Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Втулка підвісу гальмівного башмака
Очікувана вартість
229 320,00 UAH
UA-2020-01-21-001764-c a384636620b34771a1036596a73c2579
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барух ДП "СВРЗ" Вікторія

380509705067 vikusiamail@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "СТРИЙСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40123439
Вебсайт: http://www.swrz.com.ua
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2
Контактна особа: Барух ДП "СВРЗ" Вікторія
380509705067
vikusiamail@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 06 лютого 2020 13:45
Очікувана вартість: 229 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 146,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 шт
Втулка підвісу гальмівного башмака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відповідно до умов договору Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:14
Перелік змін що вносяться.doc
27 січня 2020 13:13
ДКТ 2.doc
27 січня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 13:14
Перелік змін що вносяться.doc
27 січня 2020 13:13
ДКТ 2.doc
21 січня 2020 11:38
ДКТ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001764-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:40318506
Дата подання: 26 січня 2020 14:08
Технічні вимоги тендерної документації
У зв’язку з тим що предмет закупівлі, а саме: «Втулка підвісу гальмівного башмаку», код МТР УЗ 7980691 є продукцією залізничного призначення, що впливає на безпечну діяльність залізничного транспорту та повинна відповідати визначеним вимогам, які зафіксовані в нормативно-правових актах, технічних регламентах, стандартах, технічних специфікаціях або в інший спосіб, у тому числі з проведенням процедури постановки на виробництво згідно з ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902.-2014, IDT) «Система розроблення та постановлення продукції на виробництво. Залізничний рухомий склад. Порядок розроблення та постановлення на виробництво». Ми, як вітчизняний виробник поліуретанових виробів, у тому числі продукції залізничного призначення звертаємось до Вас з проханням внести зміни до вимог тендерної документації, а саме: додати вимогу щодо надання учасником копії документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслень відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017, а саме: акт приймальної комісії за участі представників АТ «Укрзалізниця», оформленого відповідно до процедури постановки на виробництво згідно з ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 13:33
Вимогу відхилити, а тендерну документацію залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001764-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:40318506
Дата подання: 26 січня 2020 14:09
Гарантійні терміни експлуатації та збереження
У зв’язку з тим, що у тендерній документації замовника відсутні вимоги щодо гарантійних строків зберігання та експлуатації продукції, що є предметом закупівлі, що унеможливлює виконання пункту 2.1.1 «У разі, якщо Учасник електронних торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції: опис товару, підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик та надання підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик». Ми, як вітчизняний виробник поліуретанових виробів, у тому числі продукції залізничного призначення, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до вимог тендерної документації, а саме: додати вимогу щодо гарантійних строків збереження та експлуатації предмету закупівлі з обов'язковим зазначенням терміну гарантійної експлуатації згідно календарного періоду (в роках) та можливому пробігу вагона (в кілометрах).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 14:23
В тендерну документацію внесені зміни.

Документи

27 січня 2020 13:33
протокол 3.doc

Документи

27 січня 2020 14:23
протокол 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ" 151 200,00
UAH з ПДВ
128 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" 167 580,00
UAH з ПДВ
130 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2020 09:39
Технічна специфікація.pdf
03 лютого 2020 09:39
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 лютого 2020 09:39
Проект договору.pdf
03 лютого 2020 09:39
Копія Статуту.pdf
03 лютого 2020 09:39
Довідка щодо ст. 17 ЗУ.pdf
03 лютого 2020 09:39
Довідка щодо МТБ.pdf

Публічні документи

04 лютого 2020 16:17
Електронний підпис
04 лютого 2020 16:17
Лист - код доступу.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:17
Лист - код доступу.pdf
04 лютого 2020 16:17
Статут.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:17
Статут.pdf
04 лютого 2020 16:17
Витяг ПДВ.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:17
Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2020 16:17
Виписка ЕДР.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:17
Виписка ЕДР.pdf
04 лютого 2020 16:17
ТУ.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:17
ТУ.pdf
04 лютого 2020 16:17
Протокол ХЦСМ 22.03.18.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:17
Протокол ХЦСМ 22.03.18.pdf
04 лютого 2020 16:17
Паспорт -зразок.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:17
Паспорт -зразок.pdf
04 лютого 2020 16:16
Креслення -погодження.pdf
04 лютого 2020 16:16
Еспертний висновок.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Еспертний висновок.pdf
04 лютого 2020 16:16
Атестат виробництва.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Атестат виробництва.pdf
04 лютого 2020 16:16
Акт МВК.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Акт МВК.pdf
04 лютого 2020 16:16
Проект договору.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Проект договору.pdf
04 лютого 2020 16:16
Лист - умовний номер.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Лист - умовний номер.pdf
04 лютого 2020 16:16
Лист - інсп контроль.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Лист - інсп контроль.pdf
04 лютого 2020 16:16
Довідка-обладнання.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Довідка-обладнання.pdf
04 лютого 2020 16:16
Довідка- працівники.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Довідка- працівники.pdf
04 лютого 2020 16:16
Довідка банку.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Довідка банку.pdf
04 лютого 2020 16:16
Довідка - ст 17.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Довідка - ст 17.pdf
04 лютого 2020 16:16
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
04 лютого 2020 16:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ"

ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ"
#38088448
Відхилено 128 520,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 13:35
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ"
#21251048
Рішення скасоване 130 200,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 15:58
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ"
#21251048
Відхилено 130 200,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 15:58

Інформація про відміну

Дата відміни
24 лютого 2020 15:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі