Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (лікарські засоби)
Очікувана вартість
591 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001730-a b4d9884ed6af4ff19740de0baa07fb32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир

+380971007427 polbudtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Пологовий будинок" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21084107
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Медична, 7
Контактна особа: Володимир
+380971007427
polbudtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2020 16:00
Очікувана вартість: 591 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

27 січня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:11
ТД лік засоби - зміни.doc
27 січня 2020 14:11
Титулка зміни.jpg
27 січня 2020 14:10
Перелік змін.jpg
21 січня 2020 14:39
ТД лік засоби.doc
21 січня 2020 14:39
Титулка.jpg
27 січня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2020 14:11
ТД лік засоби - зміни.doc
27 січня 2020 14:11
Титулка зміни.jpg
27 січня 2020 14:10
Перелік змін.jpg
21 січня 2020 14:39
ТД лік засоби.doc
21 січня 2020 14:39
Титулка.jpg

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001730-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 22 січня 2020 17:34
Дискриміційна вимога
В Тендерній документації, в пункті 10 Додатку 4 зазначено: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає тендерна документація, учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі». Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів ( ЛЗ ) - Якість запропонованих до поставки ЛЗ визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.

Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту

Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
пункт 10 Додаток №4: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає тендерна документація, учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України), який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі.»
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2020 13:16
Для своєчасного проведення закупівлі п.10 " інші вимоги предмета закупівлі" буде виключений.

Документи

27 січня 2020 13:16
Рисунок.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Наркотичні препарати
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 400,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 лютого 2020 11:43
Закінчення: 06 лютого 2020 12:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3750 шт
Наркотичні препарати
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Медична, 7
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "Рівнефармація" 238 000,00
UAH з ПДВ
222 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 237 663,50
UAH з ПДВ
235 263,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2020 14:45
пологов.rar
14 лютого 2020 14:45
пологов.rar
05 лютого 2020 11:43
пром1.pdf
05 лютого 2020 11:43
кет 1.pdf
05 лютого 2020 11:43
стат 6.pdf
05 лютого 2020 11:43
ліценз 1.pdf
05 лютого 2020 11:43
дог про зак 1.pdf
05 лютого 2020 11:43
дог пос 1.pdf
05 лютого 2020 11:43
довідка 1.pdf
05 лютого 2020 11:43
витяг 1.pdf
05 лютого 2020 11:43
довідка 15.pdf
05 лютого 2020 11:43
1 тед проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "Рівнефармація"

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "Рівнефармація"
#22572748
Переможець 222 000,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 08:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "Рівнефармація"
#22572748
222 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 13:50
Рисунок (3).jpg зміни до договору
24 грудня 2020 13:49
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:44
Рисунок (4).jpg зміни до договору
04 грудня 2020 13:41
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 11:51
Рисунок (3).jpg зміни до договору
17 листопада 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 10:35
Рисунок (3).jpg зміни до договору
28 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 13:17
Рисунок (2).jpg зміни до договору
28 серпня 2020 13:16
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 13:16
Рисунок (2).jpg зміни до договору
12 серпня 2020 13:16
Рисунок (3).jpg зміни до договору
12 серпня 2020 13:16
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2020 13:07
Рисунок (5).jpg зміни до договору
05 березня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 14:37
Рисунок (2).jpg укладений
02 березня 2020 14:36
Рисунок (3).jpg укладений
02 березня 2020 14:36
Рисунок.jpg укладений
02 березня 2020 14:36
Рисунок (5).jpg укладений
02 березня 2020 14:36
Рисунок (6).jpg укладений
02 березня 2020 14:36
Рисунок (4).jpg укладений
02 березня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 277
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 194 158,15
UAH (в тому числі ПДВ 12 701,93 UAH)