Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вагонетка УВГ-2,5
UVG-2,5 trolley
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003903-c 5af848d69e804cf89526112a0906c603
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волик Віта Віталіївна

+380676570841 tenderlu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПАТ Лисичанськвугілля
Код ЄДРПОУ: 32359108
Місцезнаходження: 93100, Україна , Луганська область обл., Лисичанськ, вул. Малиновського, 1
Контактна особа: Волик Віта Віталіївна
+380676570841
tenderlu@ukr.net
Додаткові контактні особи: Боярський Валерій Анатолійович (Директор з виробництва)
+380505743798
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: PLC PJSC "Lysychanskvuhillia"
National ID: 32359108
Contact point: Volyk Vita Vitalivna
+380676570841
tenderlu@ukr.net
Additional contacts: Boyarskiy Valeriy Anatoliyovych
+380505743798

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 січня 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 17:17
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 17:17
Початок аукціону: 19 березня 2020 13:26
Очікувана вартість: 6 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 21 січня 2020 17:12
Enquiries until: 11 лютого 2020 17:17
Complaints submission until: до 17 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 лютого 2020 17:17

Information

Estimated total value: 6 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 30 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34620000-9: Рейковий рухомий склад


Scope of the procurement
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), а у разі виділення фінансування - кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 од
Вагонетка УВГ-2,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93113, Україна, Луганська область, м. Лисичанськ, ПАТ "Лисичанськвугілля" ВП "Шахта ім. Д.Ф. Мельникова" (Луганська обл, м. Лисичанськ, вул. Первомайська,217)
ДК 021:2015: 34620000-9 — Рейковий рухомий склад

UVG-2,5 trolley
CPV: 34620000-9
Період постачання: по 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 50 % передплата протягом 3 (три) банківських днів з моменту виставлення рахунку в якості передплати. Аванс 3 Банківські 50
Поставка товару 50% остаточної оплати протягом 90 календарних днів після фактичної Поставки Товару Покупцю. Пiсляоплата 90 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:14
ТД.doc
21 січня 2020 17:12
Технічне завдання.PDF
21 січня 2020 17:12
Проект Договору.doc
21 січня 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:14
ТД.doc
21 січня 2020 17:12
ТД.doc
21 січня 2020 17:12
Технічне завдання.PDF
21 січня 2020 17:12
Проект Договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000008 ● a7ae68e99e8a4e69881f70fa525972f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020 13:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
09.04.2020 № 19
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-21-003903-c 21.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-10 12:48:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі вагонетки УВГ-2,5 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-21-003903-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. На підставі якого рішення було визначено переможцем торгів ТОВ «ЛВК «ПРОМГРУП» (дата, номер рішення)?
2. З яких причин в електронній системі закупівель відсутня будь-яка інформація щодо оприлюднення протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛВК «ПРОМГРУП»?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-15 10:49:14

Відповідь на запит до моніторингу UA-M-2020-04-09-000008

Надаємо відповідь на запит до моніторингу UA-M-2020-04-09-000008:
З 5 вересня 2019р. вступила в дію нова реалізація проведення перекваліфікації. На етапі прекваліфікації Замовник розглядає тендерні пропозиції учасників та має підтвердити відповідність кожного учасника технічним вимогам, кваліфікаційним критеріям та відсутність підстав для відмови в участі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно по кожному Учаснику Замовник має прийняти рішення та обрати в системі одну з двох опцій:
- допустити до аукціону (другого етапу); - відхилити пропозицію.
При цьому відсутня технічна можливість завантаження будь-яких документів. Вилучення можливості підвантажити документи до рішення по кожному постачальнику направлене на забезпечення рівності прав на оскарження кожного учасника закупівлі.
До участі в аукціоні допускаються лише ті Учасники, які відповідають усім вимогам і по яких було прийнято рішення «допустити до аукціону».
Також у Замовника є можливість вручну вписати у відповідне поле причину відхилення кожного учасника по якому він приймає рішення «Відхилити пропозицію». Після заповнення всіх необхідних полів Замовник завершує розгляд пропозицій, натиснувши кнопку «Сформувати протокол розгляду пропозицій». Після цього системою автоматично формується протокол розгляду пропозицій на веб-порталі prozorro.gov.ua.
Під час проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою після формування Протоколу розгляду починається період оскарження, згідно статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2020р. на закупівлю UA-2020-01-21-003903-c сформований замовником та знаходиться у складі тендерної документації відповідної закупівлі. Документальне підтвердження даного факту додається.
З переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП" з найбільш вигідною економічною пропозицією був укладений договір № 06-525 від 06.04.2020р. на підставі оприлюдненого «Повідомлення про намір укласти договір» від 20.03.2020р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш Висновок від 15.04.2020р. про результати моніторингу UA-M-2020-04-09-000008 закупівлі «Рейковий рухомий склад- код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Вагонетка УВГ-2,5 – 50 од.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-003903-c) повідомляємо наступне: ПАТ «Лисичанськвугілля» (далі – Замовник) не погоджується із інформацією, викладеною у висновку, у зв’язку з чим надає аргументовані заперечення до висновку, а саме: 1. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «За результатами моніторингу встановлено, що Замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносились, чим порушив вимоги абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону № 922.» Заперечення: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, відповідно до пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій зазначається Замовником самостійно у тендерній документації з урахуванням частини першої статті 10 та частини третьої статті 21 Закону. При публікації процедури закупівлі заповнюються всі необхідні поля , у тому числі дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій та завантажуються необхідні документи (у даному випадку - Тендерна документація.doc, Проект договору. doc, Технічне завдання.PDF ). Після оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, система відображає точне зазначення часу до затвердженої замовником кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тобто час зазначається системою автоматично. Після чого Замовник вносить до тендерної документації зазначений системою час (година, хвилини) до кінцевої дати подання тендерних пропозицій та завантажує оновлену версію тендерної документації. При цьому попередня версія документу із системи не видаляється, а відмічається як неактуальна. Проміжок часу між завантаженням оновленної версії тендерної документаціїї замість попередньої становив 2 хвилини: ТД. doc завантажена о17:12., ТД. doc оновлена о 17:14). Виходячи з вищевикладеного, замовник здійснював технічну реалізацію завантаження до веб-порталу Уповноваженого органу тендерну документацію з зазначенням точного часу та дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, та тим самим не порушив вимоги абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону. 2. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Аналізом документів розміщених в електронній системі закупівель встановлено, що на підтвердження умов Додатку № 5 до тендерної документації учасником ТОВ «ЛВК «Промгруп» у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» від 21.02.2020 року № 04/0271, у якій зазначено, що висота від голівки рейок складає 130 мм, а відповідно до Технічного завдання Замовника висота від головки рейок складає 1300 мм, що не відповідає умовам Додатку № 5 до тендерної документації.» Заперечення: Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Така інформація зазначена у тендерній документації Замовника, у розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». ТОВ «ЛВК «Промгруп» 20.03.2020р. надало Лист-пояснення, з інформацією щодо допущеної ними формальної помилки, а саме помилкового зазначення висоти від голівки рейок, а також креслення з зазначенням габаритних розмірів. Дані листи додаються. При наявності технічного розуміння застосування предмета закупівлі, даний розмір (висота від голівки рейок -130 мм) неможливо сприймати за правильний, який прямо суперечить конструкції виготовлення з урахуванням інших розмірів, зазначених у технічному завданні Замовника. 3. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Крім того встановлено, що учасник ТОВ «ЛВК «Промгруп» у складі своєї тендерної пропозиції не надав підтверджуючих документів на продукцію (товар), який пропонується постачати відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, а саме декларацію про відповідність та копію сертифікату якості, та/або паспорту якості на товар, чим порушив умови Додатку № 5, пунктів 1 та 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації.» Заперечення: Декларації про відповідність видають і реєструють акредитовані органи з оцінки відповідності на підставі протоколу випробувань під відповідальність заявника. Для підтвердження відповідності технічному регламенту необхідно проводити випробування продукції. Тобто неможливо отримати декларацію про відповідність технічним регламентам без наявності самого товару, на який необхідно отримати декларацію про відповідність. При отриманні сертифікату якості продукції, перевірці піддається безпосередньо сама продукція. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛВК «Промгруп» на підтвердженя Додатку №5 ТД Замовника були надані: Гарантійний лист щодо надання декларації про відповідність при постачанні товару № 04/0273 від 21.02.2020 р., Гарантійний лист щодо надання сертифікату якості при постачанні товару № 04/0274 від 21.02.2020 р., Лист-гарантія про надання висновку/дозволу на застосування товару в небезпечних умовах при постачанні товару № 04/0276 від 21.02.2020 р., Гарантійний лист щодо надання висновку Держаної санітарно-епідеміологічної експертизи при постачанні товару № 04/0277 від 21.02.2020 р. Враховуючи те, що предмет закупівлі «Вагонетка УВГ-2,5» не є товаром широкого вжитку, а виготовляється на замовлення, Замовником були прийняті надані гарантійні листи та розцінені як документальне підтвердження на продукцію (товар), який пропонується постачати відповідно до вимог Додатку №5 ТД Замовника. 4. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Проведеним маніторингом встановлено, що учасником ТОВ «ЛВК «Промгруп» у складі тендерної пропозиції не надано згоди на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», зазначених у тендерній пропозиції, що не відповідає умовам пункту 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації.» Заперечення: Пункт 2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачає дану згоду учасника, який підтвердив намір взяти участь в процедурі закупівлі без письмового підтвердження шляхом надання довідки в будь-якій формі. Тобто в тендерній документації Замовника відсутня вимога надання довідки щодо згоди на обробку своїх персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». 5. У висновку зазначено, мовою оригіналу: «Також встановлено, що переможцем торгів ТОВ «ЛВК «Промгруп» в електронній системі закупівель 19.03.2020 року 16:00 оприлюднено файл з назвою «Довідка МВС 17.03.2020.rar», який має формат «RAR» та який неможливо відкрити і прочитати, що порушує умови пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, Замовник на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛВК «Промгруп» та уклав з ним договір від 06.04.2020 року № 06-525.» Заперечення: дане твердження висновку є необгрунтовним та таким, що не відповідає дійсності. Довідка МВС 17.03.2020.rar завантажена 19 березня 2020р. 16:00 ТОВ «ЛВК «Промгруп» є повністю доступною для відкривання та читання. На твердження висновку, мовою оригіналу: «неможливо відкрити і прочитати» надаємо інструкцію для користування форматом «RAR»: Клацніть правою кнопкою миші по RAR-файлу і виберіть "Відкрити ". Вищезазначені аргументовані заперечення свідчать, що Замовником не було допущено порушень норм чинного законодавства в частині відповідності вимог тендерної документації учасника ТОВ «ЛВК «Промгруп» на закупівлю «Рейковий рухомий склад- код ДК 021:2015 - 34620000-9 - Вагонетка УВГ-2,5 – 50 од.» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-003903-c), а ТОВ «ЛВК «Промгруп» було правомірно визначено переможцем процедури закупівлі та укладено договір № 06-525 від 06 квітня 2020р. Додатки: 1. Лист-пояснення.pdf ТОВ «ЛВК «Промгруп» № 04/0411-1 від 20. 03. 2020р. 2. Креслення. pdf ТОВ «ЛВК «Промгруп» 3. Довідка МВС 20076547830210116954 pdf

2020-04-22 06:57:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 березня 2020
UA-2020-01-21-003903-c5af848d69e804cf89526112a0906c603
Найменування: ПАТ Лисичанськвугілля
Код ЄДРПОУ: 32359108
Місцезнаходження: 93100, Україна, Луганська область обл., Лисичанськ, вул. Малиновського, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:47
5. Витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 17:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП" 5 300 000,00
UAH з ПДВ
4 914 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ 5 718 000,00
UAH з ПДВ
4 914 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:48
Електронний підпис
20 лютого 2020 17:47
5. Витяг з ЄДР.pdf
20 лютого 2020 17:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП"

ТОВ КОРУМ ТРЕЙДІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП"
#40806615
Переможець 4 914 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 19:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 19:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИВАРНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ПРОМГРУП"
#40806615
4 914 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 23:08
Звіт 06-525.docx укладений
03 січня 2021 22:59
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 21:32
Договір.pdf укладений
07 квітня 2020 21:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: закінчився термін дії договору