Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо» (філе, четверть куряча, стегно куряче, печінка)
Очікувана вартість
199 950,00 UAH
UA-2020-01-21-003384-a ● f33afc0c3c104e6fb2829ffaec58d92f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02142655 |
Місцезнаходження: | 85000, Украина , Донецька обл., Добропілля, вул. Саратовська, 31 |
Контактна особа: |
Людмила Тилик +380501615862 doporogok@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2020 17:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 січня 2020 17:30 |
Початок аукціону: | 29 січня 2020 14:16 |
Очікувана вартість: | 199 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2596 кілограми
М’ясо» (філе, четверть куряча, стегно куряче, печінка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 10:26 |
Оголошення (зі змінами).doc | |
21 січня 2020 16:52 |
ogoloshennya_.doc | |
21 січня 2020 16:52 |
проект договора.doc | |
21 січня 2020 16:52 |
ГРАФИК 2020г..doc | |
21 січня 2020 16:52 |
forma_propozitsiyi.doc | |
21 січня 2020 16:52 |
спецификация.doc |
24 січня 2020 10:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2020 10:26 |
Оголошення (зі змінами).doc
|
|||
21 січня 2020 16:52 |
ogoloshennya_.doc
|
|||
21 січня 2020 16:52 |
проект договора.doc
|
|||
21 січня 2020 16:52 |
ГРАФИК 2020г..doc
|
|||
21 січня 2020 16:52 |
forma_propozitsiyi.doc
|
|||
21 січня 2020 16:52 |
спецификация.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 січня 2020 12:04
Дата відповіді: 24 січня 2020 08:15
Відвовідно до п.10 оголошення документи, які підтверджують кваліфікацію учасника надаються лише переможцем торгів в паперовому вигляді.
Постає питання, які саме документи необхідно завантажити учаснику в період подачі пропозицій? Чи зовсім ніяких, а лише зазначити ціну пропозиції?
Заздалегідь вдячні за відповідь та розяснення
Відповідь: Разом з пропозицією кожен учасник повинен підвантажити скан-копії усіх документів, вказаних в оголошені як кваліфікаційні вимоги, завірені підписом і печаткою. І тільки переможець надає всі ці документи на етапі укладання договору у паперовому вигляді.
Зміни в оголошення
Дата подання: 24 січня 2020 09:33
Дата відповіді: 24 січня 2020 10:31
В такому разі вам необхідно внести зміни в оголошення в оголошення і зазначити це. Бо, повторюю, відновідно до оголошееня документи надає лише переможець. Жодним пунктом оголошешшя не защначено, що учасник завантажує під час подачі пропозиції документи, які підтверджують його кваліфікацію
Відповідь: Внесено зміни до п.10 в оголошенні протоколом тендерного комітету №11 від. 24.01.2020р.
щодо п.10 оголошення
Дата подання: 24 січня 2020 16:20
Відповідно до п.10 Оголощення Учасникам необхідно надати: Копія переліку потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів харчових продуктів. Який саме документ мається на увазі? Довідка складена учасником про перелік потужностей чи якийсь інший документ? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003384-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2196914565
Дата подання: 06 лютого 2020 21:18
Заперечення до зауважень, зазначених в Протоколі від 05.02.2020р. №27/Д засідання тендерної комісії відділу освіти Добропільської районної державної адміністрації
1. Щодо пункту 1 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д – Прошу врахувати той факт, що Акт проведення контролю Добропільським районним управлінням Держпродспоживслужби, який складається з 21 сторінок в апріорі не може бути дійсним без першої сторінки, ймовірно копія першої сторінки на електронному майданчику не завантажилась помилково з технічних причин. Інформація, що міститься на першій сторінці відображає лише дату складання акту 27.01.2020р. та № акту (№03). Основні важливі характеристики зазначені з другої до двадцять першої сторінки.
2. Щодо пункту 2 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д - Договір на оренду нежитлового приміщення був підписний Сторонами блідим олівцем, тому дані на сканованій копії здаються відсутніми. Враховуючи, розмноження копій з оригіналів договору, а також констатуючи той факт, що копія засвідчена (копія вірно з підписом), що чітко відображається на самому договорі, можна прийти до висновку, що договір підписаний та має юридичну силу, та був наданий в паперовому вигляді відповідно до вимог зазначених в «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою».
3. Щодо пункту 3 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д - Договір про оренду автомобіля ймовірно з технічних причин не завантажився на електронний майданчик, але все ж таки був наданий в паперовому вигляді в установлені терміни, що підтверджує наявність та юридичну силу. Прошу зазначити, що в завантаженому договорі на послуги дезінфекції зафіксовано той самий автомобіль, що й в Договорі на оренду автомобіля, наданого в паперовому вигляді.
4. Щодо пункту 4 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д -Графік поставки товарів не був наданий в електронному вигляді на момент подачі пропозиції через те, що в «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою» в пункті 10 - вимоги до надання графіку поставки товарів відсутні, також пропозиція подавалась згідно вимогам пункту 11 цього оголошення на виконання додатку 2 -в якому відомості про надання графіка поставки товарів також відсутні. В протоколі зазначено, що графік поставки -це додаток 2, але насправді в тендерній документації прописано, що додаток 2 -це форма пропозиції.
5.Щодо пункту 5 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д - Відповідно до пункту 10 «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою» вимогою було надати відомості про перелік потужностей/ операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини та харчових продуктів, потреби на підтвердження договірних відносин не висувалися.
Прошу тендерну комісію розглянути, прийняти до уваги заперечення, надати обгрунтовану письмову відповідь та подальше рішення
Розгорнути
Згорнути
2. Щодо пункту 2 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д - Договір на оренду нежитлового приміщення був підписний Сторонами блідим олівцем, тому дані на сканованій копії здаються відсутніми. Враховуючи, розмноження копій з оригіналів договору, а також констатуючи той факт, що копія засвідчена (копія вірно з підписом), що чітко відображається на самому договорі, можна прийти до висновку, що договір підписаний та має юридичну силу, та був наданий в паперовому вигляді відповідно до вимог зазначених в «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою».
3. Щодо пункту 3 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д - Договір про оренду автомобіля ймовірно з технічних причин не завантажився на електронний майданчик, але все ж таки був наданий в паперовому вигляді в установлені терміни, що підтверджує наявність та юридичну силу. Прошу зазначити, що в завантаженому договорі на послуги дезінфекції зафіксовано той самий автомобіль, що й в Договорі на оренду автомобіля, наданого в паперовому вигляді.
4. Щодо пункту 4 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д -Графік поставки товарів не був наданий в електронному вигляді на момент подачі пропозиції через те, що в «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою» в пункті 10 - вимоги до надання графіку поставки товарів відсутні, також пропозиція подавалась згідно вимогам пункту 11 цього оголошення на виконання додатку 2 -в якому відомості про надання графіка поставки товарів також відсутні. В протоколі зазначено, що графік поставки -це додаток 2, але насправді в тендерній документації прописано, що додаток 2 -це форма пропозиції.
5.Щодо пункту 5 Протоколу від 05.02.2020р. №27/Д - Відповідно до пункту 10 «Оголошенні про проведення закупівлі за електронною системою» вимогою було надати відомості про перелік потужностей/ операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини та харчових продуктів, потреби на підтвердження договірних відносин не висувалися.
Прошу тендерну комісію розглянути, прийняти до уваги заперечення, надати обгрунтовану письмову відповідь та подальше рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2020 10:46
лист - відповідь до вимоги додається
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" #2196914565 |
Рішення скасоване |
190 260,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 14:48
|
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ІВАНІВНА" #2196914565 |
Відхилено |
190 260,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 15:56
|
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3253600631 |
Переможець |
199 614,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2020 11:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:50
|
дод.угода 4 від 21.12.20 (курятина).PDF | зміни до договору |
22 грудня 2020 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:05
|
Дод.угода 3 від 30.11.2020 к дог. 19 (мясо).PDF | зміни до договору |
01 грудня 2020 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:36
|
Доп.угода 2 к дог.19.PDF | зміни до договору |
01 жовтня 2020 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 червня 2020 16:36
|
додугода 1+специфікація від 16.06.20.PDF | зміни до договору |
16 червня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 13:55
|
Договір №19 від 13.02.20 з додатками (мясо).PDF | укладений |
13 лютого 2020 13:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі внаслідок довготривалого карантину |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору внаслідок передавання одного із закладів освіти ОТГ |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |