Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003078-a a04214c19cf84926b0f9053647fd32c4
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лень Павло Андрійович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Лень Павло Андрійович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 16:32
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 16:32
Початок аукціону: 07 лютого 2020 15:22
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ (Джерело фінансування: кошти місцевих та інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Тернопільська МТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ Аванс 7 Робочі 30
Надання послуг Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 16:28
Додаток 4.doc
21 січня 2020 16:28
Додаток 3.doc
21 січня 2020 16:28
Додаток 2 (корегований).doc
21 січня 2020 16:28
Додаток 1.doc
21 січня 2020 16:28
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-003078-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Дорожні Системи, Код ЄДРПОУ:41036887
Дата подання: 18 лютого 2020 14:46
Вимога
04209, м. Київ, вул. Богатирська, 11
+380(44)537-7399
tender@dorsystemy.com.ua
р/р 26000056127129; АТ КБ «ПриватБанк»
UA173807750000026000056127129
МФО 380775; ЄДРПОУ 41036887

Вих. №17.02-1 від 17 лютого 2020 р.


Замовнику торгів: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради


ВИМОГА
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника

Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2020-01-21-003078-a
Тендерним комітетом Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону «відкриті торги»
Предмет закупівлі Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ (Джерело фінансування: кошти місцевих та інших бюджетів), 1 послуга

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua/ пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подав:
Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
ТОВ «Дорожні системи»
(далі – Учасник)

За результатами цінового аукціону Замовник здійснює оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція Участника відповідає умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне.
№ Обґрунтування щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає умовам тендерної документації (далі-ТД) та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Відповідно до пункту 1 ч. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції Довідку №03.02-9 від 03 лютого 2020р. в довільній формі щодо наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, також додатково було зазначено, що у разі визнання нас переможцями за результатами аукціону, ТОВ «Дорожні системи» обов’язково гарантує в наявності фактичне місце розташування транспортних засобів та базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки на території в м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль).

Отже, Учасник виконав вимоги Замовника, та надав у складі своєї тендерної пропозиції довідку №03.02-9 від 03 лютого 2020р., в якій зазначена виконання вимоги Замовника щодо наявності фактичного місця розташування транспортних засобів та базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки на території в м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль).
Тому, вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки вважаємо, по-перше - цю вимогу дискримінаційною, яка обмежує участь у закупівлі потенційних учасників, що у свою чергу призведе до майбутніх скарг в Антимонопольний комітет України. По-друге – цю вимогу виконаною з боку Учасника повною мірою.
Відповідно до пункту 1 абз. 2 Додатку 1 «Технічна специфікація» Тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції Лист-роз’яснення №03.02-21 від 03 лютого 2020р. щодо необов’язкового надання Атестату виробництва ТОВ «Дорожні системи», а подав у свою чергу:
1) Сертифікат ISO № UK186 08.11.2019 р. виданий Українським центром міжнародної сертифікації енергетики, який є сертифікованим на видання акредитованих сертифікатів ISO, які визнаються усіма всесвітніми організаціями. Сертифікат ISO підтверджує загальноприйняті стандарти виробничих характеристик та норм виробничих потужностей, згідно яких виготовляються товари на виробництві. Це означає, що продукція сертифікованого підприємства, виготовлена із повним урахуванням усіх вимог до виробничих потужностей Учасника.
2) Сертифікат якості на продукцію та ПРОГРАМУ Технічного нагляду за сертифікованою продукцією, затверджений Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ», у якій чітко зазначено, що Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» було проведено перевірку технічного обладнання виробництва та самого виробництво для проходження сертифікації якості продукції, а саме: п.2.4 Стан технологічного обладнання; п.2.4.1. Перевірка наявності, стану та відповідності технологічного обладнання, оснастки та пристосувань вимогам ТД; 2.4.2 Перевірка наявності та виконання графіків ремонту, своєчасної перевірки технічних параметрів технологічного обладнання; 2.4.3. наявність замін технологічного обладнання та оцінка їх впливу на дотримання вимог ТД і т.д.

Отже, Учасник виконав вимоги Замовника, та надав у складі своєї тендерної пропозиції підтверджуючі документи щодо проходження атестації виробництва.
Тому, вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Вимагаємо від замовника:
- надати розгорнуті пояснення по суті викладених в даній вимозі обставин,
- визнати факт порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів.
- відмінити процедуру закупівлі «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ» (ДК 021:2015 код 34996000-5 - Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання).
У протилежному випадку Учасник буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом порушених законних інтересів, а також до правоохоронних органів зі зверненням щодо проведення розслідування на предмет дії членів тендерного комітету замовника щодо ознак корупції під час проведення даних торгів.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не підлягає відхиленню на підставі п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з наданням усіх необхідних довідок, які відповідають умовам тендерної документації згідно вимог Замовника.

З повагою
Директор О.В. Тесленко
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003078-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дорожні Системи, Код ЄДРПОУ:41036887
Дата подання: 18 лютого 2020 14:51
Вимога
вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 16:09
Повідомляємо, що згідно затвердженої тендерної документації на закупівлю послуг: «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ» замовником у розділі «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вимагалося від учасника подання у складі своєї тендерної пропозиції документи про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язкова наявність транспортних засобів, механізмів та бази, яка повинна знаходитися на території м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль) з метою зберігання, обслуговування та ремонту техніки.
Окрім цього, беручи до уваги Додаток до наказу Державної служби автомобільних доріг України від 12.04.2006р. №135 щодо обов'язковій відомчій атестації виробництва дорожніх знаків, замовник у Додатку 1 тендерної документації вимагав від учасника надати копію Атестата виробництва дорожніх знаків.
Враховуючи вищенаведене, та те що учасником ТОВ «Дорожні Системи» не було надано вищевказаної інформації, керуючись п.1 та п.4. ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.

Документи подані скаржником

18 лютого 2020 14:50
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФ БУД" 799 138,63
UAH
690 000,00
UAH
Документи
ТОВ Дорожні Системи 769 897,26
UAH
761 897,25
UAH
Документи
ТОВ В.А.М.БУД 789 732,22
UAH
765 890,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 10:11
локальний кошторис.pdf
06 лютого 2020 10:11
відомість ресурсів.pdf
06 лютого 2020 10:11
Знаки2020.imd
06 лютого 2020 10:11
ВПВ ст.17.pdf
06 лютого 2020 10:11
технічна специфікація.pdf
06 лютого 2020 10:11
Статут част.2.PDF
06 лютого 2020 10:11
Статут част.1.PDF
06 лютого 2020 10:11
лист договірна ціна.pdf
06 лютого 2020 10:11
згода з договором.pdf
06 лютого 2020 10:11
захист довкілля.pdf
06 лютого 2020 10:11
довідка про санкції.pdf
06 лютого 2020 10:11
Довідка обладнання.pdf
06 лютого 2020 10:11
Довідка працівники.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 11:48
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:43
Кошторис.rar
06 лютого 2020 11:43
Кошторис.pdf
06 лютого 2020 11:43
Технічна специфікація.pdf
06 лютого 2020 11:43
Відповідність вимогам.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:10
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:03
29.Гарантійний лист.PDF
05 лютого 2020 16:03
28.Проект Договору.PDF
05 лютого 2020 16:03
24.Сертифікат плівка.pdf
05 лютого 2020 16:03
22.Витяг ПДВ.PDF
05 лютого 2020 16:03
21.Виписка з ЄДР.PDF
05 лютого 2020 16:03
20.Статут.PDF
05 лютого 2020 16:03
18.Довідка санкції.PDF
05 лютого 2020 16:03
14.Довідка стаття 17.PDF
05 лютого 2020 16:02
7.Договір оренди авто.PDF
05 лютого 2020 16:02
2.Технічне завдання.PDF
05 лютого 2020 16:02
1.5 Локальний кошторис.PDF
05 лютого 2020 16:02
1.3 Договірна ціна.PDF
05 лютого 2020 16:02
1.2 Дефектний акт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФ БУД"

ТОВ Дорожні Системи

ТОВ В.А.М.БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФ БУД"
#41884500
Відхилено 690 000,00
UAH
13 лютого 2020 09:14
ТОВ Дорожні Системи
#41036887
Відхилено 761 897,25
UAH
13 лютого 2020 10:17
ТОВ В.А.М.БУД
#39782764
Переможець 765 890,00
UAH
18 лютого 2020 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ В.А.М.БУД
#39782764
765 890,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 17:36
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 12:27
Додаток 3.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 12:12
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:33
Додаток 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:56
Договір.pdf укладений
03 березня 2020 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст..41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.12.4, 12.5, 12.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1 та 10.1 даного договору і викласти їх в наступній редакції
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст..41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.12.4, 12.5, 12.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1., п.3.2., п.3.4., п. 5.1., п.10.1 та п.12.2 даного Договору, а саме:
Номер договору про закупівлю: 275
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 02 квітня 2021
Сума оплати за договором: 135 053,60
UAH