Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
61 600,00 UAH
UA-2020-01-21-001740-c 571e8869433f43dda29961c5e6ca35b4
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 11:35
Очікувана вартість: 61 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 308,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Монітор 23.8"Philips 243V7QSB/1920*1080,IPS - 22 шт. Або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Монітор 23.8"Philips 243V7QSB/1920*1080,IPS - 22 шт. (Або еквівалент). Джерело фінансування закупівлі-Кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2020 12:29
Техїнічне завдання.docx
21 січня 2020 12:17
Договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 21 січня 2020 11:49
Дата відповіді: 21 січня 2020 12:15
Завантажте, будь ласка , документацію. Дякуємо
Відповідь: Документація завантажена
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:16
Дата відповіді: 22 січня 2020 11:46
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Технічного завдання Замовника, у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент», який за всіма характеристиками не гірший від моделі зразка. До участі у закупівлі допускаються фізичні особи- підприємці неплатники ПДВ. Їх ціна буде розглядатися як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001740-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38773345
Дата подання: 22 січня 2020 17:52
Щодо підтвердження офіційного походження товару
Шановний Замовник. З метою запобігання придбання неофіційного товару вимагаємо внести у вимоги до закупівлі надання авторизаційного листа- підтвердження про офіційне походження товару від виробника або його офіційного представника в Україні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 60 244,80
UAH з ПДВ
57 852,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 60 126,00
UAH з ПДВ
59 191,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТС ТОРГ" 59 500,00
UAH з ПДВ
59 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 61 578,00
UAH з ПДВ
61 578,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 61 599,12
UAH з ПДВ
61 599,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 січня 2020 10:05
Статут.PDF
28 січня 2020 10:05
Витяг ПДВ 2020.PDF
28 січня 2020 10:05
ISO14001 (AOC) TPV FJ.pdf
28 січня 2020 10:05
ISO9001(UKAS)(AOC) TPV FJ.Jpg
28 січня 2020 10:05
Declaration-NVO-AOC-2015-07_signed.pdf
28 січня 2020 10:05
Declaration-EMS-AOC-2015-07_signed.pdf
28 січня 2020 10:05
AOC_SanGig_2.jpg
28 січня 2020 10:05
AOC_SanGig_1.jpg
28 січня 2020 10:05
Проект договора.PDF
28 січня 2020 10:05
Гарантійний Лист.PDF
28 січня 2020 10:05
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

28 січня 2020 09:57
Цінова пропозиція.pdf
28 січня 2020 09:57
Технічна інструкція.pdf
28 січня 2020 09:57
Статут.pdf
28 січня 2020 09:57
СЕС Philips.pdf
28 січня 2020 09:57
Сервісні ценри.pdf
28 січня 2020 09:57
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 січня 2020 09:57
Проект договору.pdf
28 січня 2020 09:57
Лист щодо санкций.pdf
28 січня 2020 09:57
Гарантійний лист.pdf
28 січня 2020 09:57
Витяг ЄДРПОУ 17.01.2020.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 11:33
Електронний підпис
28 січня 2020 11:31
Пропозиція.pdf
28 січня 2020 11:31
Статут.pdf
28 січня 2020 11:31
Рішення 2.pdf
28 січня 2020 11:31
Витяг ПДВ.pdf
28 січня 2020 11:31
Витяг з ЄДР (27.12.2019).pdf
28 січня 2020 11:31
Certificate-190450 (5).pdf
28 січня 2020 11:31
Certificate-190450 (4).pdf
28 січня 2020 11:31
Certificate-190447 (5).pdf
28 січня 2020 11:31
Certificate-190447 (4).pdf
28 січня 2020 11:31
Сантарний висновок.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 10:07
Електронний підпис
27 січня 2020 10:06
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2020 10:06
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІСІ Лінк"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТС ТОРГ"

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 57 852,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2020 14:27

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
57 852,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 24-02-01.PDF укладений
24 лютого 2020 15:12