Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
255 266,40 UAH
UA-2020-01-21-003832-a ed99a565ca1d4584835741916f4f2e15
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана

+380632926335 zhuashtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
29.11.2019 р. Замовником було прийнято рішення про проведення процедури відкриті торги на закупівлю за ДК 021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання ( послуги з прибирання тротуарів м. Житомира) в кількості 34337 м² на суму 306 319,00 грн. з ПДВ, номер тендеру 4834038 номер в ЦБД UA-2019-11-29-000133-а. Проте станом на 14. 12. 2019 р.12:00 год було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги було відмінено. Тому 16.12.2019 р. Замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури відкриті торги на закупівлю за ДК021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання ( послуги з прибирання тротуарів м. Житомира) в кількості 34337 м² на суму 306 319,00 грн. з ПДВ , номер тендеру 4944546 номер в ЦБД UA-2019-12-16-001698-с. Знову ж станом на 31.12.2019 р. 19:00 год було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи, що Замовником було двічі відмінено дві процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 90910000- 9 Послуги з прибирання ( послуги з прибирання тротуарів м. Житомира) в кількості 34337 м² на суму 306 319,00 грн. з ПДВ через відсутність достатньої кількості учасників, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 18:10
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Послуги з прибирання тротуарів м.Житомира
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34337 м.кв.
Послуги з прибирання тротуарів м. Житомира. (Джерелом фінансування є місцевий бюджет).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату Виконавцю за фактично надані обсяги послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, по мірі фактичного надходження фінансування з бюджету (надходження грошових коштів на рахунок Замовника, відкритого в органах Державної Казначейської Служби) та фактичної оплати органами Державної Казначейської Служби. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 18:06
протокол 14.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Крошня-ВЖРЕП №4"
#40520299
Переможець 255 266,40
UAH
21 січня 2020 18:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "Крошня-ВЖРЕП №4" #40520299

№ рішення у справі

60/20-р/к

Дата рішення у справі

08.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

21 січня 2020 18:10
Електронний підпис
21 січня 2020 18:10
протокол 14.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 18:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Крошня-ВЖРЕП №4"
#40520299
255 266,40
UAH
Документи

Документи

21 січня 2020 18:10
Електронний підпис
21 січня 2020 18:10
протокол 14.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 13:27
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 16:10
ДУ №1 від 26.06.2020р до договору №5.pdf укладений
26 червня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 12:10
Договір 5 від 05.02.20р. ВЖРЕП 4.pdf укладений
05 лютого 2020 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити вартість Договору на 64.54 грн.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 255 201,86
UAH