Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003677-a f86cb1592caa47c2a6c97e85c2c381b3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глибишина Наталія Олександрівна

+380435321341 ekonomistu_lpl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Теплицька центральна районна лікарня" Теплицької районної ради
Код ЄДРПОУ: 01982643
Місцезнаходження: 23800, Україна , Вінницька обл., смт Теплик, вул. Незалежності,2
Контактна особа: Глибишина Наталія Олександрівна
+380435321341
ekonomistu_lpl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 11:35
Зміни ноути.doc
29 січня 2020 11:35
ТД комп 2020-1.doc
29 січня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 11:35
Зміни ноути.doc
29 січня 2020 11:35
ТД комп 2020-1.doc
21 січня 2020 17:31
ТД комп 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 21 січня 2020 20:37
Дата відповіді: 24 січня 2020 16:10
Шановний Замовник, чи можна Вам пропонувати ноутбук з зовнішнім DVD приводом?
Відповідь: Технічні вимоги до ноутбуку зазначені в Додатку 1 до тендерної документації. Зовнішній DVD привід не передбачений
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:26
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником Додатком 1 до тендерної документації встановлені Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, але там немає жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Натомість, на виконання вимог ст. 22 Закону зазначено «*Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Виходячи з вимог норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) усі учасники беруть участь у торгах на рівних умовах. Таким чином, учасники будь-якої форми власності та системи оподаткування беруть участь у торгах на рівних умовах. Крім того, п.1 Розділом V зазначено, що Оцінка здійснюється стосовно предмета закупівлі вцілому. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 22 січня 2020 11:33
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не здійснюється закупівля програмного забезпечення, а саме «продукція Windows». Окрім цього, Додатком 2 до ТД встановлено «Програмне забезпечення: Операційна система Windows 10 PRO UKR, предінстальована з відповідною ліцензією та необмеженим терміном використання;». Тож замовником виконані всі вимоги Закону та зазначена вся необхідна інформація.
Документація
Дата подання: 22 січня 2020 12:39
Дата відповіді: 27 січня 2020 13:20
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику! Так, ці вимоги встановлені Додатком 2 до тендерної документації (Проект договору), де зазначено «2.5. Товар повинен передаватися Замовнику шляхом інсталяції на території Замовника та перевірки працездатності разом із спеціалістами ПОСТАЧАЛЬНИКА.»
Технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 24 січня 2020 12:29
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:44
Шановний замовник. Просимо дати роз’яснення стосовно технічної вимоги до процессора ноутбука. На вимогу: Процесор Intel Pentium, 4-х ядерний з тактовою частотою не менше 3 Ггц - інформація на офіційному сайті виробника відсутня. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/search/featurefilter.html?productType=873&3_CoreCount-Min=4&3_ClockSpeed-Min=3000&1_Filter-Family=29862 Просимо надати коректні вимоги до процесора чи вказати бажану модель. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-003677-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 січня 2020 14:29
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «При виникненні помилок, несправностей, невідповідностей на ноутбуках при роботі в медично- інформаційної мережі Виконавець повинен прибути в КНП "Теплицька ЦРЛ" для технічного обслуговування, усунення помилок, несправностей, невідповідностей на ноутбуках через 2 години після дзвінка в робочі години на протязі гарантійного терміну з дня вводу ноутбуків в експлуатацію про що надати гарантійний лист.»

Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкової наявності сервісного центру в межах населеного пункту, куди планується постачання і де відбуватиметься подальша експлуатація товару, що не обмежує потенційних учасників з будь-якого куточку України у можливості запропонувати свій товар і послуги з сервісного обслуговування .

Тож, необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого сервісного центру, що здійснюватиме гарантійне обслуговування та надаватиме сервісну допомогу, оскільки протягом 2-х годин неможливо забезпечити прибуття спеціалістів з сервісних центрів, що знаходяться в інших населенних пунктах.

Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.

Тож звертаємося до Замовника з проханням внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників, а саме: виключити цей вираз з тендерної документації або, як мінімум, переглянути строки реагування зі сторони сервісних центрів в сторону збільшення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2020 13:34
На вашу вимогу UA-2020-01-21-003677-A.A1 від 22.01.2020 року надаємо роз'яснення:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Додатком 1 до тендерної документації встановлено вимогу надати гарантійний лист про можливість при виникненні помилок, несправностей, невідповідностей на ноутбуках при роботі в медично- інформаційної мережі прибути до Замовника для усунення помилок, несправностей, невідповідностей на ноутбуках. Наявність такої вимоги встановлена виключно для забезпечення безперебійної та якісної роботи лікарні. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах як власників складських приміщень, так і орендарів таких приміщень. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Ваші пропозиції будуть враховані в змінах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 207 768,00
UAH з ПДВ
207 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 лютого 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій