Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
501 588,50 UAH
UA-2020-01-21-003906-a d81d990b3cfd4e55b09f577ad4c4fe0e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана

+380632926335 zhuashtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
17.10. 2019 р. Замовником було прийнято рішення про проведення процедури відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання ( послуги з прибирання тротуарів м. Житомира) в кількості 117461 м² на суму 601 906,00 грн. з ПДВ, номер тендеру 4624785 номер в ЦБД UA-2019-10-17-000785-с. Проте станом на 01. 11. 2019 р.17:00 год було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги було відмінено. Тому 05.11.2019 р. Замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури відкриті торги на закупівлю за ДК021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання ( послуги з прибирання тротуарів м. Житомира) в кількості 117461 м² на суму 601 906,00 грн. з ПДВ , номер тендеру 4706054 номер в ЦБД UA-2019-11-05-000762-с. Знову ж станом на 20.11.2019 р. 17:00 год було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи, що Замовником було двічі відмінено дві процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання ( послуги з прибирання тротуарів м. Житомира) в кількості 117461 м² на суму 601 906,00 грн. з ПДВ через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 18:51
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з прибирання тротуарів м.Житомира
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
117461 м.кв.
Послуги з прибирання тротуарів м. Житомира. (Джерелом фінансування є місцевий бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані обсяги послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, по мірі фактичного надходження фінансування з бюджету (надходження грошових коштів на рахунок Замовника, відкритого в органах Державної Казначейської Служби) та фактичної оплати органами Державної Казначейської Служби. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 18:36
протокол 15.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Управляюча компанія "Полісся"
#40682529
Переможець 501 588,50
UAH з ПДВ
21 січня 2020 18:51

Документи

21 січня 2020 18:51
Електронний підпис
21 січня 2020 18:51
протокол 15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 18:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Управляюча компанія "Полісся"
#40682529
501 588,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 18:51
Електронний підпис
21 січня 2020 18:51
протокол 15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 14:39
Договір 6 від 05.02.20 Полісся033.pdf укладений
05 лютого 2020 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 501 588,50
UAH (в тому числі ПДВ 83 598,09 UAH)