Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
папір офісний, офісне устаткування.
Очікувана вартість
330 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002668-c ● c415ce5841eb47be87d959504b653015
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 22883141 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044 |
Контактна особа: |
Андрій Дергалюк 0442027049 kmr_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 330 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Папір IQ premium, MAESTRO extra, Konica Minolta Original, Niveus SUPERIOR, euroJET або еквівалент (А4 80 г/м2, 500 арк.); Папір MultiCopy Stora Enso або еквівалент (А4 80 г/м2, 500 арк.); Папір MultiCopy Stora Enso або еквівалент (А3 80 г/м2, 500 арк.); Мобільна дошка АВС Office 100х150 см. (711050) або еквівалент
папір офісний, офісне устаткування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3603 штуки
папір офісний, офісне устаткування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 14:22 |
Т.Д._21.01..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:21
Дата відповіді: 22 січня 2020 10:36
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля надає можливість учасникам торгів запропонувати еквівалент товару.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасника. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-002668-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 січня 2020 19:22
вимога
Шановник Замовнику!
Нами було встановлена наявність дискримінаційних параметрів (вимог) стосовно даної закупівлі. Просимо звернути на це Вашу увагу та врахувати нашу вимогу щодо їх усунення (текст вимоги - у вкладенні)
Дякуємо
Нами було встановлена наявність дискримінаційних параметрів (вимог) стосовно даної закупівлі. Просимо звернути на це Вашу увагу та врахувати нашу вимогу щодо їх усунення (текст вимоги - у вкладенні)
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 12:08
Шановний Скаржнику!
В тендерній документації чітко розписані технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які задовольняють вимоги Замовника.
Під час розгляду тендерної пропозиції будуть враховуватися допустимі граничні відхилення технічних показників відповідно до наданих сертифікатів якості паперу.
В тендерній документації чітко розписані технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які задовольняють вимоги Замовника.
Під час розгляду тендерної пропозиції будуть враховуватися допустимі граничні відхилення технічних показників відповідно до наданих сертифікатів якості паперу.
Інформація про відміну
Дата відміни
06 лютого 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій