Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД №23 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 25496692 |
Вебсайт: | http://dnz23.edu.vn.ua |
Місцезнаходження: | 21007, Україна , Вінницька обл., М. ВІННИЦЯ, ВУЛ. ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, БУД. 3-А |
Контактна особа: |
Надія Шевиркіна +380975052368 dnz-23@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 16:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 16:35 |
Очікувана вартість: | 357 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
21 січня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 15:49 |
ТД М_ясо 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 20 лютого 2020 20:29
Дата подання: 20 лютого 2020 20:33
Дата подання: 20 лютого 2020 20:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000007 ● 5d01bdc6bd784d0396027948c880a99c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2020 №23
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2020-01-21-002572-a 21.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-12 14:47:55
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (м'ясо яловиче охолоджене (м’якоть); печінка яловича охолоджена; тушка курчати-бройлера охолоджена) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-01-21-002572-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином учасник ТОВ «Літинський м’ясокомбінат», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 10 лютого 2020 року (лот 1, 2 та 3), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації в частині завантаження файлів з копією усіх сторінок паспорту керівника учасника?
- пункту 4 Додатку 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» тендерної документації в частині надання копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень з установами, які мають право на проведення таких робіт?
2. Чому не дотримано вимогу частини першої статті 32 Закону, в частині ненадання відповіді на вимогу про надання інформації по пропозиції переможця торгів, яка розміщена учасником закупівлі ТОВ «Вінпродтрейд» в електронній системі закупівель 17 лютого 2020 року?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-13 14:45:35
Відповідь на запитання
лист №112 від 13.05.2020 з додатками;
лист №113 від 13.05.2020 з додатками;
лист №114 від 13.05.2020 з додатками;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №23 Вінницької міської ради» не погоджується із висновком Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, вважаємо його необґрунтованим, прийнятим з формальних підстав, в результаті невірного застосування нормативно-правових актів, що порушує права й законні інтереси Замовника. Окрім того, висновок підлягає скасуванню по причині невідповідності фактичним обставинам та покладанню обов’язку по вчиненню дій, щодо зобов`язання розірвати договір, не конкретизувавши правові норми та обставини які дозволяють їх застосування. Тому, відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок буде оскаржено в суді.
2020-05-25 11:16:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» подано позов до Вінницького окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 29 травня 2020 |
Документи:
10 червня 2020 15:13
|
Електронний підпис |
10 червня 2020 15:11
|
ухвала про відкриття провадження у адмін справі.PDF |
03 червня 2020 17:12
|
Відомості про відкриття провадження.docx |
29 травня 2020 15:42
|
адміністративний позов ДН № 23-1 (1) - копия.pdf |
10 червня 2020 15:13
|
Електронний підпис |
03 червня 2020 17:15
|
Електронний підпис |
29 травня 2020 15:52
|
Електронний підпис |
10 червня 2020 15:11
|
ухвала про відкриття провадження у адмін справі.PDF |
03 червня 2020 17:12
|
Відомості про відкриття провадження.docx |
29 травня 2020 15:42
|
адміністративний позов ДН № 23-1 (1) - копия.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М'ясо яловиче охолоджене (м’якоть) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 240 300,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 201,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 20 лютого 2020 20:29
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Літинський м'ясокомбінат" #31380537 |
Переможець |
202 500,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 10:56
|
ду24.PDF | укладений |
21 жовтня 2020 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2020 11:12
|
д у 3 до договору 24.PDF | зміни до договору |
18 червня 2020 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 10:21
|
д у 1 по мясу.PDF | зміни до договору |
29 травня 2020 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2020 15:50
|
договір на мясо.PDF | укладений |
25 лютого 2020 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |