Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
6 783 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001819-a 173fb4ed2fba4a978dbe68ea367e374e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кавин Олена Михайлівна

+380347260157 uk.byhalteria@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Управління культури, національностей та релігій Калуської міської ради Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 02006359
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, вул. С. Бандери,18
Контактна особа: Кавин Олена Михайлівна
+380347260157
uk.byhalteria@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 07 лютого 2020 13:29
Очікувана вартість: 6 783 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 915,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Відповідно до документації, м. Калуш, вул. Шевченка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 1. Замовник має право надати аванс Підряднику на будівництво об’єкту, передбачене чинним Договором в розмірі до 30 відсотків від загальної ціни договору в сумі до 1 300 000,00грн., який виплачується не раніше квітня 2020 року, протягом 5 робочих днів, після звернення Підрядника. 2. Зазначена сума авансу повинна бути підтверджена (відпрацьована) Підрядником до 3-х місяців актами виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) згідно чинного законодавства України. Якщо сума авансу не підтверджена (не відпрацьована) актами виконаних робіт (форма КБ-2в. КБ-3) до 3-х місяців, Підрядник повертає всю суму авансу Замовнику. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт 1. Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися згідно чинного законодавства України на підставі підписаних Актів виконаних робіт (Форми КБ-2в, КБ-3) проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені види робіт і конструктиви та при наявності на них виконавчо-технічної документації (акти на приховані роботи, акти випробувань, виконавчі схеми, тощо), представленої Підрядником. 2. У разі поступлення грандових коштів, Замовник має право оплатити проміжні акти виконаних робіт в 2020 р. 3. Підписання та повна оплата актів виконаних робіт (залишкових робіт) Замовником здійснюється в 2021 році, після отримання грандових коштів/ бюджетного фінансування. 4. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 робочих днів з дня підписання актів виконаних робіт. 5. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 14:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Реставрація концертного залу.pdf
21 січня 2020 14:48
ТД_Реставрація концертного залу.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Авансова оплата 30 відсотків.???
Дата подання: 23 січня 2020 21:45
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:15
Поясніть що з авансом, це авансова оплата чи оплата після виконання робіт на суму 1300000 грн.
Відповідь: Замовник має право надати аванс Підряднику на будівництво об’єкту, передбачене чинним Договором в розмірі до 30 відсотків від загальної ціни договору в сумі до 1 300 000,00грн., який виплачується не раніше квітня 2020 року, протягом 5 робочих днів, після звернення Підрядника. Зазначена сума авансу повинна бути підтверджена (відпрацьована) Підрядником до 3-х місяців актами виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) згідно чинного законодавства України. Якщо сума авансу не підтверджена (не відпрацьована) актами виконаних робіт (форма КБ-2в. КБ-3) до 3-х місяців, Підрядник повертає всю суму авансу Замовнику.
Авансова оплата 30 відсотків.???
Дата подання: 23 січня 2020 21:48
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:15
Поясніть по авансовій виплаті, це аванс чи оплата після виконання робіт ???
Відповідь: Замовник має право надати аванс Підряднику на будівництво об’єкту, передбачене чинним Договором в розмірі до 30 відсотків від загальної ціни договору в сумі до 1 300 000,00грн., який виплачується не раніше квітня 2020 року, протягом 5 робочих днів, після звернення Підрядника. Зазначена сума авансу повинна бути підтверджена (відпрацьована) Підрядником до 3-х місяців актами виконаних робіт (форма КБ-2в, КБ-3) згідно чинного законодавства України. Якщо сума авансу не підтверджена (не відпрацьована) актами виконаних робіт (форма КБ-2в. КБ-3) до 3-х місяців, Підрядник повертає всю суму авансу Замовнику.
Фоп
Дата подання: 26 січня 2020 10:22
Дата відповіді: 27 січня 2020 16:16
Чи можливо щоб дані роботи виконував фоп який не є рлатником пдв?
Відповідь: Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001819-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Будремкомплект", Код ЄДРПОУ:34427153
Дата подання: 20 лютого 2020 13:23
скарга на рішення замовника
Приватне підприємство "Еліт Україна" яке є переможцем закупівлі не має ліцензії на виконання робіт по пожежній сигналізації та вогнезахисту. В довідці про залучання субпідрядників переможець написав що не буде залучати субпідрядників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 11:32
Насамперед не зрозуміло як Приватне підприємство "Будремкомплект" може стверджувати що Приватне підприємство "Еліт Україна" яке є переможцем закупівлі не має ліцензії на виконання робіт по пожежній сигналізації та вогнезахисту, адже тендерною документацією такий документ не вимагався. Разом з тим, згідно наданого ПП "Еліт Україна" Локального кошториси по переліку робіт, передбачених у Додатку 2 до тендерної документації, вартість робіт щодо влаштування пожежної сигналізації (п.780 – п. 852) 355446,73 грн. що в свою чергу складає 5,5% від загальної ціни тендерної пропозиції. Водночас тендерною документацією вимагалось надання інформації про субпідрядника (субпідрядників) лише у разі якщо учасник планує або не планує залучати до виконання робіт субпідрядних організацій в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 5 975 687,90
UAH з ПДВ
5 975 687,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІК" 6 620 119,20
UAH з ПДВ
6 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Еліт Україна 6 723 120,00
UAH з ПДВ
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ДОБРОБУД-ШЛЯХБУД 6 739 924,00
UAH з ПДВ
6 448 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2020 15:51
Електронний підпис
04 лютого 2020 15:48
ПРАЦІВНИКИ 2.rar
04 лютого 2020 15:48
ПРАЦІВНИКИ.rar
04 лютого 2020 15:48
СТАТУТ ОРИГІНАЛ.pdf
04 лютого 2020 15:48
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ЛІЦЕНЗІЯ КОПІЯ.rar
04 лютого 2020 15:47
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 15:47
ЛИСТ НАДАННЯ СВІД. ПДВ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ЛИСТ ПЕРСОН. ДАНІ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ЛИСТ САНКЦІЇ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ЛИСТ ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
04 лютого 2020 15:47
СТАТИСТИКА ОРИГ.rar
04 лютого 2020 15:47
ЛИСТ ДОСТОВ. ІНФОРМ..pdf
04 лютого 2020 15:47
ЛІЦЕНЗІЯ ОРИГ.rar
04 лютого 2020 15:47
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
04 лютого 2020 15:47
КОШТОРИС.rar
04 лютого 2020 15:47
ДИРЕКТОР КОПИЯ.rar
04 лютого 2020 15:47
ДОДАТОК 2.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДИРЕКТОР ОРИГІНАЛ.rar
04 лютого 2020 15:47
Договірна ціна.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА СТАТТЯ 17.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА ТЕХНІКА.pdf
04 лютого 2020 15:47
ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА СУБПІДРЯДНИКИ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА-ЗГОДА.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА ДЕРЖ РЕЄСТР П9.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА ПОДАТКИ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА ДОКУМЕНТИ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА БАНКРУТСТВО.pdf
04 лютого 2020 15:47
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
04 лютого 2020 15:47
ВИПИСКА ОРИГ.rar
04 лютого 2020 15:47
4ОПП ОРИГІНАЛ.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 09:22
Електронний підпис
06 лютого 2020 09:20
Гарантія.rar
06 лютого 2020 09:20
Довідка МТБ.pdf
06 лютого 2020 09:20
Довідка працівники.pdf
06 лютого 2020 09:20
КОШТОРИС.rar
06 лютого 2020 09:20
Установчі д_ти.rar
06 лютого 2020 09:20
Лист дотрим норм з_ва.pdf
06 лютого 2020 09:20
Довідка субпідрядники.pdf
06 лютого 2020 09:20
Довідка згода з ТЗ.pdf
06 лютого 2020 09:20
Довідка санкції.pdf
06 лютого 2020 09:20
Довідка ст.17.pdf
06 лютого 2020 09:20
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 лютого 2020 19:19
Електронний підпис
18 лютого 2020 19:13
9локальний кошторис.pdf
18 лютого 2020 19:13
8розрахунок прибутку.pdf
18 лютого 2020 19:13
5пояснювальна записка.pdf
18 лютого 2020 19:13
4договірна ціна.pdf
18 лютого 2020 19:13
1тендерна пропозиція.pdf
06 лютого 2020 09:58
Електронний підпис
06 лютого 2020 09:57
27 довідка МТБ.pdf
06 лютого 2020 09:43
Електронний підпис
06 лютого 2020 09:24
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:42
Електронний підпис
05 лютого 2020 10:28
БГ 008 59 ГР.rar
05 лютого 2020 10:28
23 локальний кошторис.pdf
05 лютого 2020 10:28
22 розрахунок прибутку.pdf
05 лютого 2020 10:28
17 договірна ціна.pdf
05 лютого 2020 10:28
12 тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 10:28
6 копія ліцензії.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 16:20
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:12
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 16:12
Розрахунок прибутку.pdf
05 лютого 2020 16:12
Проект договору.pdf
05 лютого 2020 16:12
Право підпису.pdf
05 лютого 2020 16:12
Пояснювальна записка.pdf
05 лютого 2020 16:12
Ліцензія.pdf
05 лютого 2020 16:12
Договірна ціна.pdf
05 лютого 2020 16:12
Довідка про субпідряд.pdf
05 лютого 2020 16:12
Банківська ліцензія-1.pdf
05 лютого 2020 16:11
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Будремкомплект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІК"

ПП Еліт Україна

ПП ДОБРОБУД-ШЛЯХБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Будремкомплект"
#34427153
Відхилено 5 975 687,90
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 13:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВІК"
#40003054
Відхилено 6 399 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 13:49
ПП Еліт Україна
#33578188
Переможець 6 400 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Еліт Україна
#33578188
6 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:50
Електронний підпис укладений
16 листопада 2021 13:28
додаткова угода 2 концертний.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 06:50
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 11:50
дод угода 1.pdf зміни до договору
13 травня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 15:19
Договір зміни до договору
03 березня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження термінів виконанням робіт у звязку з винекненням документально підтверджених обєктивних обставин.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до графіка фінансування будівництва на 2021р
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 066 666,67 UAH)