Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (в асортименті)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-01-21-003008-c 5a426b804906461ba393e213e2923e7f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долінська Людмила Анатоліївна

+380532580341 1mkl_byh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "1-а МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01999655
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вулиця Олеся Гончара, 27-а
Контактна особа: Долінська Людмила Анатоліївна
+380532580341
1mkl_byh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 60000UAH без ПДВ
Офісне устаткування та приладдя різне (в асортименті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Олеся Гончара,27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Офісне устаткування та приладдя різне (в асортименті) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

21 січня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 15:09
Повідомлення про намір укласти договір Кожевнікова 15.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кожевнікова О.І.
#2693500404
Переможець 60 000,00
UAH
21 січня 2020 15:21

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2020 13:25
ДУ Кожевн -1_90.pdf зміни до договору
19 грудня 2020 13:02
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 15:30
Договір Кожевнікова 15.pdf укладений
21 січня 2020 15:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (в асортименті) 1 шт 60 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору зменшена на 1.90
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (в асортименті) 1 шт 60 000,00
UAH