Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Світильники та освітлювальна арматура» – за ДК 021:2015 – 31520000-7 (Лампа-лупа)
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2020-01-21-001983-c ● 4925cad020664ee995da665369d7e90e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут сцинтиляційних матеріалів Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 23756522 |
Вебсайт: | http://www.isma.kharkov.ua/eng/ |
Місцезнаходження: | 61072, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Науки, будинок 60 |
Контактна особа: |
Зінов'єва Аліна Василівна 380573410408 dogovor@isma.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 3 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Лампа-лупа
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Лампа-лупа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61072, Україна, Харківська область, Харків, пр.Науки,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 лютого 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 12:00 |
лампа-лупа.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:17
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1. В першу чергу, звертаємо увагу, що процедура проведення
допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не
регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а
Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП
«Зовнішторгвидав» від № 35 (далі – Наказ № 35) не є нормативно-правовим
актом обов’язковим до виконання. При цьому, згідно п. Наказу № 35
замовник може, а не зобов’язаний прописувати можливість постачання
еквіваленту предмета закупівлі. Отже, при допороговій закупівлі замовник
має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення
можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо учасник пропонує
товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі (навіть якщо за
характеристиками є еквівалентом) замовник має право відхилити пропозицію
такого учасника. Еквівалент розглядатись не буде.
2. Згідно зі статтею 28 Закону “Про публічні закупівлі” Оцінка тендерних
пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на
основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній
документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Спроби
застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки
учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним.
1. В першу чергу, звертаємо увагу, що процедура проведення
допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель не
регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а
Порядок проведення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП
«Зовнішторгвидав» від № 35 (далі – Наказ № 35) не є нормативно-правовим
актом обов’язковим до виконання. При цьому, згідно п. Наказу № 35
замовник може, а не зобов’язаний прописувати можливість постачання
еквіваленту предмета закупівлі. Отже, при допороговій закупівлі замовник
має право закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення
можливості поставки еквівалента. В такому випадку, якщо учасник пропонує
товар, який не відповідає умовам допорогової закупівлі (навіть якщо за
характеристиками є еквівалентом) замовник має право відхилити пропозицію
такого учасника. Еквівалент розглядатись не буде.
2. Згідно зі статтею 28 Закону “Про публічні закупівлі” Оцінка тендерних
пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на
основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній
документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Спроби
застосовувати при розгляді тендерних пропозицій різний підхід до оцінки
учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційним.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій