Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картка пластикова магнітна (перепустка)
Очікувана вартість
29 700,00 UAH
UA-2020-01-21-001955-a ● 82a20055de63429392a4f0771da394fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40123444 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Контактна особа: |
Каплуненко Світлана 044-406-99-42 KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 29 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 297,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 шт
Картка пластикова магнітна (перепустка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, Київська обл., Київ, вул. Приколійна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30160000-8 — Магнітні картки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець оплачує Постачальнику кожну прийняту партію товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з фактичної дати поставки, що підтверджується рахунком-фактурою та видатковою накладною, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 14:57 |
ТД_Картка_пластикова_магнітна.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 січня 2020 10:23
Дата відповіді: 27 січня 2020 08:00
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.
Згідно вимог тендерної документації валютою тендерної пропозиції є гривня.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно з договором про закупівлю.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ» плюс ПДВ в розмірі 20%.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 27 січня 2020 14:28
Дата відповіді: 30 січня 2020 11:53
Згідно Технічного завдання (Додаток №3 ТД) предметом закупівлі є "Магнітна картка ЕМ Marine EM-06", де маркування ЕМ-06 судячи зі всього характеризує такий показник як товщина картки (0,6мм).
Однак картки ЕМ Marine випускаються всього двох типів товщини: 0,8мм та 1,6мм.
Підкажіть будь-ласка, чи це не являється опискою та який саме тип карток за геометричними параметрами Ви плануєте закупити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто та повідомляємо, що згідно технічної документації зазнається картка ЕМ-06(ТК04) зразка ISO з підтримкою стандарту EM-Marine, тобто маркування ЕМ-06 не характеризує такий показник як товщина картки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001955-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК", Код ЄДРПОУ:41132816
Дата подання: 25 лютого 2020 20:10
Відхилення пропозиції ООО "САНПАУЕР"
ТОВ ИКТ ПЛАСТИК, вимагає відхилення пропозиції ООО "САНПАУЕР" оскільки дана пропозиція має грубе порушення та невідповідність визначеним Замовником у ТД вимогам.
Адже Замовником, у ТД визначено перелік необхідної інформації для надання Учасниками.
Так, згідно Технічних характеристик Товару у Додатку 2 ТД, Замовником у п.5 Таблиці, вимагалось вказати виробника запропонованого товару (назва компанії-виробника товару)
Але, всупереч визначеним вимогам ТД Замовника, в своїй пропозиції ООО "САНПАУЕР"
не надав відповідної інформації, у зв’язку з чим не виконав Вимогу Замовника щодо порядку надання інформації про запропонований товар.
Проте аналіз висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ визначає надання зазначених відомостей обов’язковими.
Враховуючи, що метою ЗУ України «Про публічні закупівлі» э забезпечення ефективного та прозорого здійснення державних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, для уникнення порушень основних принципів регулюючого законодавства, вимагаємо відхилення пропозицій яка не відповідають тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Адже Замовником, у ТД визначено перелік необхідної інформації для надання Учасниками.
Так, згідно Технічних характеристик Товару у Додатку 2 ТД, Замовником у п.5 Таблиці, вимагалось вказати виробника запропонованого товару (назва компанії-виробника товару)
Але, всупереч визначеним вимогам ТД Замовника, в своїй пропозиції ООО "САНПАУЕР"
не надав відповідної інформації, у зв’язку з чим не виконав Вимогу Замовника щодо порядку надання інформації про запропонований товар.
Проте аналіз висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ визначає надання зазначених відомостей обов’язковими.
Враховуючи, що метою ЗУ України «Про публічні закупівлі» э забезпечення ефективного та прозорого здійснення державних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, для уникнення порушень основних принципів регулюючого законодавства, вимагаємо відхилення пропозицій яка не відповідають тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2020 12:50
Розгляд вимоги по відкритим торгам на закупівлю Картка пластикова магнітна (перепустка) UA-2020-01-21-001955-a.
Учасником ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК", Код ЄДРПОУ:41132816 тендерна пропозиція якого була відхилена, через електронну систему закупівель 25 лютого 2020 20:10 було оприлюднено Вимогу №: UA-2020-01-21-001955-a.c2 з наступним текстом:
«ТОВ ИКТ ПЛАСТИК, вимагає відхилення пропозиції ООО "САНПАУЕР" оскільки дана пропозиція має грубе порушення та невідповідність визначеним Замовником у ТД вимогам.
Адже Замовником, у ТД визначено перелік необхідної інформації для надання Учасниками.
Так, згідно Технічних характеристик Товару у Додатку 2 ТД, Замовником у п.5 Таблиці, вимагалось вказати виробника запропонованого товару (назва компанії-виробника товару)
Але, всупереч визначеним вимогам ТД Замовника, в своїй пропозиції ООО "САНПАУЕР"
не надав відповідної інформації, у зв’язку з чим не виконав Вимогу Замовника щодо порядку надання інформації про запропонований товар.
Проте аналіз висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ визначає надання зазначених відомостей обов’язковими.
Враховуючи, що метою ЗУ України «Про публічні закупівлі» э забезпечення ефективного та прозорого здійснення державних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, для уникнення порушень основних принципів регулюючого законодавства, вимагаємо відхилення пропозицій яка не відповідають тендерній документації.»
Замовник, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання вищезазначеного, пропонується надати відповідь про наступне:
«Учасником ТОВ «САНПАУЕР», якого визначено переможцем закупівлі, відповідно вимог Тендерної документації повторно, протягом 1-го робочого дня з дня оприлюднення інформації щодо відхилення (дискваліфікації) попереднього учасника 21 лютого 2020 об 11:26 розміщено в електронній системі закупівель Прозорро свою ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку №2 тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зазначена Тендерна пропозиція містить інформацію про Виробника.
Таким чином, учасником виконано вимогу Замовника в повному обсязі.»
Учасником ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК", Код ЄДРПОУ:41132816 тендерна пропозиція якого була відхилена, через електронну систему закупівель 25 лютого 2020 20:10 було оприлюднено Вимогу №: UA-2020-01-21-001955-a.c2 з наступним текстом:
«ТОВ ИКТ ПЛАСТИК, вимагає відхилення пропозиції ООО "САНПАУЕР" оскільки дана пропозиція має грубе порушення та невідповідність визначеним Замовником у ТД вимогам.
Адже Замовником, у ТД визначено перелік необхідної інформації для надання Учасниками.
Так, згідно Технічних характеристик Товару у Додатку 2 ТД, Замовником у п.5 Таблиці, вимагалось вказати виробника запропонованого товару (назва компанії-виробника товару)
Але, всупереч визначеним вимогам ТД Замовника, в своїй пропозиції ООО "САНПАУЕР"
не надав відповідної інформації, у зв’язку з чим не виконав Вимогу Замовника щодо порядку надання інформації про запропонований товар.
Проте аналіз висновків ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ визначає надання зазначених відомостей обов’язковими.
Враховуючи, що метою ЗУ України «Про публічні закупівлі» э забезпечення ефективного та прозорого здійснення державних закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, для уникнення порушень основних принципів регулюючого законодавства, вимагаємо відхилення пропозицій яка не відповідають тендерній документації.»
Замовник, відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язаний надати відповідь на вимогу учасника, тендерна пропозиція якого була відхилена, з додатковою інформацією стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання вищезазначеного, пропонується надати відповідь про наступне:
«Учасником ТОВ «САНПАУЕР», якого визначено переможцем закупівлі, відповідно вимог Тендерної документації повторно, протягом 1-го робочого дня з дня оприлюднення інформації щодо відхилення (дискваліфікації) попереднього учасника 21 лютого 2020 об 11:26 розміщено в електронній системі закупівель Прозорро свою ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку №2 тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Зазначена Тендерна пропозиція містить інформацію про Виробника.
Таким чином, учасником виконано вимогу Замовника в повному обсязі.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕКЛ" |
5 388,00
UAH з ПДВ
|
4 494,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ" |
9 120,00
UAH з ПДВ
|
4 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "ТЕХКАРТСЕРВІС СЕ" |
6 600,00
UAH з ПДВ
|
6 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОРОЛЕНКО ЛІДІЯ ЛЕОНІДІВНА" |
29 699,00
UAH з ПДВ
|
22 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" |
29 000,00
UAH з ПДВ
|
24 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САНПАУЕР" |
29 496,00
UAH з ПДВ
|
28 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПЕКЛ" #25397547 |
Відхилено |
4 494,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 15:54
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ" #39913736 |
Відхилено |
4 500,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 16:01
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "ТЕХКАРТСЕРВІС СЕ" #40040976 |
Відхилено |
6 600,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2020 16:11
|
ФОП "КОРОЛЕНКО ЛІДІЯ ЛЕОНІДІВНА" #2765500967 |
Відхилено |
22 000,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2020 11:57
|
ТОВ "ІКТ ПЛАСТИК" #41132816 |
Відхилено |
24 999,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2020 10:37
|
ТОВ "САНПАУЕР" #39590352 |
Переможець |
28 500,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 09:11
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 10:40
|
27-узшк.pdf | укладений |
12 березня 2020 10:40
|