Машини для обробки даних (апаратна частина) (автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера,автоматизоване робоче місце на базі ноутбука)
Очікувана вартість
421 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003460-a d0ddf41c91f7432d9969ab3235af9e59
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт замовника: http://oml1.io.ua
Місцезнаходження замовника: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Контактна особа замовника: Лариса Крамар
+380523540107
oml1plan@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 11 лютого 2020 12:24
Очікувана вартість: 421 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 штуки
автоматизоване робоче місце на базі комп’ютера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
автоматизоване робоче місце на базі ноутбука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м.Олександрія, Ярмаркова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 лютого 2020 15:40
Електронний цифровий підпис
03 лютого 2020 15:39
ПР 03022020.pdf
03 лютого 2020 15:39
Змини Поривняння 03022020.doc
03 лютого 2020 15:39
ТД комп зм 03022020.doc
03 лютого 2020 15:40
Електронний цифровий підпис
27 січня 2020 16:22
Електронний цифровий підпис
27 січня 2020 15:01
Електронний цифровий підпис
21 січня 2020 17:01
Електронний цифровий підпис
03 лютого 2020 15:39
ПР 03022020.pdf
27 січня 2020 16:21
ПР 27012020.pdf
03 лютого 2020 15:39
Змини Поривняння 03022020.doc
27 січня 2020 15:00
Змини Поривняння.doc
03 лютого 2020 15:39
ТД комп зм 03022020.doc
27 січня 2020 15:00
ТД комп зм 27012020.doc
21 січня 2020 17:00
ТД комп.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:26
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у Додатку № 3 до тендерної документації вимогам та характеристикам. Додатком № 1 до тендерної документації передбачено зазначення учасником в ціновій пропозиції моделі товару. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Додаток 3
Дата подання: 22 січня 2020 11:46
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:01
Шановний Замовник. Уточніть, будь ласка, вимоги до процесора в ноутбуці. Який процесор мається на увазі: "Intel Core i5-82356U (2.0 ГГц)"
Відповідь: Уточнено вимоги до процесора, про що внесено зміни в Додаток 3 до Документації в частині Вимоги до автоматизованого робочого місця на базі ноутбука - Процесор: IntelCorei3-7020U (2.3 ГГц)
Документація
Дата подання: 22 січня 2020 11:57
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:03
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так., розділом І п. 1 документації визначено, що еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені замовником згідно вимог цієї документації., якщо характеристики запропонованого не гірші за характеристики у технічних вимогах.
Документація
Дата подання: 22 січня 2020 11:57
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:03
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Не потрібно. Вимагається тільки поставка товару та гарантійне обслуговування. Внесено зміни в розділі V"Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 «Інша інформація».

Документація
Дата подання: 22 січня 2020 12:26
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:03
Шановний Замовнику! В Технічному завданні ноутбуку вказано: "Процесор: Intel Core i5-82356U (2.0 ГГц)", таких процесорів не існує, уточніть будь-ласка, який процесор вам потрібен, Intel Core i5-8265U або Intel Core i5-8365U? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Уточнено вимоги до процесора, про що внесено зміни в Додаток 3 до Документації в частині Вимоги до автоматизованого робочого місця на базі ноутбука - Процесор: IntelCorei3-7020U (2.3 ГГц)
Тендерна документація
Дата подання: 22 січня 2020 14:19
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:04
Шановний Замовник. В розділі V "Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 "Інша інформація" вказано: "Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору в т.ч. витрати на постачання, пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів, гарантійне обслуговування". В проекті договору нема ніяких умов щодо того, щоб ціна на товар включала витрати на страхування, пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів. Уточніть, чи потрібні будуть "пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів" за кошт постачальника і витрати на яке страхування маються на увазі? Чи, можливо, достатньо буде забезпечення доставки товару до місця експуатації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пуско-налагоджувальні роботи, введення товару в експлуатацію, інструктаж спеціалістів не потрібні. Вимагається тільки поставка товару та гарантійне обслуговування. Внесено зміни в розділі V"Оцінка тендерної пропозиції вказано" п.2 «Інша інформація».
Проект договору
Дата подання: 23 січня 2020 11:55
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:04
Шановний Замовнику! В п. 2.2. проекту договору зазначено, що гарантійний строк експлуатації складає 12 місяців і обчислюється від дня введення Товару в експлуатацію. Проте в проекті договору більше ніде не зазначається, в який саме строк ви зобов’язуєтесь ввести товар в експлуатацію. Прохання внести відповідні зміни до проекту договору шляхом викладення п. 2.2. в наступній редакції: "Гарантійний строк складає 12 місяців і обчислюється від дати підписання Cторонами видаткової накладної."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в Додаток 5 до Документації, а саме:
В Проекті договору купівлі-продажу в пункт.2.2. Розділу 2 «Якість товару» викладено в новій редакції:
2.2. Гарантійний строк експлуатації складає 12 місяців і обчислюється з дати підписання Сторонами видаткової накладної.
ISO
Дата подання: 24 січня 2020 09:43
Дата відповіді: 27 січня 2020 14:05
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу, що сертифікат на систему якості ISO 9001:2015 стосується безпосередньо процесу виробництва системного блоку (!), а не технічних чи якісних характеристик предмету закупівлі, на вимогу підтвердження яких він зазначений у відповідній частині Вашої тендерної документації. Наголошуємо також, що згідно ч. 1 статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв'язку з чим, вимога щодо надання копій сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 щодо системних блоків не може бути зарахована і як кваліфікаційний критерій. Зважаючи на практику АМКУ (зокрема рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11399-р/пк-пз від 07.11.2018 року), просимо Вас обґрунтувати необхідність надання копій сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 щодо системних блоків (вимога щодо надання яких міститься у п. 1 Додатку 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу щодо надання копії сертифікатів відповідності системи менеджменту вимогам стандарту ISO 9001 вилучено з документації, внесено зміни в Додаток 3 до Документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 382 356,00
UAH з ПДВ
370 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 384 326,40
UAH з ПДВ
371 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 379 431,84
UAH з ПДВ
373 174,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 389 325,00
UAH з ПДВ
375 817,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 390 150,00
UAH з ПДВ
377 934,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ" 395 994,00
UAH з ПДВ
378 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 388 400,00
UAH з ПДВ
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 403 693,74
UAH з ПДВ
393 884,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 409 678,86
UAH з ПДВ
393 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ковальова Наталія Володимирівна 402 831,04
UAH з ПДВ
398 621,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 407 298,00
UAH з ПДВ
402 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 13:56
sign.p7s
10 лютого 2020 14:12
sign.p7s
10 лютого 2020 11:30
sign.p7s
10 лютого 2020 11:29
Технічний опис.7z
10 лютого 2020 11:29
Проект договору.pdf
10 лютого 2020 11:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 19:04
sign.p7s
10 лютого 2020 19:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
10 лютого 2020 19:03
Документи про якість.zip
10 лютого 2020 19:03
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

05 лютого 2020 16:32
sign.p7s
05 лютого 2020 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 16:30
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 16:30
Витяг з ЄДР копія.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 17:45
sign.p7s
10 лютого 2020 17:45
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2020 17:45
Технічна частина.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 22:35
Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2020 22:35
Сертифікат ISO 9001 Lenovo.pdf
10 лютого 2020 22:35
Статут.pdf
10 лютого 2020 22:35
Проект Договору.pdf
10 лютого 2020 22:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:37
sign.p7s
10 лютого 2020 16:33
Лист-розяснення.pdf
10 лютого 2020 16:33
копія_монітори ISO9001.pdf
10 лютого 2020 16:33
копія_ISO9001_2015 TDB.pdf
10 лютого 2020 16:33
копія ISO 9001 2015 НР.pdf
10 лютого 2020 16:33
ISO9001_2015 TDB_укр.pdf
10 лютого 2020 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 16:33
Порівняльна таблиця.pdf
10 лютого 2020 16:33
Копія витягу ПДВ.PDF
10 лютого 2020 16:33
Копія витягу з ЄДР.pdf
10 лютого 2020 16:33
Копія виписки ЄДРПОУ.pdf
10 лютого 2020 16:33
Довідка про ВПВ ст. 17.pdf
10 лютого 2020 16:33
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 16:02
sign.p7s
10 лютого 2020 15:58
Ткаченко Ю.О..pdf
10 лютого 2020 15:58
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
10 лютого 2020 15:58
пропозиція.pdf
10 лютого 2020 15:58
партнер_Brain.pdf
10 лютого 2020 15:58
лист сервис.pdf
10 лютого 2020 15:58
лист поставка.pdf
10 лютого 2020 15:58
лист договор.pdf
10 лютого 2020 15:58
захист довкілля.pdf
10 лютого 2020 15:58
довідка працівники.pdf
10 лютого 2020 15:58
довідка обладнення.pdf
10 лютого 2020 15:58
довідка досвід.pdf
10 лютого 2020 15:58
адреса СЦ.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 10:29
4. Статут (копія).pdf
10 лютого 2020 10:29
33. Тендерна пропозиція.pdf
10 лютого 2020 10:29
3. Витяг ПДВ (копія).pdf
10 лютого 2020 10:29
27. Проект договору.pdf
10 лютого 2020 10:29
23. Паспорт Лєбєдєва.pdf
10 лютого 2020 10:29
2. Витяг ЄДРПОУ 06.02.2020.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 11:29
sign.p7s
10 лютого 2020 11:29
Монитор.pdf
10 лютого 2020 08:45
sign.p7s
10 лютого 2020 08:45
UA-2020-01-21-003460-a.pdf
10 лютого 2020 08:45
HP ISO 9001.pdf
10 лютого 2020 08:45
Установчі документи.pdf
10 лютого 2020 08:45
Додаток 6.pdf
10 лютого 2020 08:45
Додаток 5.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 4.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 3.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 2.pdf
10 лютого 2020 08:44
Додаток 1.pdf
10 лютого 2020 08:44
Аналог_чний догов_р ПК.PDF

Публічні документи

10 лютого 2020 20:30
sign.p7s
10 лютого 2020 20:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 21:10
sign.p7s
10 лютого 2020 21:09
Витяг ПДВ копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Статистика копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Витяг_29.01.20_копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Виписка з ЄДР_копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
Статут копія.pdf
10 лютого 2020 21:09
довідка санкції.pdf
10 лютого 2020 21:09
проект договору.pdf
10 лютого 2020 21:09
Технічні вимоги.pdf
10 лютого 2020 21:09
14671213_пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Очікує рішення 370 584,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 13:39

Документи

Актуальні тендери

До пошуку