Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Втулка підвісу гальмівного башмака
Очікувана вартість
229 320,00 UAH
UA-2020-01-21-001764-c ● a384636620b34771a1036596a73c2579
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "СТРИЙСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40123439 |
Вебсайт: | http://www.swrz.com.ua |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Зубенка, 2 |
Контактна особа: |
Барух ДП "СВРЗ" Вікторія 380509705067 vikusiamail@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 11:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 229 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 146,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 шт
Втулка підвісу гальмівного башмака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, Стрий, Зубенка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | відповідно до умов договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2020 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2020 13:14 |
Перелік змін що вносяться.doc | |
27 січня 2020 13:13 |
ДКТ 2.doc |
27 січня 2020 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2020 13:14 |
Перелік змін що вносяться.doc
|
|||
27 січня 2020 13:13 |
ДКТ 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001764-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:40318506
Дата подання: 26 січня 2020 14:08
Технічні вимоги тендерної документації
У зв’язку з тим що предмет закупівлі, а саме: «Втулка підвісу гальмівного башмаку», код МТР УЗ 7980691 є продукцією залізничного призначення, що впливає на безпечну діяльність залізничного транспорту та повинна відповідати визначеним вимогам, які зафіксовані в нормативно-правових актах, технічних регламентах, стандартах, технічних специфікаціях або в інший спосіб, у тому числі з проведенням процедури постановки на виробництво згідно з ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902.-2014, IDT) «Система розроблення та постановлення продукції на виробництво. Залізничний рухомий склад. Порядок розроблення та постановлення на виробництво». Ми, як вітчизняний виробник поліуретанових виробів, у тому числі продукції залізничного призначення звертаємось до Вас з проханням внести зміни до вимог тендерної документації, а саме: додати вимогу щодо надання учасником копії документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслень відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017, а саме: акт приймальної комісії за участі представників АТ «Укрзалізниця», оформленого відповідно до процедури постановки на виробництво згідно з ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2020 13:33
Вимогу відхилити, а тендерну документацію залишити без змін.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001764-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:40318506
Дата подання: 26 січня 2020 14:09
Гарантійні терміни експлуатації та збереження
У зв’язку з тим, що у тендерній документації замовника відсутні вимоги щодо гарантійних строків зберігання та експлуатації продукції, що є предметом закупівлі, що унеможливлює виконання пункту 2.1.1 «У разі, якщо Учасник електронних торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції: опис товару, підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик та надання підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик». Ми, як вітчизняний виробник поліуретанових виробів, у тому числі продукції залізничного призначення, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до вимог тендерної документації, а саме: додати вимогу щодо гарантійних строків збереження та експлуатації предмету закупівлі з обов'язковим зазначенням терміну гарантійної експлуатації згідно календарного періоду (в роках) та можливому пробігу вагона (в кілометрах).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 14:23
В тендерну документацію внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ" |
151 200,00
UAH з ПДВ
|
128 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" |
167 580,00
UAH з ПДВ
|
130 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-МАГІСТРАЛЬ" #38088448 |
Відхилено |
128 520,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 13:35
|
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" #21251048 |
Рішення скасоване |
130 200,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 15:58
|
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" #21251048 |
Відхилено |
130 200,00
UAH з ПДВ
|
24 лютого 2020 15:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни
24 лютого 2020 15:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі