Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для лазерних принтерів
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003552-c ac2a5e61680742f08187b43f15e87c00
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Півнева Наталя Павлівна

380445609395 crp_torgy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 38266365
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5
Контактна особа: Півнева Наталя Павлівна
380445609395
crp_torgy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 14:23
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Картриджі для лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Вербицького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:25
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) На торги не допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації. В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-003552-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Код ЄДРПОУ:20028213
Дата подання: 24 січня 2020 14:42
Усунення дискримінаційних вимог, у вигляді обов’язку надання Авторизаційного листа-підтвердження від виробника товару
Шановний, Замовник!
Звертаємося до вас із даною вимогою, враховуючи наступне.
у пункті 3. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf) в складі своєї пропозиції наступні документи (завірені підписом відповідальної особи учасника):
- гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника - якщо відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується поставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів та пропонується учасником, у кількості, з строками придатності та в терміни, визначені документацією до закупівель та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист має містити в собі: номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Картриджі для лазерних принтерів) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.

Враховуючи наведене, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося із даною вимогою про виключення умови у пункті 3. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції:
- гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника - якщо відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується поставки товару, який є предметом закупівлі даних торгів та пропонується учасником, у кількості, з строками придатності та в терміни, визначені документацією до закупівель та пропозицією учасника торгів. Внести відповідні зміни до Тендерної документації на закупівлю (UA-2020-01-21-003552-c), затвердженої Рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства « Центр первинної медико санітарної
допомоги №2» Дарницького району м.Києва. (Протокол б/н від 21 січня 2020 року).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2020 15:23
Шановний учасник, вимога надання авторизаційного листа від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Право Замовника передбачено ч. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідно до неї включити», то ж дана вимога є перш за все, як документальне підтвердження щодо надання учасником гарантій поставки.
Розгорнути Згорнути
Вимогу, щодо усунення дискримінаційних вимог не задоволено.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003552-c.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 31 січня 2020 09:40
Неправомірна дискваліфікація!!!
Шановний Замовнику! Довідка, про яку Ви вказуєте при відхиленні цінової пропозиції з НАЙНИЖЧОЮ ЦІНОЮ, є в наявності в документах, це по-перше, по друге, згідно Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019, визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ЛИШЕ ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з ВИРОБНИКОМ!!!. Це безглузда, дискримінаційна вимога, яка впливає тільки на ціну пропозиції, в сторону збільшення!!! Навіщо подавати нийнижчу ціну, якщо і так будешь визниний переможцем, незважаючі на кількість Участників, цінові пропозиції та якість товару!
Це називаєтся тендер під ОДНОГО Участника, тому його надо відмінити, прибрати безглузду, дискримінаційну вимогу про авторізацію, та провести тендерні закупівлі згідно Закону, а не забаганок та домовленностей Замовника.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 53 898,00
UAH з ПДВ
53 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС" 59 952,00
UAH з ПДВ
59 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 21:41
Електронний підпис
28 січня 2020 21:40
Договір Комел.pdf
28 січня 2020 21:40
Виписка.pdf
28 січня 2020 21:40
Витяг.pdf
28 січня 2020 21:40
Лист поставки.pdf
28 січня 2020 21:40
Сертифікація 3.pdf
28 січня 2020 21:40
Кваліфікація.pdf
28 січня 2020 21:40
Дмитриенко ЕДРПОУ.jpg
28 січня 2020 21:40
Договір аудитори.pdf
28 січня 2020 21:40
Довідка МВД.pdf
28 січня 2020 21:40
Довідка про досвід.pdf
28 січня 2020 21:40
Сертифікація 1.pdf
28 січня 2020 21:40
Гарантійний лист.pdf
28 січня 2020 21:40
8. Статут.pdf
28 січня 2020 21:40
9.2.Протокол.pdf
28 січня 2020 21:40
4. Витяг платника ПДВ.pdf
28 січня 2020 21:40
Сертифікація 2.pdf
28 січня 2020 21:40
Лист Згода.pdf
28 січня 2020 21:40
Авторизаційний лист.pdf
28 січня 2020 21:40
Наказ _1К.jpg

Публічні документи

28 січня 2020 17:54
Електронний підпис
28 січня 2020 17:53
СEC_xerox_витратні_до_2022.pdf
28 січня 2020 17:53
CEC CANON 2019.pdf
28 січня 2020 17:53
Вимоги до поставки.pdf
28 січня 2020 17:53
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 17:53
Проект договору.pdf
28 січня 2020 17:53
Інфо підприємства.pdf
28 січня 2020 17:53
Лист виробника.pdf
28 січня 2020 17:53
Витяг_ПДВ.pdf
28 січня 2020 17:53
Наказ_директор.pdf
28 січня 2020 17:53
Відомість_ЄДР.pdf
28 січня 2020 17:53
Виписка_ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Відхилено 53 898,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:01
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"
#41827217
Переможець 59 952,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:02

Документи

30 січня 2020 17:01
17.pdf

Документи

30 січня 2020 17:02
18.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 січня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТИМАЛ СОЛЮШНС"
#41827217
59 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 січня 2020 17:02
18.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 10:57
Звіт виконання.pdf укладений
03 січня 2021 10:57
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 12:08
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 12:08
20-00043.pdf укладений
05 лютого 2020 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 59 952,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 992,00 UAH)