Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-32 Pereyaslav-Khmelnytskyy - /M-03/ km 2+270 - km 22+200)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodymyr Anatoliyovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 4 463 293,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 317,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22317 UAH |
Publication date: | 21 січня 2020 17:27 |
Enquiries until: | 11 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 лютого 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 4 463 293 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 317 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 17:36 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls | |
21 січня 2020 17:35 |
Додаток № 13 Проект договору ЕУ.docx | |
21 січня 2020 17:32 |
Додаток № 11 Підсумкова відомість ресурсів Т-10-32.rtf | |
21 січня 2020 17:32 |
Додаток № 8 Технічне завдання Т-10-32.xls | |
21 січня 2020 17:31 |
3В-20 Тендерна документація_ЕУ_2020.doc |
21 січня 2020 17:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 січня 2020 17:36 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
|
|||
21 січня 2020 17:35 |
Додаток № 13 Проект договору ЕУ.docx
|
|||
21 січня 2020 17:32 |
Додаток № 11 Підсумкова відомість ресурсів Т-10-32.rtf
|
|||
21 січня 2020 17:32 |
Додаток № 8 Технічне завдання Т-10-32.xls
|
|||
21 січня 2020 17:31 |
3В-20 Тендерна документація_ЕУ_2020.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000064 ● c9405d8c90ac48719afea72ea9723249
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-01-21-003981-c 21.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-24 11:51:08
запит про надання пояснень
Чому/на яких підставах Замовником відхилено тендерні пропозиції ТОВ «БУД СЕРВІС ГРУП», ТОВ «Дорожнє підприємство «Магістраль», ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-27 09:15:03
Пояснення на запит
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень, розміщений в електронній системі закупівель 24.03.2020 року Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) надає наступні пояснення.
Розглянувши розміщені в електронній системі закупівель тендерні пропозиції Учасників на закупівлю послуг: 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-32 Переяслав-Хмельницький - /М-03/ км 2+270 - км 22+200) за № оголошення UA-2020-01-21-003981-c Замовником були прийняті аргументовані та правомірні рішення щодо відповідності тендерних пропозицій Учасників вимогам тендерної документації і Закону України «Про публічні закупівлі» та оформлено і оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.03.2020 року № 3В-3-20.
Підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників ТОВ «БУД СЕРВІС ГРУП», ТОВ «Дорожнє підприємство «Магістраль», ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» чітко вказані у вищевказаному протоколі розгляду тендерних пропозицій та кореспондуються з протоколом розгляду тендерних пропозицій, сформованому електронною системою закупівель автоматично відповідно до внесеної Замовником інформації.
Додаток : протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.03.2020 року № 3В-3-20.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-01-21-003981-c 1. Щодо відповідності тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" Відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" (далі – ДП «Київський облавтодор») вимогам п 5.2.1 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації (далі – ТД) (наявність аналогічного досвіду) пояснюємо наступне: Вимогами п.5.2.1 ч.5 розділу ІІІ ТД передбачено необхідність документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору саме у сумі не меншій ніж 10% від очікуваної вартості закупівлі, тобто підтверджений обсяг виконаних робіт за аналогічним договором має складати не менш ніж 446 329,30 грн. Учасником ДП «Київський облавтодор» у тендерній пропозиції, за власною ініціативою надано документальне підтвердження значно більших обсягів виконання робіт, що не суперечить вимогам ТД та кореспондується з п 2.2.5 ч. 2 розділу V ТД, як додаткова інформація. Відповідно до п 2.2.5 ч. 2 розділу V ТД Замовник, вивчивши документи, надані у складі тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор», дійшов висновку, що Учасник підтвердив наявність досвіду у зазначеній сумі, а саме: більше ніж 446 329,30 грн, навіть без врахування додаткової інформації, зазначеної в окремих, неналежним чином оформлених довідках про вартість виконаних робіт (КБ-3),що є відповідністю вимогам ТД у цій частині. Щодо різниці інформації про вартісні показники, зазначеної у відгуку, наданому Замовником (балансоутримувачем) відносно зазначеної Учасником у довідці про наявність аналогічного досвіду виконання договорів, то звертаємо увагу, що вимогами ТД встановлено надання тільки позитивного відгуку, щодо кожного договору, зазначеного в довідці. Надання відгуку із зазначенням сум виконання аналогічного договору умовами ТД не вимагалось. Але в той же час наданим позитивним відгуком Учасником опосередковано підтверджено наявність досвіду у сумі, достатній для виконання вимог ТД. Враховуючи вищенаведене, Замовник прийняв обгрунтоване рішення щодо відповідності Учасника ДП «Київський облавтодор» кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановленим у ТД, в тому числі в п 5.2.1 ч. 5 розділу ІІІ. 2. Щодо не підтвердження наявності техніки відповідно до Додатку 3 ТД. Зазначеним Учасником у складі тендерної пропозиції у відповідності до приміток Додатку 3 ТД надано скановані копії з оригіналів договорів, які містять підписи сторін та печатки на всіх договорах та додатках до них (включно з актами приймання-передачі), які не потребують завіряння, що відповідає вимогам ТД та кореспондує з абз.2 п 1.1 ч 1 розділу ІІІ ТД в частині відсутності вимоги засвідчення оригіналів документів. В той же час надані у складі пропозиції копії чинних договорів завірені у відповідності до вимог ТД та містять підпис уповноваженої особи, печатку та напис «Згідно з оригіналом». Стосовно відсутності печатки однієї зі сторін договору на належним чином завіреній копії одного з договорів надання послуг, то до компетенції Замовника не належить встановлення дійсності та чинності договорів. До того ж Замовнику не може бути відомо чи використовує одна зі сторін договору печатку у господарський діяльності. За достовірність інформації, наданої у складі тендерної пропозиції несе Учасник. Враховуюче вищесказане, Учасник закупівлі ДП «Київський облавтодор» підтвердив наявність у нього техніки та матеріально-технічної бази у відповідності до вимог Додатку 3 ТД. Тобто, на підставі вищезазначеного, Замовник прийняв правомірне та обгрунтоване рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації і як наслідок уклав договір з Учасником-Переможцем, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
2020-04-10 14:29:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
2 856 508,00
UAH з ПДВ
|
2 499 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
3 570 600,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
4 359 999,60
UAH з ПДВ
|
4 359 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Переможець |
2 499 990,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 16:42
|
ДУ 9 до Договору 538Т-20 від 26.03.20.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 08:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 січня 2021 08:53
|
ДУ № 7 від 19.01.2021 р. до договору від 26.03.2020 р. № 538Т-20.pdf | зміни до договору |
20 січня 2021 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2020 14:04
|
ДУ № 5 до договору від 26.03.2020 р. № 538Т-20.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2020 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 09:41
|
Договір від 26.03.2020р. № 538Т-20 Част ІІ.pdf | укладений |
27 березня 2020 09:39
|
Договір від 26.03.2020р. № 538Т-20 Част І.pdf | укладений |
27 березня 2020 09:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». |
Номер договору про закупівлю: | 538Т-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 499 900,00 грн (чотириста девяносто дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 83 316,67 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 2 999 890,00 грн (два мільйони дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто гривень 00 копійки), у тому числі ПДВ: 499 981,67 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 538Т-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 930 385,14 грн (дев’ятсот тридцять тисяч триста вісімдесят п’ять гривень 14 копійок), в тому числі ПДВ: 155 064,19 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 2 069 504,86 грн (два мільйона шістдесят дев’ять тисяч п’ятсот чотири гривні 86 копійок), в тому числі ПДВ: 344 917,48 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 538Т-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |