Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003078-a ● a04214c19cf84926b0f9053647fd32c4
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Лень Павло Андрійович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 16:32 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 16:32 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ (Джерело фінансування: кошти місцевих та інших бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Тернопільська МТГ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34996000-5 — Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 16:28 |
Додаток 4.doc | |
21 січня 2020 16:28 |
Додаток 3.doc | |
21 січня 2020 16:28 |
Додаток 2 (корегований).doc | |
21 січня 2020 16:28 |
Додаток 1.doc | |
21 січня 2020 16:28 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003078-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Дорожні Системи, Код ЄДРПОУ:41036887
Дата подання: 18 лютого 2020 14:46
Вимога
04209, м. Київ, вул. Богатирська, 11
+380(44)537-7399
tender@dorsystemy.com.ua
р/р 26000056127129; АТ КБ «ПриватБанк»
UA173807750000026000056127129
МФО 380775; ЄДРПОУ 41036887
Вих. №17.02-1 від 17 лютого 2020 р.
Замовнику торгів: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
ВИМОГА
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2020-01-21-003078-a
Тендерним комітетом Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону «відкриті торги»
Предмет закупівлі Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ (Джерело фінансування: кошти місцевих та інших бюджетів), 1 послуга
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua/ пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подав:
Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
ТОВ «Дорожні системи»
(далі – Учасник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснює оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція Участника відповідає умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне.
№ Обґрунтування щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає умовам тендерної документації (далі-ТД) та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Відповідно до пункту 1 ч. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції Довідку №03.02-9 від 03 лютого 2020р. в довільній формі щодо наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, також додатково було зазначено, що у разі визнання нас переможцями за результатами аукціону, ТОВ «Дорожні системи» обов’язково гарантує в наявності фактичне місце розташування транспортних засобів та базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки на території в м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль).
Отже, Учасник виконав вимоги Замовника, та надав у складі своєї тендерної пропозиції довідку №03.02-9 від 03 лютого 2020р., в якій зазначена виконання вимоги Замовника щодо наявності фактичного місця розташування транспортних засобів та базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки на території в м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль).
Тому, вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки вважаємо, по-перше - цю вимогу дискримінаційною, яка обмежує участь у закупівлі потенційних учасників, що у свою чергу призведе до майбутніх скарг в Антимонопольний комітет України. По-друге – цю вимогу виконаною з боку Учасника повною мірою.
Відповідно до пункту 1 абз. 2 Додатку 1 «Технічна специфікація» Тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції Лист-роз’яснення №03.02-21 від 03 лютого 2020р. щодо необов’язкового надання Атестату виробництва ТОВ «Дорожні системи», а подав у свою чергу:
1) Сертифікат ISO № UK186 08.11.2019 р. виданий Українським центром міжнародної сертифікації енергетики, який є сертифікованим на видання акредитованих сертифікатів ISO, які визнаються усіма всесвітніми організаціями. Сертифікат ISO підтверджує загальноприйняті стандарти виробничих характеристик та норм виробничих потужностей, згідно яких виготовляються товари на виробництві. Це означає, що продукція сертифікованого підприємства, виготовлена із повним урахуванням усіх вимог до виробничих потужностей Учасника.
2) Сертифікат якості на продукцію та ПРОГРАМУ Технічного нагляду за сертифікованою продукцією, затверджений Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ», у якій чітко зазначено, що Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» було проведено перевірку технічного обладнання виробництва та самого виробництво для проходження сертифікації якості продукції, а саме: п.2.4 Стан технологічного обладнання; п.2.4.1. Перевірка наявності, стану та відповідності технологічного обладнання, оснастки та пристосувань вимогам ТД; 2.4.2 Перевірка наявності та виконання графіків ремонту, своєчасної перевірки технічних параметрів технологічного обладнання; 2.4.3. наявність замін технологічного обладнання та оцінка їх впливу на дотримання вимог ТД і т.д.
Отже, Учасник виконав вимоги Замовника, та надав у складі своєї тендерної пропозиції підтверджуючі документи щодо проходження атестації виробництва.
Тому, вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо від замовника:
- надати розгорнуті пояснення по суті викладених в даній вимозі обставин,
- визнати факт порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів.
- відмінити процедуру закупівлі «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ» (ДК 021:2015 код 34996000-5 - Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання).
У протилежному випадку Учасник буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом порушених законних інтересів, а також до правоохоронних органів зі зверненням щодо проведення розслідування на предмет дії членів тендерного комітету замовника щодо ознак корупції під час проведення даних торгів.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не підлягає відхиленню на підставі п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з наданням усіх необхідних довідок, які відповідають умовам тендерної документації згідно вимог Замовника.
З повагою
Директор О.В. Тесленко
Розгорнути
Згорнути
+380(44)537-7399
tender@dorsystemy.com.ua
р/р 26000056127129; АТ КБ «ПриватБанк»
UA173807750000026000056127129
МФО 380775; ЄДРПОУ 41036887
Вих. №17.02-1 від 17 лютого 2020 р.
Замовнику торгів: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
ВИМОГА
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД: UA-2020-01-21-003078-a
Тендерним комітетом Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону «відкриті торги»
Предмет закупівлі Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ (Джерело фінансування: кошти місцевих та інших бюджетів), 1 послуга
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель https://prozorro.gov.ua/ пропозиції на участь в зазначеному вище аукціоні подав:
Назва учасника аукціону Назва далі по тексту скарги
ТОВ «Дорожні системи»
(далі – Учасник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснює оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція Участника відповідає умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне.
№ Обґрунтування щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає умовам тендерної документації (далі-ТД) та/або вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
1 Відповідно до пункту 1 ч. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції Довідку №03.02-9 від 03 лютого 2020р. в довільній формі щодо наявності в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, також додатково було зазначено, що у разі визнання нас переможцями за результатами аукціону, ТОВ «Дорожні системи» обов’язково гарантує в наявності фактичне місце розташування транспортних засобів та базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки на території в м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль).
Отже, Учасник виконав вимоги Замовника, та надав у складі своєї тендерної пропозиції довідку №03.02-9 від 03 лютого 2020р., в якій зазначена виконання вимоги Замовника щодо наявності фактичного місця розташування транспортних засобів та базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки на території в м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль).
Тому, вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як такої, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки вважаємо, по-перше - цю вимогу дискримінаційною, яка обмежує участь у закупівлі потенційних учасників, що у свою чергу призведе до майбутніх скарг в Антимонопольний комітет України. По-друге – цю вимогу виконаною з боку Учасника повною мірою.
Відповідно до пункту 1 абз. 2 Додатку 1 «Технічна специфікація» Тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції Лист-роз’яснення №03.02-21 від 03 лютого 2020р. щодо необов’язкового надання Атестату виробництва ТОВ «Дорожні системи», а подав у свою чергу:
1) Сертифікат ISO № UK186 08.11.2019 р. виданий Українським центром міжнародної сертифікації енергетики, який є сертифікованим на видання акредитованих сертифікатів ISO, які визнаються усіма всесвітніми організаціями. Сертифікат ISO підтверджує загальноприйняті стандарти виробничих характеристик та норм виробничих потужностей, згідно яких виготовляються товари на виробництві. Це означає, що продукція сертифікованого підприємства, виготовлена із повним урахуванням усіх вимог до виробничих потужностей Учасника.
2) Сертифікат якості на продукцію та ПРОГРАМУ Технічного нагляду за сертифікованою продукцією, затверджений Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ», у якій чітко зазначено, що Органом сертифікації продукції ДП «ДерждорНДІ» було проведено перевірку технічного обладнання виробництва та самого виробництво для проходження сертифікації якості продукції, а саме: п.2.4 Стан технологічного обладнання; п.2.4.1. Перевірка наявності, стану та відповідності технологічного обладнання, оснастки та пристосувань вимогам ТД; 2.4.2 Перевірка наявності та виконання графіків ремонту, своєчасної перевірки технічних параметрів технологічного обладнання; 2.4.3. наявність замін технологічного обладнання та оцінка їх впливу на дотримання вимог ТД і т.д.
Отже, Учасник виконав вимоги Замовника, та надав у складі своєї тендерної пропозиції підтверджуючі документи щодо проходження атестації виробництва.
Тому, вважаємо неправомірним відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно з п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо від замовника:
- надати розгорнуті пояснення по суті викладених в даній вимозі обставин,
- визнати факт порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення відкритих торгів.
- відмінити процедуру закупівлі «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ» (ДК 021:2015 код 34996000-5 - Регулювальне, запобіжне чи сигнальне дорожнє обладнання).
У протилежному випадку Учасник буде змушений звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом порушених законних інтересів, а також до правоохоронних органів зі зверненням щодо проведення розслідування на предмет дії членів тендерного комітету замовника щодо ознак корупції під час проведення даних торгів.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не підлягає відхиленню на підставі п.1 та п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з наданням усіх необхідних довідок, які відповідають умовам тендерної документації згідно вимог Замовника.
З повагою
Директор О.В. Тесленко
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-21-003078-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Дорожні Системи, Код ЄДРПОУ:41036887
Дата подання: 18 лютого 2020 14:51
Вимога
вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2020 16:09
Повідомляємо, що згідно затвердженої тендерної документації на закупівлю послуг: «Заміна та встановлення нових дорожніх знаків на вулицях міста в Тернопільській МТГ» замовником у розділі «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» вимагалося від учасника подання у складі своєї тендерної пропозиції документи про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язкова наявність транспортних засобів, механізмів та бази, яка повинна знаходитися на території м. Тернопіль (та або на території Тернопільської громади або передмістя м.Тернопіль) з метою зберігання, обслуговування та ремонту техніки.
Окрім цього, беручи до уваги Додаток до наказу Державної служби автомобільних доріг України від 12.04.2006р. №135 щодо обов'язковій відомчій атестації виробництва дорожніх знаків, замовник у Додатку 1 тендерної документації вимагав від учасника надати копію Атестата виробництва дорожніх знаків.
Враховуючи вищенаведене, та те що учасником ТОВ «Дорожні Системи» не було надано вищевказаної інформації, керуючись п.1 та п.4. ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Окрім цього, беручи до уваги Додаток до наказу Державної служби автомобільних доріг України від 12.04.2006р. №135 щодо обов'язковій відомчій атестації виробництва дорожніх знаків, замовник у Додатку 1 тендерної документації вимагав від учасника надати копію Атестата виробництва дорожніх знаків.
Враховуючи вищенаведене, та те що учасником ТОВ «Дорожні Системи» не було надано вищевказаної інформації, керуючись п.1 та п.4. ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОФ БУД" #41884500 |
Відхилено |
690 000,00
UAH
|
13 лютого 2020 09:14
|
ТОВ Дорожні Системи #41036887 |
Відхилено |
761 897,25
UAH
|
13 лютого 2020 10:17
|
ТОВ В.А.М.БУД #39782764 |
Переможець |
765 890,00
UAH
|
18 лютого 2020 12:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 12:27
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 11:33
|
Додаток 2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 11:56
|
Договір.pdf | укладений |
03 березня 2020 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст..41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.12.4, 12.5, 12.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 5.1 та 10.1 даного договору і викласти їх в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Керуючись чинним законодавством, в т.ч. ст..41. Закону України «Про публічні закупівлі» п.12.4, 12.5, 12.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1., п.3.2., п.3.4., п. 5.1., п.10.1 та п.12.2 даного Договору, а саме: |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |