Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки-за кодомCPV за ДК 021:2015-50310000-1(Поточний ремонт, обслуговування комп"ютерної техніки, оргтехніки, заправці картриджів, ремонт картриджів)
Очікувана вартість
29 858,00 UAH
UA-2020-01-21-002294-c 8a4a002c43b74edfa8a9ccdaf59fbc9f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордюшина Оксана Ігорівна

380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01990756
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Контактна особа: Гордюшина Оксана Ігорівна
380950654850
gordyshuna_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки-за кодомCPV за ДК 021:2015-50310000-1(Поточний ремонт, обслуговування комп"ютерної техніки, оргтехніки, заправці картриджів, ремонт картриджів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки-за кодомCPV за ДК 021:2015-50310000-1(Поточний ремонт, обслуговування комп"ютерної техніки, оргтехніки, заправці картриджів, ремонт картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова буд.101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

21 січня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ясенок М.Ю.
#3054805738
Переможець 29 858,00
UAH
21 січня 2020 13:11

Документи

21 січня 2020 13:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:18
CCI30122020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:20
CCI30122020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 13:17
CCI21012020.pdf укладений
21 січня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін зменшити суму договору на 11144,80 грн.Сума договору становить 18713,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За взаємною згодою сторін зменшити суму договору на 11581,20 грн.Сума договору становить 7132,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 21-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML