Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний, офісне устаткування.
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002668-c c415ce5841eb47be87d959504b653015
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Дергалюк

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Андрій Дергалюк
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 330 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір IQ premium, MAESTRO extra, Konica Minolta Original, Niveus SUPERIOR, euroJET або еквівалент (А4 80 г/м2, 500 арк.); Папір MultiCopy Stora Enso або еквівалент (А4 80 г/м2, 500 арк.); Папір MultiCopy Stora Enso або еквівалент (А3 80 г/м2, 500 арк.); Мобільна дошка АВС Office 100х150 см. (711050) або еквівалент

папір офісний, офісне устаткування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3603 штуки
папір офісний, офісне устаткування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 14:22
Т.Д._21.01..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:21
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:36
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля надає можливість учасникам торгів запропонувати еквівалент товару.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-002668-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 січня 2020 19:22
вимога
Шановник Замовнику!

Нами було встановлена наявність дискримінаційних параметрів (вимог) стосовно даної закупівлі. Просимо звернути на це Вашу увагу та врахувати нашу вимогу щодо їх усунення (текст вимоги - у вкладенні)

Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 12:08
Шановний Скаржнику!

В тендерній документації чітко розписані технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які задовольняють вимоги Замовника.

Під час розгляду тендерної пропозиції будуть враховуватися допустимі граничні відхилення технічних показників відповідно до наданих сертифікатів якості паперу.

Документи подані скаржником

24 січня 2020 19:22
Шановний Замовнику.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 298 476,06
UAH з ПДВ
298 476,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 19:18
Електронний підпис
05 лютого 2020 19:18
ISO_Mondi_копия.pdf
05 лютого 2020 19:18
Статут_копія-06.06.PDF
05 лютого 2020 19:18
Статут від 06.06.2019р..pdf
05 лютого 2020 19:18
Сертифікат_якості_Mondi.pdf
05 лютого 2020 19:18
Сертифікат диллера Mondi.pdf
05 лютого 2020 19:18
Сертификат_доска.PDF
05 лютого 2020 19:18
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
05 лютого 2020 19:18
Рахунок-фактура ПФУ.pdf
05 лютого 2020 19:17
ППротокол_26_Копія.PDF
05 лютого 2020 19:17
Податкова_900189_копія_1.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_900189_2.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_1294_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_1161_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_100656_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_100417_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_100404_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_100376_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Податкова_100201_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Лист-відгук_ДФС_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Лист_гарантія_ст17.pdf
05 лютого 2020 19:17
Згода_проект_договору.pdf
05 лютого 2020 19:17
Дог_Укртрансгаз_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Довідка_субпідрядники.pdf
05 лютого 2020 19:17
Довідка_ст_17.pdf
05 лютого 2020 19:17
Довідка_істотні_умови.pdf
05 лютого 2020 19:17
Відгук_Пенсійний_фонд.pdf
05 лютого 2020 19:17
Відгук_ДФС_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Відгук ДФС 4.pdf
05 лютого 2020 19:17
відгук 2.pdf
05 лютого 2020 19:17
Витяг ПДВ 14.01.2020р..pdf
05 лютого 2020 19:17
Видаткові_ПФ_копія.pdf
05 лютого 2020 19:17
Видаткова.pdf
05 лютого 2020 19:17
Цінова_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 лютого 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій