Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера,автоматизоване робоче місце на базі ноутбука)
Очікувана вартість
421 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003460-a d0ddf41c91f7432d9969ab3235af9e59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Крамар

+380523540107 oml1plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт: http://oml1.io.ua
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Контактна особа: Лариса Крамар
+380523540107
oml1plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 12:24
Очікувана вартість: 421 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
автоматизоване робоче місце на базі ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 лютого 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:39
ПР 03022020.pdf
03 лютого 2020 15:39
Змини Поривняння 03022020.doc
03 лютого 2020 15:39
ТД комп зм 03022020.doc
03 лютого 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:39
ПР 03022020.pdf
27 січня 2020 16:21
ПР 27012020.pdf
03 лютого 2020 15:39
Змини Поривняння 03022020.doc
27 січня 2020 15:00
Змини Поривняння.doc
03 лютого 2020 15:39
ТД комп зм 03022020.doc
27 січня 2020 15:00
ТД комп зм 27012020.doc
21 січня 2020 17:00
ТД комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:26
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Додаток 3
Дата подання: 22 січня 2020 11:46
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:01
Шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, вимоги до процесора в ноутбуці. Який процесор мається на увазі: "Intel Core i5-82356U (2.0 ГГц)"
Відповідь: Уточнено вимоги до процесора, про що внесено зміни в Додаток 3 до Документації в частині Вимоги до автоматизованого робочого місця на базі ноутбука - Процесор: IntelCorei3-7020U (2.3 ГГц)
Документація
Дата подання: 22 січня 2020 11:57
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:03
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так., розділом І п. 1 документації визначено, що еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені замовником згідно вимог цієї документації., якщо характеристики запропонованого не гірші за характеристики у технічних вимогах.
Документація
Дата подання: 22 січня 2020 11:57
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:03
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Не потрібно. Вимагається тільки поставка товару та гарантійне обслуговування. Внесено зміни в розділі V"Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 «Інша інформація».

Документація
Дата подання: 22 січня 2020 12:26
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:03
Шановний Замовнику! В Технічному завданні ноутбуку вказано: "Процесор: Intel Core i5-82356U (2.0 ГГц)", таких процесорів не існує, уточніть будь-ласка, який процесор вам потрібен, Intel Core i5-8265U або Intel Core i5-8365U? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Уточнено вимоги до процесора, про що внесено зміни в Додаток 3 до Документації в частині Вимоги до автоматизованого робочого місця на базі ноутбука - Процесор: IntelCorei3-7020U (2.3 ГГц)
Тендерна документація
Дата подання: 22 січня 2020 14:19
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:04
Шановний Замовник. В розділі V "Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 "Інша інформація" вказано: "Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору в т.ч. витрати на постачання, пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів, гарантійне обслуговування". В проекті договору нема ніяких умов щодо того, щоб ціна на товар включала витрати на страхування, пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів. Уточніть, чи потрібні будуть "пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів" за кошт постачальника і витрати на яке страхування маються на увазі? Чи, можливо, достатньо буде забезпечення доставки товару до місця експуатації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів не потрібні. Вимагається тільки поставка товару та гарантійне обслуговування. Внесено зміни в розділі V"Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 «Інша інформація».
Проект договору
Дата подання: 23 січня 2020 11:55
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:04
Шановний Замовнику! В п. 2.2. проекту договору зазначено, що гарантійний строк експлуатації складає 12 місяців і обчислюється від дня введення Товару в експлуатацію. Проте в проекті договору більше ніде не зазначається, в який саме строк ви зобов’язуєтесь ввести товар в експлуатацію. Прохання внести відповідні зміни до проекту договору шляхом викладення п. 2.2. в наступній редакції: "Гарантійний строк складає 12 місяців і обчислюється від дати підписання Cторонами видаткової накладної."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в Додаток 5 до Документації, а саме:
В Проекті договору купівлі-продажу в пункт.2.2. Розділу 2 «Якість товару» викладено в новій редакції:
2.2. Гарантійний строк експлуатації складає 12 місяців і обчислюється з дати підписання Сторонами видаткової накладної.
ISO
Дата подання: 24 січня 2020 09:43
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:05
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат на систему якості ISO 9001:2015 стосується безпосередньо процесу виробництва системного блоку (!), а не технічних чи якісних характеристик предмету закупівлі, на вимогу підтвердження яких він зазначений у відповідній частині Вашої тендерної документації. Наголошуємо також, що згідно ч. 1 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв'язку з чим, вимога щодо надання копій сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 щодо системних блоків не може бути зарахована і як кваліфікаційний критерій. Зважаючи на практику АМКУ (зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року), просимо Вас обґрунтувати необхідність надання копій сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 щодо системних блоків (вимога щодо надання яких міститься у п. 1 Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу щодо надання копії сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 вилучено з документації, внесено зміни в Додаток 3 до Документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-003460-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 24 лютого 2020 13:31
Щодо неправомірності відхилення ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК"
Шановний Замовнику!
У технічному завданні до предмету закупівлі, а саме материнської плати, було чітко зазначено "Материнська плата Asus Prime H310M-R R2.0 або еквівалент". ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" у пропозиції було запропоновано саме таку модель плати, як вказував Замовник. Проте, через допущену Замовником помилку у технічному описі плати, а саме стосовно наявності 2 слотів PCI-Express x1, пропозицію ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" було визнано такою, що не відповідає вимогам. Замовник на власний розсуд визначив, що у даному випадку більшу вагу маюсь саме технічні параметри товару, а не його модель. Таким чином, прохання обгрунтувати, з якої законної причини Замовник через власну помилку прийняв таке рішення щодо відхилення, а не скасував процедуру закупівлі, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, як це роблять інші Замовники? Вимагаємо провести повторний розгляд пропозицій та переглянути рішення, згідно дяючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 16:41
В тендерній документації (технічна специфікація) - Машини для обробки даних (апаратна частина) (автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера автоматизоване робоче місце на базі ноутбука) (ID UA-2020-01-21-003460-a) Додаток 3 вказана материнська плата Asus Prime H310M-R R2.0 або еквівалент. Материнська плата вказана, як приклад до технічних вимог, та не несе за собою вибір саме цієї моделі та передбачає еквівалентний вибір не обмежуючи учасника в вільному виборі.
В технічних вимогах до автоматизованого робочого місця на базі комп’ютера, в характеристиках материнської плати в розділі "Слоти розширення на материнській платі" чітко вказано вимоги: "Не менше двох слотів PCI Express x1 2-го покоління; не менше одного слота PCI Express x16 3-го покоління".
Учасником ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" у пропозиції було запропоновано "Материнська плата Asus, модель Prime H310M-R R2.0, Intel H 310 з 2 модулями пам'яті DDR4 2400, 4 usb, наявність 3 відеовиходів: одного VGA, одного HDMI та DVI-D, яка не відповідає вимогам Замовника в частині «Слоти розширення на материнській платі: «Не менше двох слотів PCI Express x1 2-го покоління; Не менше одного слота PCI Express х 16 3 – го покоління».
Тому, відповідно, дана пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації - технічним характеристикам предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації, а саме до автоматизованого робочого місця на базі комп’ютера, в технічних характеристиках материнської плати в розділі "Слоти розширення на материнській платі" : "Не менше двох слотів PCI Express x1 2-го покоління; не менше одного слота PCI Express x16 3-го покоління".
Підстави для повторного розгляду пропозицій та перегляду рішення Замовника щодо визначення переможця відсутні.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003460-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 24 лютого 2020 12:57
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!

Тендерна документація Замовника, а саме технічні характеристики до складової предмета закупівлі материнської плати містили наступне твердження «Материнська плата Asus Prime H310M-R R2.0 або еквівалент», тобто як основний варіант Замовник розглядав саме материнську плату Asus Prime H310M-R R2.0.

Нами (як і наступними учасниками) було запропоновано саме цю материнську плату. Тому великий подив і нерозуміння викликає той факт, що надання саме зазначеної в тендерній документації продукції, названо Замовником порушенням і призвело до відхилення пропозицій ряду учасників.

Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, тому просимо надати пояснення щодо необ’єктивної оцінки пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2020 16:43
В тендерній документації (технічна специфікація) - Машини для обробки даних (апаратна частина) (автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера автоматизоване робоче місце на базі ноутбука) (ID UA-2020-01-21-003460-a) Додаток 3 вказана материнська плата Asus Prime H310M-R R2.0 або еквівалент. Материнська плата вказана, як приклад до технічних вимог, та не несе за собою вибір саме цієї моделі та передбачає еквівалентний вибір не обмежуючи учасника в вільному виборі.
В технічних вимогах до автоматизованого робочого місця на базі комп’ютера, в характеристиках материнської плати в розділі "Слоти розширення на материнській платі" чітко вказано вимоги: "Не менше двох слотів PCI Express x1 2-го покоління; не менше одного слота PCI Express x16 3-го покоління".
Учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» у пропозиції було запропоновано "Материнська плата Asus Prime H310M-R R2.0 або еквівалент Чіпсет H310 або еквівалент з з 2 модулями пам’яті DDR4 2400, 4 usb, наявність двох відеовиходів: одного VGA, одного HDMI або DVI-D", яка не відповідає вимогам Замовника в частині «Слоти розширення на материнській платі: «Не менше двох слотів PCI Express x1 2-го покоління; Не менше одного слота PCI Express х 16 3 – го покоління».
Тому, відповідно, дана пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації - технічним характеристикам предмета закупівлі відповідно до технічної специфікації, а саме до автоматизованого робочого місця на базі комп’ютера, в технічних характеристиках материнської плати в розділі "Слоти розширення на материнській платі" : "Не менше двох слотів PCI Express x1 2-го покоління; не менше одного слота PCI Express x16 3-го покоління".
Крім того, у складі своєї пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» надав частину документів щодо відповідності технічним характеристикам (технічний опис) без перекладу на українську мову, що також не відповідає вимогам тендерної документації, а саме пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
При проведені оцінки пропозицій Учасників Замовник керувався саме принципами недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 382 356,00
UAH з ПДВ
370 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 384 326,40
UAH з ПДВ
371 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 379 431,84
UAH з ПДВ
373 174,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 389 325,00
UAH з ПДВ
375 817,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 390 150,00
UAH з ПДВ
377 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 395 994,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 388 400,00
UAH з ПДВ
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 403 693,74
UAH з ПДВ
393 884,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 409 678,86
UAH з ПДВ
393 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальова Наталія Володимирівна 402 831,04
UAH з ПДВ
398 621,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 407 298,00
UAH з ПДВ
402 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:56
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:12
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:30
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:29
Технічний опис.7z
10 лютого 2020 11:29
Проект договору.pdf
10 лютого 2020 11:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 19:04
Електронний підпис
10 лютого 2020 19:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 лютого 2020 19:03
Документи про якість.zip
10 лютого 2020 19:03
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

05 лютого 2020 16:32
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 16:30
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 16:30
Витяг з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 17:45
Електронний підпис
10 лютого 2020 17:45
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2020 17:45
Технічна частина.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 12:24
Довідка МВС 20.02.2020.pdf
24 лютого 2020 12:20
Довідка ДПС від 17.02.2020.pdf
10 лютого 2020 22:35
Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2020 22:35
Сертифікат ISO 9001 Lenovo.pdf
10 лютого 2020 22:35
Статут.pdf
10 лютого 2020 22:35
Проект Договору.pdf
10 лютого 2020 22:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:37
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:33
Лист-розяснення.pdf
10 лютого 2020 16:33
копія_монітори ISO9001.pdf
10 лютого 2020 16:33
копія_ISO9001_2015 TDB.pdf
10 лютого 2020 16:33
копія ISO 9001 2015 НР.pdf
10 лютого 2020 16:33
ISO9001_2015 TDB_укр.pdf
10 лютого 2020 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 16:33
Порівняльна таблиця.pdf
10 лютого 2020 16:33
Копія витягу ПДВ.PDF
10 лютого 2020 16:33
Копія витягу з ЄДР.pdf
10 лютого 2020 16:33
Копія виписки ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2020 16:33
Довідка про ВПВ ст. 17.pdf
10 лютого 2020 16:33
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:02
Електронний підпис
10 лютого 2020 15:58
Ткаченко Ю.О..pdf
10 лютого 2020 15:58
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
10 лютого 2020 15:58
пропозиція.pdf
10 лютого 2020 15:58
партнер_Brain.pdf
10 лютого 2020 15:58
лист сервис.pdf
10 лютого 2020 15:58
лист поставка.pdf
10 лютого 2020 15:58
лист договор.pdf
10 лютого 2020 15:58
захист довкілля.pdf
10 лютого 2020 15:58
довідка працівники.pdf
10 лютого 2020 15:58
довідка обладнення.pdf
10 лютого 2020 15:58
довідка досвід.pdf
10 лютого 2020 15:58
адреса СЦ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 10:29
4. Статут (копія).pdf
10 лютого 2020 10:29
33. Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 10:29
3. Витяг ПДВ (копія).pdf
10 лютого 2020 10:29
27. Проект договору.pdf
10 лютого 2020 10:29
23. Паспорт Лєбєдєва.pdf
10 лютого 2020 10:29
2. Витяг ЄДРПОУ 06.02.2020.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 11:29
Електронний підпис
10 лютого 2020 11:29
Монитор.pdf
10 лютого 2020 08:45
Електронний підпис
10 лютого 2020 08:45
UA-2020-01-21-003460-a.pdf
10 лютого 2020 08:45
HP ISO 9001.pdf
10 лютого 2020 08:45
Установчі документи.pdf
10 лютого 2020 08:45
Додаток 6.pdf
10 лютого 2020 08:45
Додаток 5.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 4.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 3.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 2.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 1.pdf
10 лютого 2020 08:44
Аналог_чний догов_р ПК.PDF

Публічні документи

10 лютого 2020 20:30
Електронний підпис
10 лютого 2020 20:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 21:10
Електронний підпис
10 лютого 2020 21:09
Витяг ПДВ копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Статистика копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Витяг_29.01.20_копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Виписка з ЄДР_копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Статут копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
довідка санкції.pdf
10 лютого 2020 21:09
проект договору.pdf
10 лютого 2020 21:09
Технічні вимоги.pdf
10 лютого 2020 21:09
14671213_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "МІКРОТРОН"

ФОП Ковальова Наталія Володимирівна

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 370 584,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 15:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 371 240,00
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:50
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 373 174,20
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 15:54
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"
#42893689
Відхилено 375 817,08
UAH з ПДВ
20 лютого 2020 16:03
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 377 934,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 12:14

Документи

18 лютого 2020 15:52
Електронний підпис
18 лютого 2020 15:51
ПР №4 18022020.pdf

Документи

20 лютого 2020 15:50
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:49
ПР20022020.pdf

Документи

20 лютого 2020 15:54
Електронний підпис
20 лютого 2020 15:54
ПР6.pdf

Документи

20 лютого 2020 16:03
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:03
ПР7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
377 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 10:58
дог 130 06032020.pdf укладений
06 березня 2020 10:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 377 934,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 989,00 UAH)