Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (водовідведення)
Очікувана вартість
149 376,00 UAH
UA-2020-01-21-002873-c 2b16d51616b0438a8bc87e67fdf17774
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Криштоп

+380512415601 giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Світлана Криштоп
+380512415601
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Додаток до річного плану закупівель на 2020 рік Зміни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 метри кубічні
90430000-0 Послуги з відведення стічних вод (водовідведення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська, м. Миколаїв, вул. Київська,1 Комунальне некомерційне підприємство Миколаївський обласний клиничний госпіталь ветеранів війни" Миколаївської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться по факту поставки згідно . Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
#31448144
Переможець 149 376,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 14:54

Документи

21 січня 2020 14:54
sign.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
21 січня 2020 14:55
Логовор №ЮЗ 75-к водовідведення.pdf укладений
21 січня 2020 14:54
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2021 09:31
sign.p7s зміни до договору
31 грудня 2020 12:02
ДУ3ДоговірЮЗ75-к.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:02
sign.p7s зміни до договору
20 жовтня 2020 15:41
ДУ2ДоговірЮЗ75-к.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів Споживача
Номер договору про закупівлю: ЮЗ/75-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням потреби у предметі закупівлі вартість Договору зменшується на 49908,16 грн. Сума договору становить 137675,84 грн. з ПДВ, в тому числі за рахунок бюджетних коштів - 136023,28 грн., за рахунок власних коштів - 1652,.56 грн.
Номер договору про закупівлю: ЮЗ/75-к
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням потреби у предметі закупівлі вартість Договору зменшується на 32850,43 грн. Сума договору становить 116625,57 грн. з ПДВ, в тому числі за рахунок бюджетних коштів - 115111,14 грн., за рахунок власних коштів - 1414.16 грн.
Номер договору про закупівлю: ЮЗ/75-к
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 116 625,57
UAH (в тому числі ПДВ 19 437,59 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку