Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’ї Ремети Перечинського району - будівництво»
Очікувана вартість
8 989 000,00 UAH
UA-2020-01-21-002328-a b6235d48997b400c8fbc3d3084cbca2e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Біган

+380507873444 silrada.t_remety@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тур'я-Реметівська сільська рада Перечинського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04351280
Місцезнаходження: 89221, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н, с. Тур'ї Ремети, Вул. Тканка, 1
Контактна особа: Михайло Біган
+380507873444
silrada.t_remety@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 22:00
Початок аукціону: 12 лютого 2020 11:01
Очікувана вартість: 8 989 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 945,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44945 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’ї Ремети Перечинського району - будівництво»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89221, Україна, Закарпатська область, село Тур’ї Ремети, вул. Центральна, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату виконаних Підрядником робіт за їх поетапним завершенням згідно з календарним планом, але не пізніше десяти банківських днів після прийняття обсягу виконаних робіт (підписання акта приймання). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 09:40
ТД_амбулаторiя_Тур'я_Ремета з змінами.doc
04 лютого 2020 09:40
Перелік змін.doc
04 лютого 2020 09:40
ДОДАТОК_8_Техзавдання з змінами.docx
29 січня 2020 15:18
Відповіді на Вимоги.docx
21 січня 2020 15:29
ДОДАТОК_6_субпiдрядники.doc
21 січня 2020 15:29
ДОДАТОК_5_гарантiйний_лист.doc
21 січня 2020 15:29
ДОДАТОК_3_лист_згода.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_2_ст_17.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_1_iнф_про_учасника.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_4_квалiфiкацiйнi.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_7_Договiр.doc
04 лютого 2020 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2020 09:40
ТД_амбулаторiя_Тур'я_Ремета з змінами.doc
21 січня 2020 15:28
ТД_амбулаторiя_Тур'я_Ремета.doc
04 лютого 2020 09:40
Перелік змін.doc
04 лютого 2020 09:40
ДОДАТОК_8_Техзавдання з змінами.docx
21 січня 2020 15:29
ДОДАТОК_8_Техзавдання.docx
29 січня 2020 15:18
Відповіді на Вимоги.docx
21 січня 2020 15:29
ДОДАТОК_6_субпiдрядники.doc
21 січня 2020 15:29
ДОДАТОК_5_гарантiйний_лист.doc
21 січня 2020 15:29
ДОДАТОК_3_лист_згода.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_2_ст_17.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_1_iнф_про_учасника.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_4_квалiфiкацiйнi.doc
21 січня 2020 15:28
ДОДАТОК_7_Договiр.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Хочемо знати , про наступне.
Дата подання: 24 січня 2020 19:12
Дата відповіді: 29 січня 2020 15:16
Хочемо знати , клас наслідків СС-1? Вашу заложену зарплату.
Відповідь: 1. Вимога UA-2020-01-20-005044-c.a1 - Не правомірні вимоги: «Відтак, Учасник торгів повинен у тендерній пропозиції підтвердити, що він володіє фінансовою спроможністю виконати 100 % всього обсягу Робіт за рахунок власних або залучених ним ресурсів без авансової та поточної оплати зі сторони Замовника. Ця вимога суперечеть здоровому глузду. Просимо прибрати такі вимоги які суперечать вимогам Законодавця...»

На момент оголошення процедури закупівлі на рахунках сільської ради відсутня вся сума коштів, необхідних для оплати робіт, що є предметом закупівлі. Сільською радою вживаються заходи щодо залучення додаткових джерел фінансування, дозволених чинним законодавством, зокрема, за рахунок коштів субвенцій з державного, обласного та районного бюджету. Враховуючи важливість завершення будівництва та введення в експлуатацію закладу охорони здоров’я для мешканців громади та з урахуванням запланованих показників міжбюджетних трансфертів, Замовником прийнято рішення розпочати процедуру закупівлі. Водночас, враховуючи особливості бюджетного процесу, Замовник не може гарантувати виділення коштів з інших бюджетів у встановлені терміни. У даному випадку вимога щодо готовності та спроможності потенційного Учасника торгів виконати 100 % всього обсягу Робіт за рахунок власних або залучених ним ресурсів без авансової та поточної оплати зі сторони Замовника відповідає здоровому глузду та жодним чином не суперечить вимогам Закону.

2. Вимога UA-2020-01-20-005044-c.c2 - Конкретність запитання «До довідки необхідно додати копії посвідчень навчання з питань охорони праці принаймні одного представника керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, повинно бути комісія з трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника , так що просимо вказати ту кількість членів комісії яку вимагається згідно законодавства.»

Відповідно до пункту 3.9. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05) затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511, перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією з перевірки знань з питань охорони праці (далі - комісія) підприємства, склад якої затверджується наказом (розпорядженням) роботодавця. Головою комісії призначається керівник підприємства або його заступник, до службових обов'язків яких входить організація роботи з охорони праці, а в разі потреби створення комісій в окремих структурних підрозділах їх очолюють керівник відповідного підрозділу чи його заступник. До складу комісії підприємства входять спеціалісти служби охорони праці, представники юридичної, виробничих, технічних служб, представник профспілки або уповноважена найманими працівниками особа з питань охорони праці. До складу комісії підприємства можуть залучатися страхові експерти з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) та викладачі охорони праці, які проводили навчання. Комісія вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. А відповідно до пункту 3.10. згаданого Положення, усі члени комісії у порядку, установленому Типовим положенням, повинні пройти навчання та перевірку знань з питань охорони праці.
Відповідно, Комісія може бути сформована, у тому числі із залученням страхових експертів з охорони праці відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України (далі - Фонд) та викладачів охорони праці, які проводили навчання, які можуть не перебувати у штаті підприємства (організації). Таким чином, зазначена потенційним учасником торгів вимога не є слушною та не підлягає задоволенню.

3. Вимога UA-2020-01-20-005044-c.a3 - Вимога не доречна – «Довідка МВС про відсутність не знятої чи непогашеної судимості. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, (або фізична особа, яка сама є учасником) не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункти 5-6 ч. 1 ст. 17 Закону).
ПРИМІТКА. Документ повинен бути виданим не раніше 1-го місяця до дати подання документа Замовнику. Замовнику, дія даної довідки три місяці, питання чому місячної давнини , це ще 650 гривень затрат і трата часу , просимо прибрати дану вимогу».

Жодним нормативним актом не регламентується термін чинності Довідки МВС про відсутність не знятої чи непогашеної судимості. Вказана довідка видається на звернення заявника і фіксує інформацію, наявну в базах даних органів внутрішніх справ (ЄІС МВС), на дату звернення. Відтак, вказана вимога потенційного учасника є безпідставною та не підлягає задоволенню.
4. Запитання до процедури: Хочемо знати , про наступне. Хочемо знати , клас наслідків СС-1? Вашу заложену зарплату.
Проектна документація по об’єкту: «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини в с. Тур’ї Ремети Перечинського району - будівництво» пройшла експертизу, за результатами розгляду якої надано експертний звіт від 16.12.2019р. Відповідно до проектної документації клас наслідків об’єкту будівництва - СС1.
Середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi:
Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розрядi робiт 3,8 - 8527,52 грн.;
Тарифна сiтка для пусконалагоджувального персоналу при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 166,08 люд.-г та розрядi робiт 4 - 8762,38 грн.


Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-002328-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 24 січня 2020 18:22
Не правомірна вимога.
Відтак, Учасник торгів повинен у тендерній пропозиції підтвердити, що він володіє фінансовою спроможністю виконати 100 % всього обсягу Робіт за рахунок власних або залучених ним ресурсів без авансової та поточної оплати зі сторони Замовника. Ця вимога суперечеть здоровому глузду.Просимо прибрати такі вимоги які суперечать вимогам Законодавця...
Скасована
Дата: 29 січня 2020 00:57
Причина: Тому , що замовник не надає відповідь і потрібно буде переносити на біль пізню дату .
Номер вимоги: UA-2020-01-21-002328-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 24 січня 2020 18:32
Поставте правильно запитання
До довідки необхідно додати копії посвідчень навчання з питань охорони праці принаймні одного представника керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів. Для перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства, повинно бути комісія з трьох представників керівного (інженерно-технічного) складу підприємства Учасника , так що просимо вказати ту кількість членів комісії яку вимагається згідно законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 січня 2020 00:58
Причина: ому , що замовник не надає відповідь і потрібно буде переносити на біль пізню дату
Номер вимоги: UA-2020-01-21-002328-a.b3
Статус:
Скасована
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 24 січня 2020 19:07
Вимога недоречна
- Довідка МВС про відсутність не знятої чи непогашеної судимості. Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, (або фізична особа, яка сама є учасником) не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункти 5-6 ч. 1 ст. 17 Закону).
ПРИМІТКА. Документ повинен бути виданим не раніше 1-го місяця до дати подання документа Замовнику.
Замовнику, дія даної довідки три місяці, питання чому місячної давнини , це ще 650гривень затрат і трата часу , просимо прибрати дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 січня 2020 00:59
Причина: Тому , що замовник не надає відповідь і потрібно буде переносити на біль пізню дату

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ 8 590 511,00
UAH з ПДВ
8 484 566,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" 8 540 084,00
UAH з ПДВ
8 495 139,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОБУД-2018" 8 788 447,62
UAH з ПДВ
8 530 083,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 21:29
Електронний підпис
11 лютого 2020 21:28
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 21:27
Інформативна довідка.pdf
11 лютого 2020 19:59
Електронний підпис
11 лютого 2020 19:59
Електронний підпис
11 лютого 2020 19:56
20074_DKBO_Гарантия_п.pdf.p7s
11 лютого 2020 19:56
Банківська ліцензія.pdf
11 лютого 2020 19:56
Довідка Мартинюк Т..pdf
11 лютого 2020 19:56
відомість ресурсів.pdf
11 лютого 2020 19:55
договірна ціна.pdf
11 лютого 2020 19:55
зведений кошторис.pdf
11 лютого 2020 19:55
пояснювальна записка.pdf
11 лютого 2020 19:55
Ліцензія та додаток.pdf
11 лютого 2020 19:55
Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 19:55
Паспортні дані.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 21:58
Супровідний лист.pdf
11 лютого 2020 21:58
Кваліфікаційні.pdf
11 лютого 2020 21:58
Інші Довідки.pdf
11 лютого 2020 21:58
._Супровідний лист.pdf
11 лютого 2020 21:58
Договірна ціна Ремети.pdf
11 лютого 2020 21:58
inquiry_print.pdf
11 лютого 2020 21:58
Пiдписаний_Лицензия.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 21:06
Document_USR_1005838157.rtf
11 лютого 2020 21:06
Установчий документ.pdf
11 лютого 2020 21:06
Ліцензія.pdf
11 лютого 2020 21:06
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
11 лютого 2020 21:06
Витяг з ЄДР завірений.pdf
11 лютого 2020 21:06
Виписка з ЄДР.pdf
11 лютого 2020 21:06
Банківська гарантія.zip
11 лютого 2020 21:06
16_Проект договору.pdf
11 лютого 2020 21:06
14_Гарантійний лист.pdf
11 лютого 2020 21:06
13_Технічне завдання.pdf
11 лютого 2020 21:06
0_Перелік документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""

ТОВ "ЕКОБУД-2018"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МАРТИНЮК ТАРАС МИКОЛАЙОВИЧ
#3388104891
Очікує рішення 8 484 566,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 11:28

Документи

20 лютого 2020 09:59
Електронний підпис
19 лютого 2020 13:48
Повідомлення.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 березня 2020 11:03
Коментар щодо відміни: порушено вимоги порядку оприлюднення закупівлі, усунення яких не являється можливим на даній стадії. У відповідності до викладеного торги підлягають відміні у відповідності до п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Документи:
04 березня 2020 11:03
Електронний підпис
04 березня 2020 11:02
sndtb5cb.pdf