Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44510000-8 Знаряддя (граблі, лопати)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001990-c ● d1a4c505606d439a92f6c38dd4adcfb8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 39605452 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15 |
Контактна особа: |
Аміров Дмитро Ібрагімович 380445159374 kkdesntender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2400 штуки
Граблі, лопати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, Електротехнічна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 лютого 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар або партії товару здійснюється протягом 180 (сто вісімдесяти ) банківських днів з моменту поставки Товару або партії Товару | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2020 16:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2020 16:32 |
ОГОЛОШЕННЯ 3.pdf | |
03 лютого 2020 16:32 |
Перелік змін від 03.02.2020.pdf | |
03 лютого 2020 16:31 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТАЦIЯ_ ІНВЕНТАР 2020 від 03.02.2020.pdf | |
22 січня 2020 11:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД ВІД 22.01.2020.pdf | |
22 січня 2020 11:26 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТАЦIЯ_ ІНВЕНТАР 2020.pdf | |
21 січня 2020 12:01 |
ДОКУМЕНТАЦIЯ_ ІНВЕНТАР 2020.pdf |
03 лютого 2020 16:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2020 16:32 |
ОГОЛОШЕННЯ 3.pdf
|
||||||
03 лютого 2020 16:32 |
Перелік змін від 03.02.2020.pdf
|
||||||
03 лютого 2020 16:31 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТАЦIЯ_ ІНВЕНТАР 2020 від 03.02.2020.pdf
|
||||||
22 січня 2020 11:26 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД ВІД 22.01.2020.pdf
|
||||||
22 січня 2020 11:26 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ДОКУМЕНТАЦIЯ_ ІНВЕНТАР 2020.pdf
|
||||||
21 січня 2020 12:01 |
ДОКУМЕНТАЦIЯ_ ІНВЕНТАР 2020.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:30
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання. Відповідно до п. 6.1. Розділу 1 Тендерної документації в редакції від 22.01.2020 : з метою забезпечення рівних умов участі в межах однієї процедури закупівлі учасників-платників ПДВ та Учасників не платників ПДВ, Учасники, які не є платниками ПДВ, при зазначенні в електронній системі ціни тендерної пропозиції повинні додати 20% до ціни тендерної пропозиції грн. без ПДВ.
Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».
Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001990-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:36726115
Дата подання: 21 лютого 2020 15:28
Скарга на дії Замовника
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, що підтверджується поданими документами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 10:36
Доброго дня! Розглянувши Вашу скаргу вих. № 187 від 20.02.2020, повідомляємо:
При підготовці документів учасник повен надати всі необхідні довідки, договори та додатки. Не надання документу(ів) призведе до відхилення такої тендерної пропозиції.
По суті Вашої скарги хочемо зауважити, що термін дії договорів Оренди надані Вами вказано рік. Пояснення надані Вами мають місце, але також у договорах вказано: «… Усі правовідносини, що виникають з цього Договору … регулюються Договором та відповідними нормами чинного законодавства України,… .» виходячи з цього при продовжені дії договору(ів) повинна була(и) бути підписана(і) відповідна(і) Додаткова(і) Угода(и).
Згідно п 2.1 тендерної документації учасник у довідці повинен вказати:
- загальна чисельність працівників учасника;
- інформацію відносно працівників учасника, що буде безпосередньо задіяний у процесі постачання товарів по даній закупівлі.
У Договорі № 697 від 31.05.2017 р. у п. 11.10 вказано, що додатком № 1 до договору є форма довіреності, що не надано у складі тендерної пропозиції. У складі пропозиції були надані додатки до цього договору № 6 та 7 .
При підготовці документів учасник повен надати всі необхідні довідки, договори та додатки. Не надання документу(ів) призведе до відхилення такої тендерної пропозиції.
По суті Вашої скарги хочемо зауважити, що термін дії договорів Оренди надані Вами вказано рік. Пояснення надані Вами мають місце, але також у договорах вказано: «… Усі правовідносини, що виникають з цього Договору … регулюються Договором та відповідними нормами чинного законодавства України,… .» виходячи з цього при продовжені дії договору(ів) повинна була(и) бути підписана(і) відповідна(і) Додаткова(і) Угода(и).
Згідно п 2.1 тендерної документації учасник у довідці повинен вказати:
- загальна чисельність працівників учасника;
- інформацію відносно працівників учасника, що буде безпосередньо задіяний у процесі постачання товарів по даній закупівлі.
У Договорі № 697 від 31.05.2017 р. у п. 11.10 вказано, що додатком № 1 до договору є форма довіреності, що не надано у складі тендерної пропозиції. У складі пропозиції були надані додатки до цього договору № 6 та 7 .
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001990-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:36726115
Дата подання: 21 лютого 2020 15:31
Скарга на дії Замовника
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПП «РОЯЛ КАРД ДНІПРО», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам ТД, що підтверджується поданими документами.
Скасована
Дата: 21 лютого 2020 15:37
Причина: Вдруге завантажено
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-21-001990-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО, Код ЄДРПОУ:36726115
Дата подання: 27 лютого 2020 13:35
Дата подання: 27 лютого 2020 13:35
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 березня 2020 17:41
рішення від 02.03.2020№3907+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2020 17:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2020 №4999.pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 16:02
рішення від 16.03.2020№4999.pdf
Дата публікації: 19 березня 2020 18:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО |
471 000,00
UAH з ПДВ
|
467 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНАТ" |
475 200,00
UAH з ПДВ
|
470 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Інкос лайн" |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
622 692,00
UAH з ПДВ
|
600 012,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО #36726115 |
Відхилено |
467 750,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 13:20
|
ТОВ "МАНАТ" #40350246 |
Переможець |
470 880,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:44
|
ЗВІТ про вик дог 4451-1-2020 МАНАТ граблі.pdf | укладений |
02 січня 2021 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 13:04
|
Звіт про укладений договір Інвентар.pdf | укладений |
20 березня 2020 13:02
|
ДОГОВІР ІНВЕНТАР.pdf | укладений |
20 березня 2020 13:02
|