Овочі та фрукти
Очікувана вартість
293 962,00 UAH
UA-2020-01-21-001809-a 567b2290f1a04249ab92383456abad6a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ КРЕМЕНЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145990
Вебсайт замовника: http://kremvo.ucoz.ua
Місцезнаходження замовника: 47003, Україна , Тернопільська обл., м. Кременець, вул. Шевченка, 32
Контактна особа замовника: Олеся Володимирівна Іванюк
+380686292178
vokremenets@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 15:32
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 15:32
Очікувана вартість: 293 962,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 939,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3753 кілограми
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, Заклади загальної середньої освіти Кременецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3753 кілограми
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, Заклади загальної середньої освіти Кременецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3753 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, Заклади загальної середньої освіти Кременецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3753 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, Заклади загальної середньої освіти Кременецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2372 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, Заклади загальної середньої освіти Кременецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1084 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, Заклади загальної середньої освіти Кременецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
903 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, Заклади загальної середньої освіти Кременецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник оплачує замовлений товар згідно наданої Постачальником накладної протягом 30 календарних днів з моменту її отримання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

01
Дата подання: 25 січня 2020 14:11
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:40
Прошу вилучити незаконну вимогу про довідку про аналогічні договори не менше 2-ох, бажано за період 2018-2019 р.р. Адже в Законі вказівка лише про 1 договір
Відповідь: Вимогу буде враховано та внесено зміни до тендерної документації.
02
Дата подання: 25 січня 2020 14:12
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:29
Скільки має бути працівників в учасника згідно ДОВІДКИ ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД ? Одного працівника достатньо, якщо учасник є ФОП ?
Відповідь: На вимогу Замовника згідно Таблиці 1. "Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі" Учасник повинен подати Інформаційну Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які безпосередньо матимуть відношення до реалізації договору про закупівлю продуктів харчування у разі його укладення.
Якщо Учасником, який є ФОП в особі керівника, вантажника, водія, який буде здійснювати доставку товару та має відповідну медичну книжку водія, немаючи в складі інших працівників, але взмозі виконати умови тендеру самостійно, то Замовник прийме пропозицію ФОП, як таку що відповідає вимогам.
03
Дата подання: 25 січня 2020 14:14
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:39
Яким роком має бути виданий Акт перевірки суб’єкта господарювання (учасників торгів), який здійснює постачання сировини та харчових продуктів районними/міськими управління/відділами ГУ ДПСС в області ? ГУ ДПСС - це Держпродспоживслужба ?
Відповідь: Акт перевірки суб’єкта господарювання (учасників торгів), який здійснює постачання сировини та харчових продуктів районними/міськими управління/відділами ГУ ДПСС в області повинен бути чинним на момент подання тендерної пропозиції.
Так, ГУ ДПСС - це Головне управління Держпродспоживслужби.
04
Дата подання: 25 січня 2020 14:15
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:45
Прошу вилучити незаконну вимогу "4. Перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів харчових продуктів". Адже не на всі потужності є реєстраційний номер
Відповідь: Згідно вимог Замовника Учасник в складі тендерної пропозиції "Перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів харчових продуктів". Вимога є обов'язковою до виконання, оскільки станом на сьогодні ВСІ ОПЕРАТОРИ РИНКУ ПОВИННІ ЗАРЕЄСТРУВАТИ ПОТУЖНОСТІ.
05
Дата подання: 25 січня 2020 14:16
Дата відповіді: 29 січня 2020 09:27
Згідно документації учасники мають надати сертифікат «ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005)». А якщо він надасть ISO 22000:2018 його пропозиція буде відхилена чи буде відповідати вимогам документації ?
Відповідь: В зв’язку з виходом нової версії міжнародного стандарту ISO 22000:2018 діє перехідний період – обидві версії стандарту – 2005 і 2018 років є діючими протягом трьох років. Сертифікати на попередню версію стандарту ISO 22000:2005 видаються терміном дії до 18.06.2021 р. Розпоряджень щодо закінчення дії національної версії стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) ще не прийнято, сертифікати видаються стандартним строком дії на 3 роки з дати видачі.
Тому в даному випадку, як сертифікати ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) так і сертифікати ISO 22000:2018 є діючими та будь-який з них зможе документально підтвердити якість та безпеку товару. Звертаємо Вашу увагу на те,що в тендерній докуметації зазначено дана вимога зазначена в редакції: "наприклад, сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005", тобто значення НАПРИКЛАД означає, що не лише даним сертифікатом можливо підтердити якість та безпеку товару.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 230 514,90
UAH з ПДВ
230 514,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2020 10:33
sign.p7s
05 лютого 2020 10:33
Реєстр потужностей.jpg
05 лютого 2020 10:33
АКТ обстеження 2020.pdf
04 лютого 2020 21:31
Форма пропозиція.jpg
04 лютого 2020 21:31
Технічні вимоги.pdf
04 лютого 2020 21:31
сертиф_кат ISO.jpg
04 лютого 2020 21:31
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 21:31
Посв_дчення вод_я.pdf
04 лютого 2020 21:31
Наказ про ДСТУ та ISO.pdf
04 лютого 2020 21:31
Лист про умови.jpg
04 лютого 2020 21:31
Лист про постачання.jpg
04 лютого 2020 21:31
Лист по ст 17.pdf
04 лютого 2020 21:31
Лист на обробку даних.jpg
04 лютого 2020 21:31
Довідка про статут.jpg
04 лютого 2020 21:31
Довідка про ПДВ.jpg
04 лютого 2020 21:31
Довідка про мат базу.jpg
04 лютого 2020 21:31
Довідка про договори.pdf
04 лютого 2020 21:31
Відгук 2.PDF
04 лютого 2020 21:31
Відгук 1.PDF
04 лютого 2020 21:31
Витяг ЄДРПОУ Оригінал.pdf
04 лютого 2020 21:31
Витяг ЄДРПОУ 27.01.2020.pdf
04 лютого 2020 21:31
Виписка ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2020 21:31
17 Довідка по ст 17 ч.1 ч.2.jpg
04 лютого 2020 21:31
16 Довідка по ст 17.jpg
04 лютого 2020 21:31
018 Відгук фрукти Бахур.PDF
04 лютого 2020 21:31
018 Відгук овочі Проць.PDF
04 лютого 2020 21:31
017 Договір ФРУКТИ 2019.pdf
04 лютого 2020 21:31
017 Договір ОВОЧІ 2019.pdf
04 лютого 2020 21:31
015 Договір з водієм.pdf
04 лютого 2020 21:31
012 тех паспорт.pdf
04 лютого 2020 21:31
010-1 Експ дозвіл.pdf
04 лютого 2020 21:31
010 Оренда Собенко.pdf
04 лютого 2020 21:31
009 Оренда Барком 2020.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 лютого 2020 15:32
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку