Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-25 Baryshivka - /M-03/ - Pereyaslav-Khmelnytskyy km 0+000 - km 38+690)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodymyr Anatoliyovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 8 569 935,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42850 UAH |
Publication date: | 21 січня 2020 17:15 |
Enquiries until: | 11 лютого 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 лютого 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 8 569 935 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 42 850 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 17:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 17:26 |
Додаток № 13 Проект договору ЕУ.docx | |
21 січня 2020 17:26 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls | |
21 січня 2020 17:17 |
Додаток №11 Підсумкова відомість ресурсів Т-10-25.rtf | |
21 січня 2020 17:16 |
Додаток № 8 Технічне завдання Т-10-25.xls | |
21 січня 2020 17:16 |
2В-20 Тендерна документація_ЕУ_2020.doc |
21 січня 2020 17:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
21 січня 2020 17:26 |
Додаток № 13 Проект договору ЕУ.docx
|
||
21 січня 2020 17:26 |
Додаток № 1 до Проекту Договору.xls
|
||
21 січня 2020 17:17 |
Додаток №11 Підсумкова відомість ресурсів Т-10-25.rtf
|
||
21 січня 2020 17:16 |
Додаток № 8 Технічне завдання Т-10-25.xls
|
||
21 січня 2020 17:16 |
2В-20 Тендерна документація_ЕУ_2020.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 06 березня 2020 18:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-01-000001 ● 3ea95b445d834efeabe297855bad9825
- Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-01-21-003915-c 21.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Начальнику Північного офісу Державної аудиторської служби Олександру Карабанову Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-01-21-003915-c Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Київський облавтодор») копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, або листа-роз’яснення в довільній формі згідно положень п.1.3.3 розділу ІІІ та п. 2.3 розділу V тендерної документації (далі – ТД) пояснюємо та заперечуємо наступне: Загальними вимогами п. 1.3.3 ч.1 розділу ІІІ ТД передбачено надання переможцем копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності та в цьому ж пункті ТД ця вимога конкретизована, а саме - якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, з урахуванням визначеного Замовником предмету закупівлі. В даному випадку мова іде про закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/- Переяслав - Хмельницький км 0+000 - км 38+690). Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (надалі – Закон), ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. За п.11 ч.1 ст. 1 Закону, видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Посилаючись на п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону, ліцензійні умови - нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Разом з цим, за положеннями ст. 7 Закону, встановлено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, до якого не входить вид господарської діяльності з надання послуг по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг за визначенням СОУ 42.1-37641918-105:2013. В СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» зазначається, що роботи (послуги) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587, зимове утримання згідно з ПГ.1-218-118, а також інженерно-технічні та аварійні роботи. Експлуатаційне утримання направлене на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України «Про автомобільні дороги України», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух». Враховуючи вищенаведене, відповідно до діючого законодавства, експлуатаційне утримання автомобільних доріг не визначено як вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Таким чином ДП «Київський облавтодор» жодним чином не порушив вимог ТД і надав повний необхідний пакет документів Учасника-переможця. Вимоги п. 2.3 розділу V ТД в даному випадку не розповсюджуються на п. 1.3.3 розділу ІІІ ТД, оскільки вони визначені Замовником для отримання повної і об’єктивної інформації у тендерних пропозиціях стосовно Учасників та Переможця процедури закупівлі, а не для підтвердження загальнодоступних законодавчих та нормативних актів щодо ліцензування господарської діяльності підприємств відносно конкретного предмету закупівлі визначеного Замовником. Тобто, на підставі вищезазначеного, Замовник прийняв правомірне та обгрунтоване рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації і як наслідок уклав договір з Учасником-переможцем, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію. Просимо розглянути та врахувати надані Замовником аргументовані пояснення та заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-01-21-003915-c, для можливості подальшого продовження реалізації основної мети закупівлі послуг по забезпеченню експлуатаційного утримання та безперервного і безпечного руху на автомобільній дорозі державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/- Переяслав - Хмельницький км 0+000 - км 38+690.
2020-06-05 10:09:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
-
2020-10-26 15:52:18
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" |
5 484 760,00
UAH з ПДВ
|
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
6 427 450,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
8 369 998,80
UAH з ПДВ
|
8 369 998,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #03445665 |
Переможець |
4 999 999,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:50
|
ДУ 10 до Договору 543Т-20 від 22.04.20.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 січня 2021 16:05
|
ДУ № 8 від 19.01.2021 р. до договору від 22.04.2020 р. № 543Т-20.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2020 13:26
|
ДУ № 5 до договору від 22.04.2020 р. № 543Т-20.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2020 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 14:54
|
ДОГОВІР № 543Т-20 від 22.04.2020р Част. ІІ.pdf | укладений |
22 квітня 2020 14:53
|
ДОГОВІР № 543Т-20 від 22.04.2020р Част. І.pdf | укладений |
22 квітня 2020 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань» |
Номер договору про закупівлю: | 543Т-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 999 900,00 грн (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 166 650,00 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 5 999 899,00 грн (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 999 983,17 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 543Т-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 410 111,76 грн (чотириста десять тисяч сто одинадцять гривень 76 копійок), в тому числі ПДВ: 68 351,96 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 5 589 787,24 грн (п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 24 копійки), у тому числі ПДВ: 931 631,20 грн». |
Номер договору про закупівлю: | 543Т-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |