Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
підгузки для дорослих (11239)
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003503-c ● 8ab73d611b334ba8a747393389bbc4ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Івано-Франківський геріатричний пансіонат |
Код ЄДРПОУ: | 03188748 |
Вебсайт: | http://www.pansionat.if.ua/ |
Місцезнаходження: | 76011, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Медична, 4 |
Контактна особа: |
Лахоцька Олександра Павлівна +380342506800 pansionat-if@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 410 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Підгузки для дорослих розмір М або № 2 з середньою поглинальною здатністю – 11000 шт.; Підгузки для дорослих розмір М або № 2 з максимальною поглинальною здатністю – 3000 шт.; Підгузки для дорослих розмір L або № 3 з середньою поглинальною здатністю – 11000 шт.; Підгузки для дорослих розмір L або № 3 з максимальною поглинальною здатністю – 3000 шт
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 шт
підгузки для дорослих (11239)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Медична, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками
НК 024:2019: 11239 — Підгузник для дорослих
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2020 17:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2020 17:42 |
Зміни до ТД.docx | |
28 січня 2020 17:42 |
Нова_редакція_Додаток_2_Проект_договору.docx | |
28 січня 2020 17:42 |
Нова_редакція_Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
22 січня 2020 10:34 |
Додаток_3_Якісні_вимоги (1).docx | |
21 січня 2020 16:10 |
Тендерна документація.docx | |
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_5_Цінова_пропозиція.docx | |
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_4_інформація про учасника.docx | |
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_2_Проект_договору.docx | |
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії.docx |
28 січня 2020 17:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2020 17:42 |
Зміни до ТД.docx
|
||||||
28 січня 2020 17:42 |
Нова_редакція_Додаток_2_Проект_договору.docx
|
||||||
28 січня 2020 17:42 |
Нова_редакція_Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії.docx
|
||||||
22 січня 2020 10:34 |
Додаток_3_Якісні_вимоги (1).docx
|
||||||
21 січня 2020 16:10 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_5_Цінова_пропозиція.docx
|
||||||
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_4_інформація про учасника.docx
|
||||||
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_2_Проект_договору.docx
|
||||||
21 січня 2020 16:10 |
Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003503-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 25 січня 2020 10:49
порушення законодавства
Просимо вас видалити з додатка 1 вимогу, що замовник вправі витребувати під час проведення кваліфікації учасників, від учасників документи, що підтверджують кваліфікацію учасника у письмовій формі, оскільки згідно з Законом України "Про публічні закупівлі" всі документи подаються через електронну систему.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2020 17:07
Дана вимога вилучена та викладено Додаток №1 у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003503-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 25 січня 2020 14:51
внести зміни до ТД та проекту договору
Просимо вказати яка кількість поставок буде в рік, або повинна буде здійсненна поставка товару однією партією.
Крім того, просимо збільшити термін подання заявки щодо поставки товару до 7-10 днів. Вимога 3 дні є діскримінаційною, оскільки підгузики це не швидкопсуві продукти та враховуючи велику територію України обмежує коло учасників, які розташовані на сході та півдні України і через погодні умови можуть не виконати її. Ми є потенційним учасником, з багаторічним досвідом роботи і ця вимога порушує наші права як потенційного Учасника.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вище зазначена вимога щодо терміну поставки 3 дні є обмежуючою та дискримінаційною і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена.
Просимо внести зміни до ТД і проекту договору.
Також хочемо зазначити, що подібну ситуацію розглядали в АМКУ . Рішення додається.
Розгорнути
Згорнути
Крім того, просимо збільшити термін подання заявки щодо поставки товару до 7-10 днів. Вимога 3 дні є діскримінаційною, оскільки підгузики це не швидкопсуві продукти та враховуючи велику територію України обмежує коло учасників, які розташовані на сході та півдні України і через погодні умови можуть не виконати її. Ми є потенційним учасником, з багаторічним досвідом роботи і ця вимога порушує наші права як потенційного Учасника.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, вище зазначена вимога щодо терміну поставки 3 дні є обмежуючою та дискримінаційною і порушують принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Враховуючи вище зазначене, дана вимога має бути виключена з ТД або змінена.
Просимо внести зміни до ТД і проекту договору.
Також хочемо зазначити, що подібну ситуацію розглядали в АМКУ . Рішення додається.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2020 17:21
Поставка товару має здійснюватися за заявкою Замовника, в необхідній кількості в залежності від потреб закладу та не частіше ніж раз на місяць.
Строк поставки товару збільшено до 7 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки та викладено в новій редакції
Строк поставки товару збільшено до 7 календарних днів з моменту одержання відповідної заявки та викладено в новій редакції
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003503-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:42648365
Дата подання: 26 січня 2020 12:55
Вимога щодо зміни в тендерній документації терміну поставки
Замовник свідомо занижує строки поставки. В тендерній документації стоїть строк поставки «протягом 3 днів (при цьому не вказано робочих чи календарних) з дня отримання заявки» — це пряма дискримінаційна умова, адже поставити продукцію в такий короткий термін може лише той постачальник, у якого вона вже є в наявності і склад знаходяться в даному регіоні. Обмежене коло постачальників має таку кількість продукції. Проте, виробники відомих торгових марок та постачальники, продукція яких знаходяться за межами України, взагалі позбавлені можливості взяти участь у закупівлі.
Водночас постачальник, який вже заздалегідь знає про обсяги закупівлі (до оприлюднення тендерної документації), закуповує необхідну продукцію та має можливість поставити її вчасно. Крім того, адміністрація закладу чітко володіє, який залишок підгузиків на складі і може завчасно їх замовити у постачальника, ні в триденний термін, а зазделегідь.
В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету, що встановлення таких вимог замовником, як строк поставки товару в тендерній документації, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію .
Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Водночас постачальник, який вже заздалегідь знає про обсяги закупівлі (до оприлюднення тендерної документації), закуповує необхідну продукцію та має можливість поставити її вчасно. Крім того, адміністрація закладу чітко володіє, який залишок підгузиків на складі і може завчасно їх замовити у постачальника, ні в триденний термін, а зазделегідь.
В підтвердження цього є позиція Антимонопольного комітету, що встановлення таких вимог замовником, як строк поставки товару в тендерній документації, є дискримінацією по відношенню до інших учасників процедури закупівлі, та зобов’язує замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію .
Заздалегідь вдячні за порозуміння.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2020 17:23
В тендерній документації, а саме п.4.4 "строк поставки товарів", Розділу 1 Загальні положення, вказано термін до 31.12.2020 року.
Відповідно до Додатку2, Договору про закупівлю, а саме п.5.1.: поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до зявки на протязі 7 календарних днів з моменту одежання відповідної зявки Замовника.
Відповідно до Додатку2, Договору про закупівлю, а саме п.5.1.: поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до зявки на протязі 7 календарних днів з моменту одежання відповідної зявки Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" |
327 420,00
UAH з ПДВ
|
327 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Б"777"" |
402 200,16
UAH з ПДВ
|
402 200,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Тема-Захід |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
405 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ ДИСТРИБЬЮШН" |
407 733,93
UAH з ПДВ
|
407 733,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ" #42648365 |
Переможець |
327 420,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 10:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 13:25
|
дод памперс (1).PDF | зміни до договору |
26 січня 2021 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:39
|
памперси 2 (1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:28
|
памперси 1 (1).PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 11:16
|
дог 39.PDF | укладений |
28 лютого 2020 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника сума Договору зменшено на 1 701,30 грн. і вона становить 325 718,70 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії Договору продовжено до 31.03.2021 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищуватиме 20 відсотків суми, визначеної Договором, у разі, якщо видатки на цю мету будуть затверджені в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін дії договору продовжено до 31.03.2021 р., на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. Сума Договору становить 65 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |