Великодня паска, хліб пшеничний вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний 1 ґатунку
Очікувана вартість
491 390,00 UAH
UA-2020-01-21-003687-c 2cd2a3a79a3f4e00a1e009989fa44257
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 12:06
Очікувана вартість: 491 390,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 370,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Великодня паска, хліб пшеничний вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний 1 ґатунку (під одиницею слід розуміти одне найменування згідно технічних вимог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79066, Україна, Львівська область, Львів, Зелена, 477
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунку та накладної на умовах можливої відстрочки платежу строком на 30 кал. днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-003687-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", Код ЄДРПОУ:05511001
Дата подання: 24 січня 2020 09:19
Банківська гарантія
Чому вказуєте лише у документації, що потрібно банківську гарантію???

виправіть!!!
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 січня 2020 10:11
при формуванні ТД була допущена помилка, яку виправлено. Дякуємо за зауваження!
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003687-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ", Код ЄДРПОУ:05511001
Дата подання: 24 січня 2020 10:19
Банківська гарантія
Прошу виправити помилку і вказати на майданчику що потрібна банківська гарантія
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 січня 2020 12:22
Вимогами Тендерної документації не передбачена банківська гарантія

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ" 473 889,27
UAH
460 688,94
UAH
Документи
ТОВ "Галицька здоба" 486 015,57
UAH
469 030,95
UAH
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 18:06
sign.p7s
13 лютого 2020 18:05
Довідка Ст 17 загальна.pdf
13 лютого 2020 18:05
Довідка З МВС .pdf
13 лютого 2020 18:05
Довідка з ДФС .pdf
13 лютого 2020 18:05
Довідка НАЗК.pdf
04 лютого 2020 18:00
sign.p7s
04 лютого 2020 15:30
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2020 15:30
Статут.pdf
04 лютого 2020 15:30
Реєстр.pdf
04 лютого 2020 15:30
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 15:30
Лист-згода дані.pdf
04 лютого 2020 15:30
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 15:30
Звіт 1дф 3 кв.pdf
04 лютого 2020 15:30
Довідка ст. 17 реєстр.pdf
04 лютого 2020 15:30
Довідка ст. 17 корупція.pdf
04 лютого 2020 15:30
Довідка ст. 17 банкрут.pdf
04 лютого 2020 15:30
Довідка Ст 17 загальна.pdf
04 лютого 2020 15:30
Довідка працівники.pdf
04 лютого 2020 15:30
Довідка автотранспорт.pdf
04 лютого 2020 15:30
Детальний опис Паска.pdf
04 лютого 2020 15:30
Гарантійний лист 1-ДФ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 16:14
sign.p7s
04 лютого 2020 15:58
Реєстр документів.pdf
04 лютого 2020 15:58
17.1 ДФ.pdf
04 лютого 2020 15:58
16.Витяг з ЄДР (1).pdf
04 лютого 2020 15:58
15.Довідка з ЄДР.pdf
04 лютого 2020 15:58
42.Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2020 15:58
13.Статут.pdf
04 лютого 2020 15:58
41.Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2020 15:58
12.Паспорт керівника.pdf
04 лютого 2020 15:58
40.Лист гарантія.pdf
04 лютого 2020 15:57
35.Проект договору.pdf
04 лютого 2020 15:57
28.Наказ.pdf
04 лютого 2020 15:57
2.Видаткові накладні.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"
#05511001
Переможець 460 688,94
UAH
10 лютого 2020 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "КОНЦЕРН ХЛІБПРОМ"
#05511001
460 688,94
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 лютого 2020 12:54
Хліб 02-28-2020 12-50-51.pdf укладений
28 лютого 2020 12:54
sign.p7s зміни до договору
24 квітня 2020 11:00
хлібду2.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 11:00
sign.p7s зміни до договору
13 березня 2020 15:47
sign.p7s зміни до договору
13 березня 2020 15:47
sign.p7s зміни до договору
13 березня 2020 15:47
хлібпром.pdf зміни до договору
13 березня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, та відповідно до рішення Львівської обласної ради ХХ сесії VII скликання від 10 вересня 2019 №874 “Про реорганізацію фтизіатричної служби у Львівській області”, та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» є правонаступником усіх майнових і немайнових прав та обов'язків Дрогобицького протитуберкульозного диспансеру та Стрийського протитуберкульозного диспансеру, уклали цю додаткову Угоду до договору №3687 від 28.03.2020р. про наступне: 1. Доповнити та викласти у новій редакції п. 5.4. Договору № 3687 від 28.03.2020р.: “5.4. Місце поставки товарів: м. Львів, вул. Зелена, 477; м. Дрогобич, вул. Тарнавського 32; м. Стрий, вул. Дрогобицька 50А” 2. Всі інші пункти Договору є незмінними і чинними.
Номер договору про закупівлю: 3687
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились загальну суму договору № 3687 від 28.02.2020р. зменшити на: 232449,52грн.,( Двiстi тридцять двi тисячi чотириста сорок дев`ять гривень 52 копiйки). Внести зміни до пункту 3.1. Договору № 3687 від 28.03.2020р. та викласти його в новій редакції: 3.1. Ціна договору становить: 228 239,42грн. (Двiстi двадцять вiсiм тисяч двiстi тридцять дев`ять гривень 42 копiйки).
Номер договору про закупівлю: 3687
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку