Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена)
Очікувана вартість
357 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002572-a 1f7ba215e0a548a2906aeb258fb067e2
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Шевиркіна

+380975052368 dnz-23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 25496692
Вебсайт: http://dnz23.edu.vn.ua
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А
Контактна особа: Надія Шевиркіна
+380975052368
dnz-23@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 16:35
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 16:35
Очікувана вартість: 357 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

21 січня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 15:49
ТД М_ясо 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-002572-a.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 17 лютого 2020 11:32
Вимога Замовнику
Порушення ЗУ Про публічні закупівлі в зв'язку з неправомірним визначенням переможця відкритих торгів.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-21-002572-a.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 17 лютого 2020 11:41
Вимога Замовнику
Порушення ЗУ Про публічні закупівлі в зв'язку з неправомірним визначенням переможця відкритих торгів.
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-01-21-002572-a.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 17 лютого 2020 11:44
Вимога Замовнику
Порушення ЗУ Про публічні закупівлі в зв'язку з неправомірним визначенням переможця відкритих торгів.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 11:32
Вимога

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 11:40
Вимога

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 11:44
Вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-002572-a.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 20 лютого 2020 20:29
Скарга
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", неправомірне визначення переможця відкритих торгі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2020 № 3447.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 19:21
Номер скарги: UA-2020-01-21-002572-a.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 20 лютого 2020 20:33
Скарга
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", неправомірне визначення переможця відкритих торгів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2020 № 3435.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 19:29
Номер скарги: UA-2020-01-21-002572-a.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 20 лютого 2020 20:49
Скарга
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", неправомірне визначення переможця відкритих торгів.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2020 № 3454.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 20:19

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 20:29
Скарга
21 лютого 2020 09:25
Платіжка в бюджет 2502.pdf

Документи подані замовником

21 лютого 2020 09:08
відвовідь на вимогу 1.PDF
21 лютого 2020 15:46
проток.№4.PDF

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2020 19:21
Рішення від 24.02.2020 № 3447.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 20:32
Скарга
21 лютого 2020 09:26
Платіжка в бюджет 2543.pdf

Документи подані замовником

21 лютого 2020 09:10
відповідь на вимогу 2.PDF
21 лютого 2020 15:47
протокол №5.PDF

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2020 19:29
Рішення від 24.02.2020 № 3435.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 20:49
Скарга
21 лютого 2020 09:25
Платіжка в бюджет 2544.pdf

Документи подані замовником

21 лютого 2020 09:13
відповідб на вимогу 3.PDF
21 лютого 2020 15:48
протокол№6.PDF

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2020 20:19
Рішення від 24.02.2020 № 3454.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000007 ● 5d01bdc6bd784d0396027948c880a99c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 11:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.05.2020 №23
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-01-21-002572-a 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 14:47:55

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (м'ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-21-002572-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасник ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 10 лютого 2020 року (лот 1, 2 та 3), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації в частині завантаження файлів з копією усіх сторінок паспорту керівника учасника?
- пункту 4 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт?
2. Чому не дотримано вимогу частини першої статті 32 Закону, в частині ненадання відповіді на вимогу про надання інформації по пропозиції переможця торгів, яка розміщена учасником закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд» в електронній системі закупівель 17 лютого 2020 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-13 14:45:35

Відповідь на запитання

лист №112 від 13.05.2020 з додатками;
лист №113 від 13.05.2020 з додатками;
лист №114 від 13.05.2020 з додатками;

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» не погоджується із висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, вважаємо його необґрунтованим, прийнятим з формальних підстав, в результаті невірного застосування нормативно-правових актів, що порушує права й законні інтереси Замовника. Окрім того, висновок підлягає скасуванню по причині невідповідності фактичним обставинам та покладанню обов’язку по вчиненню дій, щодо зобов`язання розірвати договір, не конкретизувавши правові норми та обставини які дозволяють їх застосування. Тому, відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено в суді.

2020-05-25 11:16:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» подано позов до Вінницького окружного адміністративного суду
Дата публікації: 29 травня 2020

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 240 300,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 201,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 лютого 2020 12:40
Закінчення: 07 лютого 2020 13:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1500 кг
М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Олександра Довженка, 3-А
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-01-21-002572-a.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Вінпродтрейд", Код ЄДРПОУ:34886897
Дата подання: 20 лютого 2020 20:29
Скарга
Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", неправомірне визначення переможця відкритих торгі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 24.02.2020 № 3447.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 19:21

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 20:29
Скарга
21 лютого 2020 09:25
Платіжка в бюджет 2502.pdf

Документи подані замовником

21 лютого 2020 09:08
відвовідь на вимогу 1.PDF
21 лютого 2020 15:46
проток.№4.PDF

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2020 19:21
Рішення від 24.02.2020 № 3447.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат" 202 500,00
UAH з ПДВ
202 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпродтрейд" 239 850,00
UAH з ПДВ
239 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2020 13:16
Електронний підпис
12 лютого 2020 12:26
Документи переможця
06 лютого 2020 14:52
Електронний підпис
06 лютого 2020 13:59
Лот 1. Яловичина.rar
06 лютого 2020 13:59
4. Інші вимоги.rar
06 лютого 2020 13:59
1. Документи.rar

Публічні документи

05 лютого 2020 15:49
Електронний підпис
05 лютого 2020 15:48
Перелік потужностей.pdf
05 лютого 2020 15:48
Пакувальний матеріал.pdf
05 лютого 2020 15:48
Наявність працівників.pdf
05 лютого 2020 15:48
Листи та довідки.pdf
05 лютого 2020 15:48
Лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"

ТОВ "Вінпродтрейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"
#31380537
Переможець 202 500,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат"
#31380537
202 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 10:56
ду24.PDF укладений
21 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 11:12
д у 3 до договору 24.PDF зміни до договору
18 червня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 10:21
д у 1 по мясу.PDF зміни до договору
29 травня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:50
договір на мясо.PDF укладений
25 лютого 2020 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. 188,206 Господарського кодексу України, а також п 11.2 Договору