ДНІПРОКОР"

ТОВ "ТП ТЕХПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
Переможець 45 990,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 18:17
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА" #3426612108

№ рішення у справі

72/02-р/к

Дата рішення у справі

14.01.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

05 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
05 лютого 2020 18:12
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 18:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИРСИНА АНЖЕЛА ОЛЕГІВНА"
#3426612108
45 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2020 18:17
Електронний підпис
05 лютого 2020 18:12
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 12:41
Договір укладений
27 лютого 2020 12:39