Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1
Очікувана вартість
5 873 620,00 UAH
UA-2020-01-21-003672-c 77c129bddef6484e9057548fb4b8d5de
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа №72
Код ЄДРПОУ: 20781471
Місцезнаходження: 79066, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Зубрівська,1
Контактна особа: Пришляк Ольга Олегівна
380986692064
sikhiv72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 23:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 12:46
Очікувана вартість: 5 873 620,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 936,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зубрівська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо способу надання документів переможцем
Дата подання: 24 січня 2020 17:18
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:44
Доброго дня! У тендерній документації не вказано яким способом потрібно надавати документи переможцем торгів. Вкажіть чітко спосіб надання документів для переможця - завантанження в електронну систему чи на адресу Замовника?!
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерний комітет ознайомився із надісланим Вами запитанням. Просимо слідкувати за змінами до документації (що стосуватимуться Вашого запитання), які будуть оприлюднені сьогодні впродовж дня.
Вимоги до радіаторних терморегуляторів двохтрубної системи опалення
Дата подання: 24 січня 2020 17:49
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:44
Чи потрібно надавати Учасником документи, які вказані у вимогах до радіаторних терморегуляторів двохтрубної системи опалення, на етапі подачі пропозиції у складі тендерної пропозиції ? -.Сертифікат відповідності або Сертифікат перевірки типу виробу, або Сертифікат експертизи типу виробу. - Дозвіл виданий Територіальним Управлінням Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (Головним Управлінням Держпраці). - Сертифікат на систему управління якості продукції (ISO 9001). - Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO14001
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерний комітет ознайомився із надісланим Вами запитанням. Просимо слідкувати за змінами до документації (що стосуватимуться Вашого запитання), які будуть оприлюднені сьогодні впродовж дня.
Вимоги до кранів кульових
Дата подання: 24 січня 2020 17:54
Дата відповіді: 27 січня 2020 11:44
Чи потрібно надавати Учасником документи, які вказані у вимогах до кранів кульових, на етапі подачі пропозиції у складі тендерної пропозиції ? -.Сертифікат відповідності або Сертифікат перевірки типу виробу, або Сертифікат експертизи типу виробу. - Дозвіл виданий Територіальним Управлінням Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України (Головним Управлінням Держпраці). - Сертифікат на систему управління якості продукції (ISO 9001). - Сертифікат системи екологічного менеджменту ISO14001
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Тендерний комітет ознайомився із надісланим Вами запитанням. Просимо слідкувати за змінами до документації (що стосуватимуться Вашого запитання), які будуть оприлюднені сьогодні впродовж дня.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-003672-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"", Код ЄДРПОУ:39395692
Дата подання: 10 березня 2020 19:30
Порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо визначення переможця. Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Галіо". Вимога про дискваліфікацію ТОВ "Галіо".
Невідповідність Тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ "Галіо" вимогам ТД Замовника та наявність порушень ЗУ «Про публічні закупівлі»
1. У Довідці про наявність працівників вказано працівників (а саме: водій, бухгалтер, монтажник, електрозварник, слюсар), які не є інженерно-технічними працівниками – Довідка оформлена невірно.
2.Не надано оригінали документів про освіту та/або підвищення кваліфікації на Чернецький Андрій, Михайлів, Письменюк, Іванцік, Свіжинський.
3. Не надано Посвідчення встановленого законодавством взірця, що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці на спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці – інженера з ОП Іванціка В.А.
4.У Довідці про наявність робітників відсутня інформація, яка повинна бути вказана в примітці:
- наявність в учасника працівників (який подав тендерну пропозицію у будівельній галузі – (кількість цифрами);
- необхідно додатково прийняти робітників основних будівельних професій – (кількість цифрами).
Довідка оформлена не відповідно до вимоги ТД.
5. Не надано документ встановленого законодавством взірця (посвідчення) працівника (працівників), які безпосередньо організовують та проводять роботи з оперативного обслуговування діючих електроустановок чи виконують у них налагоджувальні, електромонтажні, ремонтні, профілактичні, яким присвоєно групу електробезпеки не менше IV.
6. Не надано довідок про вартість виконаних будівельних робіт форма КБ-3 для Договорів з ПП Мегабуд», ТзОВ «Девелопмент Групп».
7. Договір з ТОВ «Шувар» з предметом Влаштування системи опалення – не є Аналогічним договором.
8.Непідтверджена інформація, що ТзОВ «Асоціація інженерних мереж», яке надало Гарантійний лист на поставку обладнання для закупівлі, є товаровиробником чи представника товаровиробника обладнання (у разі, якщо товар не виробляється на території України).
9. Відсутній номер оголошення про проведення закупівлі в оригіналі Листа-відгуку.
10. Не надано письмову згоду на включення Істотних умов договору до договору про закупівлю, шляхом подання відповідного гарантійного листа.
11.Відсутня інформація про володіння часткою (паєм, пакетом акцій) відсотком статутного капіталу учасника процедури закупівлі у Формі Загальні відомості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 14:28
Шановний учаснику. Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє наступне. На даному етапі проведення закупівлі, а саме, в період з моменту прийняття рішення про визначення переможця, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та до моменту укладення договору за результатами торгів, ви, як учасник закупівлі, який не погоджується з рішенням тендерного комітету, маєте право оскаржити таке рішення в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Розгляд вимоги, поданої учасником на даному етапі проведення закупівлі Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003672-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 16 березня 2020 22:52
Вимога про скасування рішення Замовника
Зауваження до пропозицій учасників торгів ««Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1»

1. Зауваження до пропозиції учасника:
ТОВ "Галіо»
1. Кошторисна документація не містить підписів уповноваженої особи.
2. Наданий лист від постачальника товару, який не містить посилання представником якого товаровиробника він є, не надані документи, які підтверджують правовідносини з виробником. Сертифікати на товар надані від Данфосс, Калорі, проте даних про відносини з ними у постачальника немає.
3. Аналогічні договори не відповідають встановленим критеріям згідно ТД.
4. Не надано довідку з банку про рахунки та наявність кредитів (Український будівельно-інвестиційний банк»)
5. У довідці про обладнання вказано лише 4 найменування, що є явно недостатнім для виконання робіт.
6. Посвідчення спеціаліста по електриці прострочене – діє до 30.11.2018р.
7. Відсутня пояснення щодо звіту про рух коштів.


2. Зауваження до пропозиції учасника:
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"
Зауваження до пропозиції учасника Вимоги тендерної документації
Учасником у складі пропозиції подано два договори – один – на реконструкції котельні (що не є аналогічним предмету закупівлі), інший – на поточний ремонт приміщень (зазначений договір з компаніє ЛАДА наданий також у тендері UA-2020-01-21-003672-c. Однак у двох примірниках різний предмет договору, а саме в одному – вписано реконструкцію системи опалення, а в іншому – ні), що свідчить про фабрикацію договору. П. 25 Додатку 4 ТД
Довідка складена у довільній формі (завірена печаткою Учасника у разі її використання і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) із зазначенням замовника(ів), його (їх) контактної інформації (адреса, телефон) з якими укладався договір (договори) на капітальний ремонт або реконструкцію системи опалення, дати виконання договору (договорів) та предмета (предметів) закупівлі. Учасник повинен надати не менше однієї копії виконаного договору на капітальний ремонт або реконструкцію системи опалення з усіма додатками до договору у випадку їх наявності та з підтверджуючими документами виконання такого договору, а також оригінал позитивного(х) листа(ів) – відгуку(ів) виконання договору(ів) поданого(их) в складі пропозиції. Лист(и)-відгук(и) повинен(ні) бути належним чином оформлений з вихідним номером та датою видачі – 2019 р. з зазначенням виконання договору в повному обсязі.
В складі пропозиції учасником надано документи іноземною мовою без відповідного перекладу. Що не дає можливості встановити зміст документів. Відповідно до Загальних положень ТД Тендерні пропозиції повинно бути складено українською мовою. У разі подання документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, організаціями (підприємствами, установами) іноземних держав, обов’язково подається їх переклад українською мовою, засвідчений перекладацькою агенцією.


3. Зауваження до пропозиції учасника:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС»
1. Кошторисна документація не підписана .
2. Аналогічні договори не відповідають встановленим критеріям.
3. Лист-згода про обробку персональних даних надано тільки від директора, а не від всіх працівників.
4. Довідка про спеціалістів – відсутній останній пункт згідно форми, наданої Замовником.
5. Відсутні дипломи працівників, акти виконаних робіт по угодах.
6. Відсутні довідки з банку.
7. Відсутні відомості про учасника.



4. Зауваження до пропозиції учасника:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів»
1. Лист-згода про обробку персональних даних надано тільки від директора, а не від всіх працівників.



Вимагаємо невідкладно скасувати неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "Галіо».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 березня 2020 16:12
Шановний учаснику. Тендерний комітет ознайомився з Вашою вимогою та повідомляє наступне. На даному етапі проведення закупівлі, а саме, в період з моменту прийняття рішення про визначення переможця, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та до моменту укладення договору за результатами торгів, ви, як учасник закупівлі, який не погоджується з рішенням тендерного комітету, маєте право оскаржити таке рішення в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Розглянуто тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003672-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"", Код ЄДРПОУ:39395692
Дата подання: 29 травня 2020 17:32
Необ’єктивна та упереджена оцінка пропозиції конкурсних торгів
Учасник ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» вважає недостатньою аргументацію, зазначену Замовником в повідомленні, та має право (ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» попередня редакція до 19.04.2020, оскільки закупівля створена до 19.04.2020) повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Під час оцінки документів тендерної пропозиції Ви виявили, що на всі Ваші вимоги в тендерній документації ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» надало підтверджуючі документи. Однак серед завантажених Учасником файлів, Ви виявили додаткові документи, які не підпадають під жодну Вашу вимогу в тендерній документації - і як наслідок не повинні Вами братися до оцінювання. Проте саме на цій єдиній підставі Ви дискваліфікували пропозицію ТОВ «ГК «Термоінжиніринг».
Також у «Протоколі засідання тендерного комітету про продовження строку розгляду пропозиції учасника»* (*судячи з назви документу Ви допустили помилку, оскільки даним протокол не виносять рішення про дискваліфікацію, а продовжують строк розгляду пропозиції) Ви вказали неправдиву інформацію про те, що ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» не надав «будь-якого іншого документу, який би пояснював Замовнику відсутність такого перекладу». В електронну систему закупівель на дану закупівлю ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» завантаживув лист-розяснення (Лист-розяснення щодо зауважень до пропозиції учасника 13.05.2020.pdf), який пояснює наявність даних документів без перекладу. Проте Ви проігронували дану інформацію, не врахували при оцінюванні тендерної пропозиції і дискваліфікували ТОВ «ГК «Термоінжиніринг», чим порушили наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.)

Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» умовам тендерної документації і Ваших неправлмірних дій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 12:15
Шановний учаснику! Тендерним комітетом розглянуто подану Вами вимогу, на що повідомляємо наступне. Відповідно до положень ЗУ "Про публічні закупівлі", документи, подані учасником після завершення прийому пропозицій тендерним комітетом не розглядаються. Кінцевим строком подання пропозицій учасниками в межах даної закупівлі є 06.02.2020р., відтак розгляд завантажених вами документів 13.05.2020 року неможливий. В назві оприлюдненого протоколу про відхилення вашої пропозиції допущено технічну помилку , однак, назва протоколу не впливає на його зміст в даному випадку, так як в п.6 та п.7 вказаного документу чітко описуються дії та підстави для таких дій зі сторони тендерного комітету. Щодо причин невідповідності вашої пропозиції вимогам тендерної документації, то такі підстави описані в п. 7 вказаного вище Протоколу
Розгорнути Згорнути
Тендерним комітетом розглянуто вимогу
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003672-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"", Код ЄДРПОУ:39395692
Дата подання: 16 червня 2020 17:06
Порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо визначення переможця. Неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів", тендерна пропозиція якого є недійсною через закінчення строку її дійсності та повинна бути діскваліфікована на підставі п.4 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020 р.).
Станом на 16 червня 2020р. дана закупівля повинна бути відмінена Замовником, оскільки тендерні пропозиції ВСІХ Учасників, і зокрема ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів", є недійсними.
У п.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив "Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій". Кінцевий термін подання тендерних пропозицій, який вказано в оголошенні в системі Прозоро, - до 06 лютого 2020 р. 23:00. Відраховуємо 90 днів від 06.02.2020 р. - виходить 29 квітня 2020 р.

Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (Ця закупівля створена до 19.04.2020, тому проводиться згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі"), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з тим тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону. Водночас згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, якщо строк дії тендерної пропозиції учасника не відповідає строку, встановленому у тендерній документації, замовник відхиляє таку тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, тендерні пропозиції ВСІХ Учасників, і зокрема учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів", з 29 квітня 2020р. є недійсними, оскільки строк дії їх закінчився, та повинні бути відхилені Замовником як такі, що не відповідають умовам тендерної документації на підставі п. 4 частини першої статті 30 Закону. А сама закупівля повинна бути відмінена. Стосовно даної ситуації є аналогічне роз*яснення на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України - https://me.gov.ua/inforez/Details?id=8d9ec2fd-08c7-42ba-8bcc-3701ec50e38e&lang=uk-UA
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2020 16:15
Шановний учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу, на що повідомляємо наступне. Дійсно, тендерною документацією передбачено, що тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Звісно, така вимога відповідає нормі Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій за даною закупівлею відповідно до оприлюдненого оголошення в системі є 06.02.2020р., то строк дії всіх пропозицій сплинув 06.05.2020 (зазначена вами дата – 29.04.2020 є незрозумілою). Однак, слід взяти до уваги також і період проведення розгляду та оцінки пропозицій (комітет діяв з дотриманням строків, встановлених п. 4 ст. 28 Закону), введені на цей час карантинні обмеження, в тому числі і щодо діяльності самого навчального закладу, наявність скарги на рішення тендерного комітету та її розгляд АКУ, відтак порушень в діяльності тендерного комітету немає. Крім цього, всі тендерні пропозиції учасників, в тому числі і вашого підприємства відхилені комітетом як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації з підстав відсутності певних документів в самій тендерній пропозиції чи за неналежне їх оформлення. Зауважень до розгляду вашої пропозиції як такої, термін чинності якої сплинув, з вашої сторони в період її розгляду не надходило.
Що ж стосується розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «Сервіскотломонтаж», а також її акцепту, повідомляємо, що то така пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, а її дійсність підтверджена безпосередньо самим підприємством шляхом скерування тендерному комітету листа 05.05.2020, до завершення строку чинності їх тендерної пропозиції. Такий лист не розміщено в електронній системі, так як Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимог та порядку оприлюднення таких документів. Однак, з метою усунення питань щодо чинності пропозиції переможця даної закупівлі та діяльності тендерного комітету в межах чинного законодавства, копія цього листа додається.
Розгорнути Згорнути
Вимогу розглянуто тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003672-c.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"", Код ЄДРПОУ:39395692
Дата подання: 18 червня 2020 20:53
Замовник надає недостовірну інформацію, порушує закон і права Учасників. - Замовник не вимагав від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій!!!
Замовник продовжує надавати недостовірну інформацію в електронній системі, порушує Закон України «Про публічні закупівлі», неправомірно обрав переможцем учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів", тендерна пропозиція якого є недійсною через закінчення строку її дійсності та повинна бути діскваліфікована на підставі п.4 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020 р.).
Аргументи (докази) на підтвердження :
Аргумент 1.
Закон України "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020) ст.1 ч.1 п.26) строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція втрачає чинність.
У п.4 розділу ІІІ тендерної документації Замовник зазначив "Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій".
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій, який вказано в оголошенні в системі Прозоро, - до 06 лютого 2020 р. 23:00. Відраховуємо 90 днів від 06 лютого 2020 р. - виходить дата 06 травня 2020 р.
Закон України "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020) ст. 25 ч.4 "Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку."
Отже, строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, УСІХ учасників закінчився 06 травня 2020р. Тому тендерні пропозиції УСІХ учасників з 06 травня 2020 р. є недійсними.
Аргумент 2.
Закон України "Про публічні закупівлі" (редакція до 19.04.2020) ст. 25 ч.4 "Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції."
07 травня 2020 р. Замовник розмістив в системі Протокол виконання рішення АКУ. 07 травня 2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ "Галіо". Тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» Замовник відхилив 22 травня 2020р., до цього 15 травня 2020 р. розміщував протокол відтермінування розгляду пропозиції. Строк дійсності тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» закінчився 06 травня 2020 р. До закінчення цього строку Замовник не вимагав від учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг» продовження строку дії тендерних пропозицій.
Отже, якщо Замовник не вимагав продовження строку дії тендерної пропозиції ТОВ «ГК «Термоінжиніринг», то і від наступних учасників (а це Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС", Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"), тендерні пропозиції яких Замовник оцінював і розглядав після дискваліфікації тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГК «Термоінжиніринг», Замовник не вимагав продовжити строк дії їх пропозицій (в електронній системі не зафіксовано).
Аргумент 3:
Пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", якого Замовник вибрав переможцем, теж є недійсною з 06 травня 2020р.
Лист від ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" на ім’я Голови тендерного комітету СЗШ №72 м. Львова вих. №44 від 05.05.2020 р. (вхідний номер Замовника 01-32/416 від 05.05.2020), що прикріпив 18 липня 2020 р. в електронну систему Замовник, про те, що ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" продовжує строк дії поданої ним тендерної пропозиції (на який строк чітко не вказано), свідчить про те, що Замовник запросив (невідомо яким чином, бо в електронній системі немає ні офіційного листа, ні Протокольного рішення і т.п.) продовження строку тендерної пропозиції тільки в Учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів", якого ж і обрав переможцем (мабуть маючи на меті якісь коорупційні інтереси, що призводить до здійснення закупівлі за завищеною вартістю), оскільки в інших учасників Замовник не вимагав продовження строку дії їх пропозицій.
Отже, виходить, що вимогу щодо продовження строку дії тендерних пропозицій Замовник встановив тільки до учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів", а до інших учасників віднісся дискримінаційно та не встановлював такої вимоги.
Аргумент 4:
Пропозиція учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів", якого Замовник вибрав переможцем, навіть якщо допустити, що термін дії його пропозиції продовжився, то все одно тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" повинна бути відхилена, оскільки строк дії забезпечення тендерної пропозиції закінчився 17.05.2020р. (файл завантажений учасником в систему 19.Банківська гарантія.rar/202690_19_102_6_29000.pdf).
Ст.24 п.4 "Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;".
Отже, вважаємо, що АТ «Банк СІЧ» уже повернув забезпечення учаснику ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" на підставі закінчення зобов’язань Гаранта перед бенефіціаром у разі закінчення строку дії Гарантії.

Вимагаємо від Замовника вчинити правильні дії згідно з законом, скасувати свої неправомірні рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" та відмінити торги.
У протилежному випадку ми змушені звернутися до Органу оскарження за захистом своїх прав з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 15:01
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що подання вимог відносно рішень Замовника на етапі закупівлі, коли визначено переможця торгів Законом не передбачено. Відтак, у випадку незгоди з рішенням тендерного комітету, ви маєте право оскаржити його в порядку, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі».
Вимога розглянута тендерним комітетом
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003672-c.c7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"", Код ЄДРПОУ:39395692
Дата подання: 18 червня 2020 21:17
ст. 32 ч. 1 абз.2
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 32 ч. 1 абз.2 звертаємося з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією ТОВ "ГК "Термоінжиніринг", яку Замовник неправомірно відхилив на підставі аналізу завантажених зайвих документів (протокол від 22.05.2020р.), хоча учасником виконано всі вимоги тендерної документації, і як доказ того, що зайві документи не є підставою для відхилення, а відносяться до формальної несуттєвої помилки, надаємо аналогічне рішення АМКУ №6743-р/пк-пз від 08.04.2020р.). - (ціна, економія бюджетних коштів і т.д.). Дякуємо! Чекаємо через 5 днів на відповідь.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 червня 2020 15:02
Шановний учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет не зобов’язаний проводити аналіз поданих учасниками пропозицій на предмет їх переваги один проти одного. Розгляд та оцінка пропозицій учасників здійснюється в контексті відповідності їх вимогам тендерної документації. Відтак, пропозиція ТОВ «Сервіскотломонтаж» акцептована як така, що відповідає вимогам тендерної документації. Що ж стосується підстав відхилення Вашої пропозиції, то з ними ви можете ознайомитись в оприлюдненому протоколі про відхилення Вашої пропозиції, у наших відповідях на подані вами вимоги після відхилення вашої пропозиції. Принагідно нагадуємо, що подання вимог відносно рішень Замовника на етапі закупівлі, коли визначено переможця торгів Законом не передбачено. Відтак, у випадку незгоди з рішенням тендерного комітету, ви маєте право оскаржити його в порядку, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Вимога розглянута тендерним комітетом

Документи подані скаржником

Документи

18 червня 2020 16:14
Лист.pdf

Документи подані скаржником

18 червня 2020 20:53
202690_19_102_6_29 000.pdf
18 червня 2020 20:53
Лист.pdf

Документи подані скаржником

18 червня 2020 21:17
рішення від 08.04.2020№6743.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-003672-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Код ЄДРПОУ:37801512
Дата подання: 16 березня 2020 19:14
Скарга щодо прийнятих рішень Замовником
Скарга щодо прийнятого рішення Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 березня 2020 18:19
рішення від 19.03.2020 № 5221 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 18:19
рішення від 06.04.2020 № 6565.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2020 19:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом виконано рішення АКУ
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2020 13:46
Номер скарги: UA-2020-01-21-003672-c.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"", Код ЄДРПОУ:39395692
Дата подання: 26 червня 2020 18:05
Скарга
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 18:57
Рішення від 02.07.2020 №12885.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 18:57
Рішення від 17.907.2020 №13863.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 18:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом виконано рішення АКУ
Дата виконання рішення замовником: 04 серпня 2020 14:11

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи подані скаржником

26 червня 2020 18:05
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-31-000021 ● 89d6765f8ab0429c8d193b98aeef426f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-31 14:47:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

31.07.2020
№ 51

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 31.07.2020 № 51.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-01-21-003672-c Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Середня загальноосвітня школа №72, 20781471, Україна, Львів, вул.Зубрівська,1
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт системи опалення СЗШ №72 на вул. Зубрівській, 1», 5873620UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 77c129bddef6484e9057548fb4b8d5de, 2020-01-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 31 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Середньої загальноосвітньої школи № 72 (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ГАЛІО», ТОВ «ГК «Термоінжиніринг», ТОВ «АБЕЛІТ ПЛЮС», ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД», протоколи засідань тендерного комітету, рішення колегії АМКУ від 06.04.2020 року № 6565-р/пк-пз та від 17.07.2020 року № 13863-р/пк-пз. За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника законодавству у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон) в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в проєкті договору на закупівлю відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною. Однак, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник, прийняв рішення про відміну торгів, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 04.08.2020 року, на підставі частини 1 статті 31 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель установлено, що зміст тендерної документації Замовника не відповідає нормам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону та пункту 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, виконання рішень колегії АМКУ, - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галіо" 5 100 160,00
UAH з ПДВ
4 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" 5 205 382,66
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС" 5 396 946,00
UAH з ПДВ
4 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 5 280 000,00
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 5 386 428,00
UAH з ПДВ
5 187 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 14:10
sign.p7s
11 березня 2020 11:16
довідка МВС.pdf
10 березня 2020 18:24
sign.p7s
10 березня 2020 18:23
Довідка ДФС.pdf
10 березня 2020 18:23
Відповідність статті 17.pdf
10 березня 2020 18:23
Довідка МВС.pdf
08 лютого 2020 12:58
sign.p7s
08 лютого 2020 12:56
цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2020 12:35
62ДЦ_ЛС1.pdf
08 лютого 2020 12:35
62ДЦ.pdf
08 лютого 2020 12:35
62ДЦ_ИВР.pdf
08 лютого 2020 12:35
62ДЦ_ОПР.pdf
06 лютого 2020 19:58
sign.p7s
06 лютого 2020 19:57
Штатний розпис.pdf
06 лютого 2020 19:57
1-ДФ.pdf
06 лютого 2020 19:57
наявність працівників.pdf
06 лютого 2020 19:56
Відгуки.pdf
06 лютого 2020 19:56
наявність робітників.pdf
06 лютого 2020 19:56
r_60_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
06 лютого 2020 19:56
r_60_ДЦ_ИВР.pdf
06 лютого 2020 19:56
r_60_ДЦ_ОПР.pdf
06 лютого 2020 19:56
r_60_ДЦ_ИВР (1).pdf
06 лютого 2020 19:56
r_60_ДЦ_ДЦ.pdf
06 лютого 2020 19:56
Fwd_ гарантія.zip
06 лютого 2020 19:56
Статут ГалІО.pdf
06 лютого 2020 19:56
Фінзвітність.pdf
06 лютого 2020 19:56
Загальні відомості.pdf
06 лютого 2020 19:56
Довідка про обіги.pdf
06 лютого 2020 19:56
Наказ про призначення.pdf
06 лютого 2020 19:56
Витяг з ЄДР.pdf
06 лютого 2020 19:56
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 19:56
Технічне завдання.pdf
06 лютого 2020 19:56
Копії дозволів.pdf
06 лютого 2020 19:56
Сканкопія ліцензії.pdf
06 лютого 2020 19:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

13 травня 2020 17:44
sign.p7s
06 лютого 2020 22:50
sign.p7s
06 лютого 2020 22:48
4 7 Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 22:48
4 3 Фінзвіт 2019 9 міс.pdf
06 лютого 2020 22:48
4 2 Витяг ПДВ_копія.pdf
06 лютого 2020 22:48
4 1.1. Статут копія.pdf
06 лютого 2020 22:48
4 1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 лютого 2020 22:48
0 ЛІЦЕНЗІЯ копія .pdf
06 лютого 2020 22:48
0 Дозвіл копія.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 12:41
Проект договору.pdf
06 лютого 2020 12:41
928_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1..pdf
06 лютого 2020 12:41
928_ДЦ_ЛС1_2-1-1..pdf
06 лютого 2020 12:41
928_ДЦ_ДЦ..pdf
06 лютого 2020 12:41
928_ДЦ_ВРЛС_2-1-1..pdf
06 лютого 2020 12:41
..pdf
06 лютого 2020 12:41
Наказ про призначення..pdf
06 лютого 2020 12:41
Копія Статуту..pdf
06 лютого 2020 12:41
Дозвіл..pdf
06 лютого 2020 12:41
Про субпідрядника.pdf
06 лютого 2020 12:41
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 21:37
sign.p7s
06 лютого 2020 21:36
сзш_№72.pdf
06 лютого 2020 21:36
зведений_сзш_№_72.pdf
06 лютого 2020 21:36
договiрна_сзш_№72.pdf
06 лютого 2020 21:35
Sertifikat-ICMA-zap.arm.-19-20.pdf
06 лютого 2020 21:35
Sertifikat-ICMA-fitingi-19-20.pdf
06 лютого 2020 21:35
технічні умови.pdf
06 лютого 2020 21:35
Sertifikat-ICMA-trubi-19-20.pdf
06 лютого 2020 21:35
Sertifikat-ICMA-filtri-19-20.pdf
06 лютого 2020 21:35
Сертифікат Сігма-Лі.jpg
06 лютого 2020 21:35
згода технічні вимоги.pdf
06 лютого 2020 21:35
Посвічення Бутима.pdf
06 лютого 2020 21:35
диплом.pdf
06 лютого 2020 21:35
Техпаспорти Щур.pdf
06 лютого 2020 21:35
Диплом_Петрушак.jpg.pdf
06 лютого 2020 21:35
податковий_розрахунок.pdf
06 лютого 2020 21:35
Диплом Стецун.pdf.pdf
06 лютого 2020 21:35
Диплом Чад.pdf
06 лютого 2020 21:35
Протоколи електрика.pdf
06 лютого 2020 21:35
IMG_0003.pdf
06 лютого 2020 21:35
дипломи.pdf
06 лютого 2020 21:35
Посвідчення електрика.pdf
06 лютого 2020 21:35
IMG_0002.pdf
06 лютого 2020 21:35
IMG_0004.pdf
06 лютого 2020 21:35
IMG_0005.pdf
06 лютого 2020 21:35
штатний розпис.pdf
06 лютого 2020 21:35
Договір оренди Щур.pdf
06 лютого 2020 21:35
квитанцiя_2_податкова.pdf
06 лютого 2020 21:35
Диплом Мацокін.pdf
06 лютого 2020 21:35
цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 21:35
проект договору.pdf
06 лютого 2020 21:35
Статут СЧН.pdf
06 лютого 2020 21:35
Витяг з ЄДР.pdf
06 лютого 2020 21:35
Ліцензія ДСНС.pdf
06 лютого 2020 21:35
Дозвіл СЧН.pdf
06 лютого 2020 21:35
Паспортнi данi.pdf
06 лютого 2020 21:35
Ліцензія.pdf
06 лютого 2020 21:35
Довідка з банку.pdf
06 лютого 2020 21:35
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
06 лютого 2020 21:34
згода умови договору.pdf
06 лютого 2020 21:34
Рішення засновника.jpg
06 лютого 2020 21:34
квитанція звіти 2018 (.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 17:48
sign.p7s
06 лютого 2020 17:43
33.Цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2020 17:43
32.Технічне завдання.pdf
06 лютого 2020 17:42
31.План фінансування.pdf
06 лютого 2020 17:42
26.Копія Ліцензії.pdf
06 лютого 2020 17:42
20.5.Звіт 1-ДФ.pdf
06 лютого 2020 17:42
18.Проект договору.pdf
06 лютого 2020 17:42
19.Банківська гарантія.rar
06 лютого 2020 17:42
6.Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галіо"
#35620697
Рішення скасоване 4 799 999,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 13:38
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галіо"
#35620697
Очікує рішення 4 799 999,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галіо"
#35620697
Рішення скасоване 4 799 999,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:09
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""
#39395692
Рішення скасоване 4 800 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "АБЕЛІТ ПЛЮС"
#39356496
Рішення скасоване 4 810 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:09
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Рішення скасоване 5 100 000,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Рішення скасоване 5 187 600,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:09

Документи

Документи

07 травня 2020 13:43
sign.p7s

Документи

22 травня 2020 15:12
sign.p7s
22 травня 2020 15:11
протокол 22.05.pdf

Документи

28 травня 2020 14:36
sign.p7s

Документи

11 червня 2020 14:41
sign.p7s

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 серпня 2020 14:13
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
04 серпня 2020 14:12
протокол скасування.PDF

Актуальні тендери

До пошуку