Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
594 750,00 UAH
UA-2020-01-21-003044-c dcb47616bf694606ab38955512696ea0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Качор Любов Омелянівна

+380322389656 lviv.school5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліцей №5 ім. Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20834187
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львів, Кокорудзи, 9
Контактна особа: Качор Любов Омелянівна
+380322389656
lviv.school5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 29 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 10 лютого 2020 12:50
Очікувана вартість: 594 750,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 973,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79044, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. Кокурудза, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 січня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:04
ТД ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
31 січня 2020 15:04
ЗМІНИ ДО ТД.doc
21 січня 2020 15:13
ХАРЧУВАННЯ ТД Послуги їдалень (1).docx
31 січня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2020 15:04
ТД ПОСЛУГИ ЇДАЛЕНЬ НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
31 січня 2020 15:04
ЗМІНИ ДО ТД.doc
21 січня 2020 15:13
ХАРЧУВАННЯ ТД Послуги їдалень (1).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна 593 935,20
UAH
593 935,20
UAH
Документи
ФОП Пушкар Світлана Степанівна 593 960,00
UAH
593 960,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 лютого 2020 21:53
4.pdf
06 лютого 2020 21:53
3.pdf
06 лютого 2020 21:53
2.pdf
06 лютого 2020 21:53
1.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 22:12
Тендерна пропозиція 2.pdf
04 лютого 2020 22:12
Проект Договору.pdf
04 лютого 2020 22:12
МЕНЮ.pdf
04 лютого 2020 22:12
Працівники.PDF
04 лютого 2020 22:12
Довідки_ листи.PDF
04 лютого 2020 22:12
Гарантійні листи.PDF
04 лютого 2020 22:12
Витяг з ЄДР.pdf
04 лютого 2020 22:12
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Задорожна Ірина Михайлівна

ФОП Пушкар Світлана Степанівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
Переможець 593 935,20
UAH
12 лютого 2020 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Задорожна Ірина Михайлівна
#2454107781
593 935,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 12:04
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 12:49
Повідомлення до ДУ 5_.doc зміни до договору
28 січня 2021 12:47
Додаткова угода №5 від 26.01.21.jpeg зміни до договору
28 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:15
Повідомлення про внесення змін до договору.jpeg зміни до договору
28 грудня 2020 11:12
Додаткова угода № 4 від 24.12.20.jpeg зміни до договору
28 грудня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:11
повідомлення про внесення змін до договору.jpeg зміни до договору
30 листопада 2020 16:03
Додаткова угода _3 від 30.11.20р. Харчування.jpeg зміни до договору
30 листопада 2020 16:03
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 11:17
ДОДАТКОВИЙ ДОГОВІР НА ЗМЕНШЕННЯ.jpeg зміни до договору
26 червня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:59
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 09:57
Додаткова угода _ 2.jpeg зміни до договору
11 березня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 16:44
Додаткова угода _ 1 (ст.2).jpeg зміни до договору
05 березня 2020 16:09
Додаткова угода _ 1 (ст.1).jpeg зміни до договору
05 березня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 12:18
Договір про закупівлю послуг їдалень за державні кошти укладений
02 березня 2020 12:13
Договір про закупівлю послуг їдалень задержавні кошти.docx зміни до договору
02 березня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони, у зв’язку із опискою у найменуванні «Виконавця» погодилися внести зміни до Договору № 1 від 02.03.2020 року до наступної частини Договору: 1.1. У абзаці першому ініціали Задорожна Ірина Іванівна замінити словами – Задорожна Ірина Михайлівна 2. Сторони домовились внести зміни до п.1.2, р. 1 «Предмет договору» та викласти даний пункт у новій редакції : 2.1. «ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень» «Послуги з організації шкільного харчування». 3. Сторони домовились п.3.1., р.3 «Ціна договору», викласти в новій редакції: 3.1.Ціна цього Договору становить 593935,20 грн., (п’ятсот дев’яносто три тисячі дев’ятсот тридцять п’ять грн., 20 коп.) без ПДВ. 4. Сторони домовились про внесення змін в п. п.4.1.,4.5. р.4 «Порядок здійснення оплати » до договору та викласти його в наступній редакції: п.4.1. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку, акту надання послуг та/або накладної на оплату наданих послуг організації харчування учнів. п.4.5. Підтвердження наданих послуг(харчування) засвідчується актом надання послуг станом на останній робочий день місяця, а використання коштів – актом звірки на кінець місяця. 5.У зв’язку із зміною банківських реквізитів «Виконавця», Сторони дійшли згоди внести зміни до «13» розділу Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» та викласти реквізити «Виконавця» у наступній редакції: «Виконавець»: 5.1. Фізична особа-підприємець Задорожна Ірина Михайлівна 81131, Львівська обл., Пустомитівський р-н., С. Солонка, вул. Кільцева, 1, Ідентифікаційний № 2454107781 р/р UA033253650000002600301147644 У ЦФ ПАТ «Кредобанк» м. Львова МФО 325365 Тел.: (097)5852513
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Виконавець зобов’язується систематично надавати «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55510000-8) Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)», (надалі – послуги) у Ліцей № 5 імені Іванни та Іллі Кокорудзів Львівської міської ради, згідно постанови Кабінету міністрів України № 116 від 02.02.2011р.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та зменшення відповідно ціну договору на 120 000,00 грн. (сто двадцять тисят грн. 00 коп) ( без ПДВ) Ціна Договору №1 від 02.03.2020 р. становить 370 955,2 грн. ( триста сімдесять тисяч дев'ятсот п'ятдесять п'ять грн. 20 коп) (без ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі №1 від 02.03.2020р., а саме до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились продовжити сток дії договору на сток, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі № 1 від 02.03.2020 року, а саме до 05.04.2021 року. 2. Внести зміни в п. 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції «Збільшити суму договору на 74 191,04 грн. (сімдесят чотири тисячі сто дев’яносто одна грн., 04 коп.) без ПДВ. Ціна цього Договору становить 445 146,24 грн. (чотириста сорок п’ять тисяч сто сорок шість грн., 24 коп.) без ПДВ». 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів «Замовника», Сторони домовились внести відповідні зміни до Договору № 1 від 02.03.2020 року та реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 13 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» змінити в частині зміни рахунку «Замовника» на п/р UA888201720344270004000028570
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 05 квітня 2021
Сума оплати за договором: 414 997,10
UAH