Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Корпуси металеві
Очікувана вартість
18 103,00 UAH
UA-2020-01-21-001828-c b68c49b081f742d5ab6314c48164bc51
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 13:35
Очікувана вартість: 18 103,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,66%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Корпуси металеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, місто Київ, Київ, вул. Чистяківська, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 січня 2020 15:45
Оголошення.docx
23 січня 2020 15:45
Оголошення.docx
22 січня 2020 15:41
Оголошення.docx
21 січня 2020 11:43
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ступіню захисту.
Дата подання: 22 січня 2020 14:07
Дата відповіді: 22 січня 2020 15:45
Добрий день. В технічному завданні в найменуванні вказані кліматичне виконання та ступінь захисту корпусів УХЛ3 IP31. В основних технічних характеристиках вказані Степінь пиловолого захисту – ІР 54. Прохання пояснити таку невідповідність.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В технічному завданні внесено відповідні зміни
Документи якості
Дата подання: 23 січня 2020 12:10
Дата відповіді: 23 січня 2020 14:30
Доброго дня. В Додатку 2 ТД Замовник вимагає надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів. У випадку якщо товари іноземного походження, що пропонуються до постачання і не відлягають обов'язковій сертифікації на території України, в такому випадку можна надати декларацію про відповідність на даний товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Просимо уважно читати оголошення закупівлі, оскільки воно містить роз'яснення :" Якщо форми документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України."
Ступінь захисту
Дата подання: 23 січня 2020 12:21
Дата відповіді: 23 січня 2020 15:46
Доброго дня! Прохання внести зміни в ТД, оскільки у корпусів металевих ТМ ІЕК ступінь захисту ІР31, а не ІР54
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідні зміни внесено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001828-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "М.К-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:37829688
Дата подання: 05 лютого 2020 14:06
Оскарження дискваліфікації
Шановний Замовник, просимо ще раз переглянути нашу пропозицію, оскільки вона є найбільш економічновигідною. Вважаємо нашу дискваліфікацію неправомірною, оскільки ми являємось платником податку на додану вартість і як підтвердження цього надали копію свідоцтва.
Згідно Закону України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників.
Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб – порталі ДФС, яка оновлюється щоденно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2020 15:08
Підпункт 3 пункту 4 Оголошення містить вимогу про надання учасниками копії/оригіналу витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ).
Дотримуючись вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», надавався період для уточнень протягом 21.01.2020-24.01.2020 року, під час якого Учасники можуть звернутись до Замовника за роз’ясненнями щодо вимог закупівлі. Щодо даної вимоги запитань не надходило.
Хочемо зауважити, що відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, з 1 січна 2014 року платники податку на додану вартість мають право за запитом до органу Державної фіскальної служби України отримувати замість свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ витяг з реєстру платників ПДВ (безоплатно, протягом 2 робочих днів). Тому вважаємо, що дана вимога ніяким чином не порушує права учасників та не позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі. З огляду на вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Розгорнути Згорнути
Вимога учасника не підлягає задоволенню
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М.К-ТРЕЙД" 12 950,40
UAH з ПДВ
12 950,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 14 490,00
UAH з ПДВ
13 300,00
UAH з ПДВ
Документи
МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА 14 370,00
UAH з ПДВ
13 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "УКРТЕХПРИЛАД ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ" 14 730,00
UAH з ПДВ
14 730,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" 15 270,00
UAH з ПДВ
15 270,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 16 984,20
UAH з ПДВ
16 984,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 10:32
ЕКО.pdf
29 січня 2020 10:32
Довідка СТ.17.pdf
29 січня 2020 10:32
Довідка про досвід.pdf
29 січня 2020 10:32
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
29 січня 2020 10:32
ДОВІДКА документи (1).pdf
29 січня 2020 10:32
ИНН код.pdf
29 січня 2020 10:32
ДОВІДКА документи.pdf
29 січня 2020 10:32
ПАСПОРТ 2,3 .pdf
29 січня 2020 10:32
ПАСПОРТ 1.pdf
29 січня 2020 10:32
ПАСПОРТ 12,13.pdf
29 січня 2020 10:32
ПАСПОРТ 10,11 (1) (1).pdf
29 січня 2020 10:32
Цінова+Тех.вим.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М.К-ТРЕЙД"

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

МУСЕНКО КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА

ПРАТ "УКРТЕХПРИЛАД ТОРГОВЕЛЬНИЙ ДІМ"

ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ Дебют-центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "М.К-ТРЕЙД"
#37829688
Відхилено 12 950,40
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:39
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
Переможець 13 300,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:42

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
13 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
17 лютого 2020 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 13 300,00
UAH