Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/ - Переяслав-Хмельницький км 0+000 - км 38+690)
50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-25 Baryshivka - /M-03/ - Pereyaslav-Khmelnytskyy km 0+000 - km 38+690)
Очікувана вартість
8 569 935,00 UAH
UA-2020-01-21-003915-c 4191616fada440e0860d64a0d64eb629
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 січня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 15:17
Очікувана вартість: 8 569 935,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42850 UAH
Publication date: 21 січня 2020 17:15
Enquiries until: 11 лютого 2020 18:00
Complaints submission until: до 17 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 лютого 2020 18:00

Information

Estimated total value: 8 569 935 UAH including VAT
Minimal lowering step: 42 850 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40.2 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/ - Переяслав-Хмельницький км 0+000 - км 38+690)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-25 Baryshivka - /M-03/ - Pereyaslav-Khmelnytskyy km 0+000 - km 38+690)
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись протягом дії Договору у межах 30% від суми зареєстрованих бюджетних зобов’язань за Договором, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, на строк не більше трьох місяців відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-003915-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:40816487
Дата подання: 06 березня 2020 18:40
Скарга на рішення Замовника
Вважаємо рішення Замовника безпідставним. Свої пояснення надаємо в скарзі яка завантажена окремим файлом.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 березня 2020 18:56
рішення від 11.03.2020 № 4538 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 11 березня 2020 18:56
рішення від 30.03.2020 № 6039 .pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 21:08

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-01-000001 ● 3ea95b445d834efeabe297855bad9825
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2020 № 71
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-01-21-003915-c 21.01.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику Північного офісу Державної аудиторської служби Олександру Карабанову Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-01-21-003915-c Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Київський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Київський облавтодор») копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, або листа-роз’яснення в довільній формі згідно положень п.1.3.3 розділу ІІІ та п. 2.3 розділу V тендерної документації (далі – ТД) пояснюємо та заперечуємо наступне: Загальними вимогами п. 1.3.3 ч.1 розділу ІІІ ТД передбачено надання переможцем копії дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності та в цьому ж пункті ТД ця вимога конкретизована, а саме - якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, з урахуванням визначеного Замовником предмету закупівлі. В даному випадку мова іде про закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/- Переяслав - Хмельницький км 0+000 - км 38+690). Відповідно до п. 5 ч.1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» (надалі – Закон), ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. За п.11 ч.1 ст. 1 Закону, видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Посилаючись на п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону, ліцензійні умови - нормативно-правовий акт Кабінету Міністрів України, іншого уповноваженого законом органу державної влади, положення якого встановлюють вичерпний перелік вимог до провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії. Разом з цим, за положеннями ст. 7 Закону, встановлено вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, до якого не входить вид господарської діяльності з надання послуг по експлуатаційному утриманню автомобільних доріг за визначенням СОУ 42.1-37641918-105:2013. В СОУ 42.1-37641918-105:2013 «Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування» зазначається, що роботи (послуги) з експлуатаційного утримання автомобільних доріг і штучних споруд включають технічний нагляд за дорогою, штучними та лінійними спорудами та смугою відведення для своєчасного виявлення та усунення дефектів, забезпечення роботи елементів дороги і споруд в різні періоди року, утримання їх в експлуатаційному стані згідно з ДСТУ 3587, зимове утримання згідно з ПГ.1-218-118, а також інженерно-технічні та аварійні роботи. Експлуатаційне утримання направлене на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно з Законами України «Про автомобільні дороги України», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух». Враховуючи вищенаведене, відповідно до діючого законодавства, експлуатаційне утримання автомобільних доріг не визначено як вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Таким чином ДП «Київський облавтодор» жодним чином не порушив вимог ТД і надав повний необхідний пакет документів Учасника-переможця. Вимоги п. 2.3 розділу V ТД в даному випадку не розповсюджуються на п. 1.3.3 розділу ІІІ ТД, оскільки вони визначені Замовником для отримання повної і об’єктивної інформації у тендерних пропозиціях стосовно Учасників та Переможця процедури закупівлі, а не для підтвердження загальнодоступних законодавчих та нормативних актів щодо ліцензування господарської діяльності підприємств відносно конкретного предмету закупівлі визначеного Замовником. Тобто, на підставі вищезазначеного, Замовник прийняв правомірне та обгрунтоване рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ДП «Київський облавтодор» кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації і як наслідок уклав договір з Учасником-переможцем, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію. Просимо розглянути та врахувати надані Замовником аргументовані пояснення та заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за № оголошення UA-2020-01-21-003915-c, для можливості подальшого продовження реалізації основної мети закупівлі послуг по забезпеченню експлуатаційного утримання та безперервного і безпечного руху на автомобільній дорозі державного значення загального користування Т-10-25 Баришівка - /М-03/- Переяслав - Хмельницький км 0+000 - км 38+690.

2020-06-05 10:09:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-10-26 15:52:18

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 березня 2020
UA-2020-01-21-003915-c4191616fada440e0860d64a0d64eb629
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:16
КБ3-КБ2В_2018-2019.pdf
20 лютого 2020 17:16
8_Порядок.pdf
20 лютого 2020 17:16
Лист Ліцензія _2_.rar
20 лютого 2020 17:16
3.1_Техніка+схема.pdf
20 лютого 2020 17:16
Договір база.pdf
20 лютого 2020 17:16
Свідоцтво _2_.rar
20 лютого 2020 17:16
Лицензия _10_.rar
20 лютого 2020 17:16
Ліцензія Витяг _2_.rar
20 лютого 2020 17:16
ТГ-200219-2.rar
20 лютого 2020 17:16
Витяг _11_.rar
20 лютого 2020 17:16
Наказ директор _2_.rar
19 лютого 2020 17:19
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:18
9.4_Pasport.pdf
19 лютого 2020 16:18
9.5_інд код Юрш.pdf
19 лютого 2020 16:18
9.3_Витяг.pdf
19 лютого 2020 16:18
9.2_Статут.FR12.pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 09:27
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:24
Кваліфікаційні вимоги.rar
19 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:58
Установчі та ін.rar
19 лютого 2020 16:58
Кваліфікаційні вимоги.rar
19 лютого 2020 16:58
Ін. документи.rar
19 лютого 2020 16:58
Досвід.rar

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 11:07
Електронний підпис
08 квітня 2020 13:24
Електронний підпис
08 квітня 2020 13:22
Довідка МВС директор
20 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:20
КБ-3.rar
20 лютого 2020 15:20
Документи Директор.rar
20 лютого 2020 15:20
Договори оренди.rar
20 лютого 2020 15:20
Договір 44-02.rar
20 лютого 2020 15:20
14-довідка покриття 105.pdf
20 лютого 2020 15:20
9-Довідка ст17.pdf
20 лютого 2020 15:20
8-Лист санкції.pdf
20 лютого 2020 15:20
6-Лист субпідрядники.pdf
20 лютого 2020 15:20
5-Довідка працівники.pdf
20 лютого 2020 15:20
1-Довідка про Учасника.pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 12:15
Електронний підпис
21 лютого 2020 12:11
3.Довідка про техніку.pdf
21 лютого 2020 11:10
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 лютого 2020 11:10
Протокол НР.7Z
21 лютого 2020 11:10
Лист для клієнтів.7z
21 лютого 2020 11:10
Гарантія 926-20.7z
21 лютого 2020 11:10
Витяг із Статуту.7z
21 лютого 2020 11:10
Банківська ліцензія.7z
21 лютого 2020 11:10
Довідка покриття 926-20.pdf
21 лютого 2020 11:10
Лист відгук.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 9.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 8.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 7.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 6.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 5.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 4.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 3.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Договір оренди 2.pdf
21 лютого 2020 11:10
12.Догові оренди 1.pdf
21 лютого 2020 11:10
11.Техніка на балансі.pdf
21 лютого 2020 11:10
8.Гарантійний лист.pdf
21 лютого 2020 11:10
6.Аналогічний договір.pdf

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:38
7_Проект договору.pdf
21 лютого 2020 16:34
Електронний підпис
21 лютого 2020 16:32
Інші документи_1.rar
21 лютого 2020 16:32
Інші документи.rar
21 лютого 2020 16:32
працівники.rar
21 лютого 2020 16:32
Інші документи_2.rar
21 лютого 2020 16:32
Аналогічні договори.rar
21 лютого 2020 16:32
Техніка,Офіс,Склад.rar
21 лютого 2020 16:32
Інші документи_3.rar
21 лютого 2020 16:32
Дозволи.rar
21 лютого 2020 16:31
Кошторисник.rar
21 лютого 2020 16:31
Техпаспорти.rar
21 лютого 2020 16:31
Відгук (2).pdf
21 лютого 2020 16:31
Довідка МТБ_Додаток 3.pdf
21 лютого 2020 16:31
Додаток №7_по статті 17.pdf
21 лютого 2020 16:31
Кошторис_ПДФ.rar

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:40
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:30
Банковская гарантия.zip
21 лютого 2020 17:30
Технічна частина.zip

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 17:49
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:49
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:47
Технічна частина.rar
21 лютого 2020 17:47
G7118.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СЕРВІС ГРУП"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Магістраль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 5 484 760,00
UAH з ПДВ
4 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 6 427 450,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 8 369 998,80
UAH з ПДВ
8 369 998,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 11:07
Електронний підпис
08 квітня 2020 13:24
Електронний підпис
08 квітня 2020 13:22
Довідка МВС директор
20 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:20
КБ-3.rar
20 лютого 2020 15:20
Документи Директор.rar
20 лютого 2020 15:20
Договори оренди.rar
20 лютого 2020 15:20
Договір 44-02.rar
20 лютого 2020 15:20
14-довідка покриття 105.pdf
20 лютого 2020 15:20
9-Довідка ст17.pdf
20 лютого 2020 15:20
8-Лист санкції.pdf
20 лютого 2020 15:20
6-Лист субпідрядники.pdf
20 лютого 2020 15:20
5-Довідка працівники.pdf
20 лютого 2020 15:20
1-Довідка про Учасника.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 09:27
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:26
Електронний підпис
21 лютого 2020 09:24
Кваліфікаційні вимоги.rar
19 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
19 лютого 2020 17:01
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:58
Установчі та ін.rar
19 лютого 2020 16:58
Кваліфікаційні вимоги.rar
19 лютого 2020 16:58
Ін. документи.rar
19 лютого 2020 16:58
Досвід.rar

Публічні документи

21 лютого 2020 17:49
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:49
Електронний підпис
21 лютого 2020 17:47
Технічна частина.rar
21 лютого 2020 17:47
G7118.20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#03445665
Переможець 4 999 999,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 12:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"
#03445665
4 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 15:50
ДУ 10 до Договору 543Т-20 від 22.04.20.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 15:30
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 16:05
ДУ № 8 від 19.01.2021 р. до договору від 22.04.2020 р. № 543Т-20.pdf зміни до договору
19 січня 2021 16:03
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 13:26
ДУ № 5 до договору від 22.04.2020 р. № 543Т-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 14:54
ДОГОВІР № 543Т-20 від 22.04.2020р Част. ІІ.pdf укладений
22 квітня 2020 14:53
ДОГОВІР № 543Т-20 від 22.04.2020р Част. І.pdf укладений
22 квітня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань»
Номер договору про закупівлю: 543Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 999 900,00 грн (дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 166 650,00 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 5 999 899,00 грн (п’ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ: 999 983,17 грн».
Номер договору про закупівлю: 543Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 410 111,76 грн (чотириста десять тисяч сто одинадцять гривень 76 копійок), в тому числі ПДВ: 68 351,96 грн, та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 5 589 787,24 грн (п’ять мільйонів п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот вісімдесят сім гривень 24 копійки), у тому числі ПДВ: 931 631,20 грн».
Номер договору про закупівлю: 543Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 5 589 787,24
UAH (в тому числі ПДВ 931 631,20 UAH)