Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001652-c 0bdc58158481442f9cd96ad387ff8c35
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:00
Початок аукціону: 17 лютого 2020 14:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 шт.
Персональний комп"ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50048, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий Товар здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2020 09:33
ТД_3021_змінена_24-01-2020.doc
21 січня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 11:31
ТД_3021.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Версія Windows 10 Pro
Дата подання: 21 січня 2020 12:58
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:18
Шановний Замовнику! В Технічних умовах предмету закупівлі Ви вказали встановлення ПЗ Microsoft WinPro 10 SNGL OLP NL Legalization GetGenuine wCOA, (FQC-09481). Але дана версія використовується для легалізаціі вже встановленної неліцензійної операційної системи Windows. Чи допускаєте Ви встановлення на системні блоки ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro OEM (стандартна ліцензія для виробників ПК), оскільки дана версія використовується саме для нових ПК?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено в тендерну документацію
Документація
Дата подання: 21 січня 2020 16:41
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:09
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До торгів допускаються аналоги та еквіваленти товару, про що вказано в додатку № 2. Щодо характеристики процессора (при поданні еквівалента або аналога) то вона буде визначатись за його продуктивністю.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:16
Дата відповіді: 22 січня 2020 19:35
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації міститься поняття "еквівалент". В документації не міститься ніяких обмежень щодо участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Ціна учасника після проведення аукціону є остаточною і не підлягає перегляду.
Проект договору
Дата подання: 23 січня 2020 16:28
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:09
Шановний Замовнику! Прохання надати роз’яснення щодо п. 5.1. проекту Договору, а саме: Поставка (передачі) товарів здійснюється транспортом Учасника разом з матеріально-відповідальною особою Замовника, після заявки Замовника. Що означає "разом з матеріально-відповідальною особою Замовника"? Як саме це має відбуватися?
Відповідь: Шановний учасник! Постачальник товару транспортом постачає товар на адресу Замовника, розвантажує його в склад Замовника. Матеріально-відповідальна особа Замовника приймає товар в склад.
Проект договору
Дата подання: 23 січня 2020 16:38
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:09
В проекті договору використовується назва "товар", проте в Розділі ІII. Ціна договору - з’являється "продукція". Прохання вказати по тексту всього проекту договору тільки одну назву.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Відповідні зміни внесено в тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001652-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ", Код ЄДРПОУ:42893689
Дата подання: 24 січня 2020 12:29
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Уважно проаналізувавши технічне завдання в тендерній документації, а саме технічні вимоги до Накопичувача SSD 2.5 "256GB внутрішній, Тип флеш-пам'яті - NAND, SATA 6Gb / s, 520Mb / s, 500Mb / s, 2 млн.часов, 100 x 69.85 x 7 мм, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під конкретну модель виробника GIGABYTE, а саме Gigabyte SSD 256GB 2.5" SATAIII NAND TLC (GP-GSTFS31256GTND).
Так, Вами вже була дана відповідь на електронному майданчику, щодо можливості надання еквіваленту, проте з обов'язковою відповідністю тим вимогам та характеристикам, які було вказано у таблиці відповідності. Звертаємо Вашу увагу на те, що в разі надання еквіваленту/аналогу Учасниками – вашого бюджету не вистачить, щоб завершити дану закупівлю, оскільки ціна еквіваленту / аналогів збільшує бюджет закупівлі.
Також хочемо нагадати, що статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Таким чином, вважаємо, що зазначена вище умова тендерної документації є незаконною та такою, що порушує наші права та інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі, так як ми маємо досвід і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлена дискримінаційна умова та звужується економічна конкуренція, конкуренція серед виробників, звужується коло потенційних учасників.
Наявність вищезазначених дискримінаційних умов наводить на думку, що Замовник заздалегідь домовився з потенційним учасником й задля перемоги в цій закупівлі спеціально додав умову, яка виключає можливість перемоги інших учасників.
Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог Накопичувача або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2020 16:09
Шановний Учасник! Закупівля персональних комп’ютерів підприємством проводиться для реалізації Закону України від 19 жовтня 2017 року № 2168-VIII «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення», технічні характеристики встановлено у відповідності до технічних вимог для комп’ютерного обладнання де в подальшому буде встановлена медична інформаційна система. Окрім того згідно ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" у тендерній документації не має дискримінаційних вимог відносно предмету закупівлі, до торгів допускаються аналоги та еквіваленти товару, про що вказано в додатку № 2, що будуть відповідати вимогам та характеристикам вказаним в додатку 2 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001652-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 18 лютого 2020 15:18
Невідповідність цінової пропозиції
Шановний тендерний комітет!
Відповідно до результатів аукціону, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" було запропоновано товар на загальну суму 436 695,00 грн з ПДВ. Але, ця пропозиція порушує діюче законодавство України: 436 695,00 / 40шт. =10 917,375 грн. з ПДВ за одиницю товару.
Нагадаємо, що 1 гривня дорівнюється 100 копійкам. (Ст.1 Указу Президента України "Про грошову реформу в Україні" від 25.08.1996 року, ст. 32 закону України " Про Національний банк України" від 20.05.1999 року №679-XVI, тому ціна ПОВИННА мати не більше двох знаків після коми).
У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі та закону України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2020 10:15
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі та закону України, посилаючись на Ст.1 Указу Президента України "Про грошову реформу в Україні" від 25.08.1996 року, ст. 32 закону України " Про Національний банк України" від 20.05.1999 року №679-XVI, повідомляємо наступне.

Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.


Тендерна пропозиція учасника була розглянута тендерним комітетом та визнана найбільш економічно вигідною, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції учасника у разі наявності порушень згідно п. 5.2 тендерної документації, та статті 30 Закону. Пропозиція учасника ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним вимогам, відповідно до п. 3.6, технічним вимогам, відповідно до додатку 2 тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та визнана найбільш економічно вигідною.

Виходячи з наданої відповіді, ознаки порушення умов проведення закупівлі, тендерної документації учасником ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – не виявлені, підстави для відхилення пропозиції відсутні. Замовник залишає своє рішення без змін.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001652-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 20 лютого 2020 11:54
Порушення вимог тендерної документації
Шановний замовник!
Звертаємо вашу увагу на порушення вимог тендерної документації учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС". Відповідно до вимоги з додатку №3 розділ І учасник повинен: «Зазначити повну адресу складських приміщень або виробничих потужностей, або інших приміщень, які за потребою використовуються Учасником для зберігання товару (із зазначенням юридичних підстав користування даним приміщенням)»(Цитата).
А також, учасники повинні дотримуватись обов’язкової вимоги з додатку №3:
«Примітка для частин І та ІІ Додатку 3: обов'язково до виконання учасниками
1) документи, що надаються, повинні бути дійсними на час розкриття тендерної пропозиції Учасника, тобто, термін дії їх не повинен закінчитися;»(Цитата)
На виконання зазначених вимог учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" надав «Довідка мат.техн.база» та «договір оренди» для юридичних підстав користування даним приміщенням. Але цей договір не може бути прийнятий до розгляду з підстав його неправомочності, бо строк його дії скінчився 04 лютого 2020року, а це є порушенням обов’язкової вимоги зазначеної у Додатку №3.

У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 лютого 2020 11:04
Відповідно до додатку № 3, учасник повинен надати інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю (у тому числі, наявність обладнання, наявність транспорту для доставки товару). Зазначити повну адресу складських приміщень або виробничих потужностей, або інших приміщень, які за потребою використовуються Учасником для зберігання товару (із зазначенням юридичних підстав користування даним приміщенням).
Учасником переможцем закупівлі були надані наступні документи у складі пропозиції:
- Довідка мат.техн.база;
- Договір з НП;
- Договір оренди.
Замовник може перевірити надану інформацію, якщо така міститься у відкритих джерелах. Вся відповідальність за достовірність наданої документації покладається виключно на учасника процедури закупівлі. Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції учасника у разі наявності порушень згідно п. 5.2 тендерної документації, та статті 30 Закону. Пропозиція учасника ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним вимогам, відповідно до п. 3.6, технічним вимогам, відповідно до додатку 2 тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з наданої відповіді, ознаки порушення умов проведення закупівлі, тендерної документації учасником ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – не виявлені, підстави для відхилення пропозиції відсутні. Замовник залишає своє рішення без змін.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001652-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 20 лютого 2020 12:07
Невідповідність підтвердження якості предмету закупівлі
Шановний замовник!
Звертаємо вашу увагу на порушення вимог тендерної документації учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС". Відповідно до вимоги з додатку №2 учасник повинен:
«Для підтвердження відповідності запропонованого товару якісним та технічним вимогам Замовника Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи:
- якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо), що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів або декларацій, чинними на дату розкриття пропозицій» (Цитата).

На виконання зазначених вимог учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" надав документ «LG_Монітори_Сертифікат відповідності», котрий немає жодного відношення до запропонованого монітора «LG 22MP48A-P».

У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 лютого 2020 11:02
На виконання вимог «Для підтвердження відповідності запропонованого товару якісним та технічним вимогам Замовника Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи:
- якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо), що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів або декларацій, чинними на дату розкриття пропозицій», учасник ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" надав документ на підтвердження якості товару, Монітор 21.5" LG 22MP48A-P, а саме: «LG_Монітори_Декларація», де на стор. 2, п. 7 вказана запропонована модель модель.
Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції учасника у разі наявності порушень згідно п. 5.2 тендерної документації, та статті 30 Закону. Пропозиція учасника ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним вимогам, відповідно до п. 3.6, технічним вимогам, відповідно до додатку 2 тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та визнана найбільш економічно вигідною.
Виходячи з наданої відповіді, ознаки порушення умов проведення закупівлі, тендерної документації учасником ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – не виявлені, підстави для відхилення пропозиції відсутні. Замовник залишає своє рішення без змін.
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001652-c.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 20 лютого 2020 12:28
Відсутність документів на підтвердження якості
Шановний замовник!
Звертаємо вашу увагу на порушення вимог тендерної документації учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС". Відповідно до вимоги з додатку №2 учасник повинен:
«Для підтвердження відповідності запропонованого товару якісним та технічним вимогам Замовника Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи:
- якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо), що підтверджується наданням копій відповідних сертифікатів або декларацій, чинними на дату розкриття пропозицій.
- на підтвердження сертифікації виробництва та застосування заходів із захисту довкілля, надати копії сертифікатів виробника на відповідність виробництва стандартам ДСТУ ISO 9001:2009, ДСТУ ISO 14001:2004, дійсних на дату розкриття пропозицій» (Цитата).

На виконання зазначених вимог учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" надав документи: «Сертифікат ISO 9001_2015», «Сертифікат відповідності ПК 2019+Декларации», «Сертифікат якості ISO 14001_2015» та «Висновок СЕС ПК 2018», жоден з яких не має відношення до запропонованого товару «Персональний комп'ютер «КОМЕЛ» (файли «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» та «Специфікація»).
Наголошуємо, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" не є виробником запропонованого товару та надає документи на підтвердження якості продукції зовсім інших торгівельних марок: DWL, COMEL, BRAIN, VINGA.

У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС", як таку, що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 10:59
Учасник у складі пропозиції, зазначив конкретну назву персонального комп'ютера, який пропонується до постачання, а саме: персональний комп'ютер «КОМЕЛ», країна виробник – Україна, дата виробництва 2020р. Документи, які підтверджують якість запропонованого товару були надані у складі пропозиції, а саме:
Висновок СЕС ПК 2018;
Висновок СЕС ТУ;
Сертифікат ISO 9001_2015;
Сертифікат відповідності ПК 2019+Декларації;
Сертифікат якості ISO 14001_2015;
ТУ_титул.
Надані документи у повному обсязі підтверджують якість запропонованої продукції, відповідно до вимог додатку № 2.
Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції учасника у разі наявності порушень згідно п. 5.2 тендерної документації, та статті 30 Закону. Пропозиція учасника ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – відповідає вимогам тендерної документації, кваліфікаційним вимогам, відповідно до п. 3.6, технічним вимогам, відповідно до додатку 2 тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та визнана найбільш економічно вигідною.

Виходячи з наданої відповіді, ознаки порушення умов проведення закупівлі, тендерної документації учасником ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" – не виявлені, підстави для відхилення пропозиції відсутні. Замовник залишає своє рішення без змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 лютого 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 454 560,00
UAH з ПДВ
436 695,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 448 992,00
UAH з ПДВ
448 992,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 514 680,00
UAH з ПДВ
473 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 489 936,00
UAH з ПДВ
483 936,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА" 519 960,00
UAH з ПДВ
489 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучерявий Костянтин Григорович 521 200,00
UAH з ПДВ
505 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 540 000,00
UAH з ПДВ
508 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ" 547 000,00
UAH з ПДВ
514 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 590 539,20
UAH з ПДВ
584 534,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 596 632,80
UAH з ПДВ
589 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 22:17
Довідка.pdf
24 лютого 2020 22:17
ДФС.pdf
24 лютого 2020 22:17
Довідка_корупція.zip
24 лютого 2020 22:17
Довідка_банкрутство.pdf
24 лютого 2020 22:17
Dovidka_20049496260950632127.pdf
14 лютого 2020 14:53
Електронний підпис
14 лютого 2020 14:52
Гарантійний лист.pdf
14 лютого 2020 14:52
LG_Монітори_Декларація.pdf
14 лютого 2020 14:52
ТУ_титул.jpg
14 лютого 2020 14:52
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
14 лютого 2020 14:52
Висновок СЕС ТУ.pdf
14 лютого 2020 14:52
Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
14 лютого 2020 14:52
Уставні_завірені.zip
14 лютого 2020 14:52
Специфікація.pdf
14 лютого 2020 14:52
Висновок СЕС ПК 2018.pdf
14 лютого 2020 14:52
проект.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 12:20
Електронний підпис
05 лютого 2020 12:00
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 12:00
ПДВ.pdf
05 лютого 2020 12:00
наказ+протокол.pdf
05 лютого 2020 12:00
Ліцензування.pdf
05 лютого 2020 12:00
Гарантійний лист..pdf
05 лютого 2020 12:00
Відповідність Roma PC.pdf
05 лютого 2020 12:00
Відповідність Logitech.pdf
05 лютого 2020 12:00
Відповідність LG.pdf
05 лютого 2020 12:00
Відповідність GEMBIRD.pdf
05 лютого 2020 12:00
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 лютого 2020 12:00
Витяг.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 13:07
Електронний підпис
05 лютого 2020 13:03
Технічні специфікації.pdf
05 лютого 2020 13:03
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 12:02
Технічний опис.pdf

Публічні документи

29 січня 2020 13:32
Електронний підпис
29 січня 2020 13:31
СЭС гигиена 2019.pdf
29 січня 2020 13:31
Сертификат 2018.JPG
29 січня 2020 13:31
Мониторы Philips CEC.pdf
29 січня 2020 13:31
Лист-довiдка_N.pdf
29 січня 2020 13:31
Лист-відгук Лохвиця.pdf
29 січня 2020 13:31
ДОГОВIР.pdf
29 січня 2020 13:31
Декларация.JPG
29 січня 2020 13:31
Декларация ЭМС.JPG
29 січня 2020 13:31
Витяг_Дубовой 22.01.2020.pdf
29 січня 2020 13:31
Витяг Дубовой.pdf
29 січня 2020 13:31
Висновок Win10.pdf
29 січня 2020 13:31
Авторизацiйний лист.pdf
29 січня 2020 13:31
Iнформацiйна довiдка_N.pdf
29 січня 2020 13:31
ISO14001-2015_N.pdf
29 січня 2020 13:31
Doc_Dubovoy_N.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 11:49
Електронний підпис
13 лютого 2020 11:49
31. Лист - пояснення.pdf
13 лютого 2020 11:49
27. Протокол 52.pdf
13 лютого 2020 11:49
25. Лист про СЕС.pdf
13 лютого 2020 11:48
12. Витяг від 06.02.2020.pdf
13 лютого 2020 11:48
03. Статут (копія).pdf
13 лютого 2020 11:48
02. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

13 лютого 2020 17:03
Електронний підпис
13 лютого 2020 17:00
Досвід виконання.zip
13 лютого 2020 17:00
Інформація до статті 17.pdf
13 лютого 2020 17:00
про захист довкілля.pdf
13 лютого 2020 16:59
Технічна інформація.zip
13 лютого 2020 16:59
УСТАВ РІМ-2000.pdf
13 лютого 2020 16:59
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ "АЙ ПІ УКРАЇНА"

ФОП Кучерявий Костянтин Григорович

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ФОП "ДУБОВОЙ АНТОН ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 436 695,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2020 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
436 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:07
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 15:06
Відмова_1583388210.pdf укладений
05 березня 2020 15:04
0305201345.jpg укладений
05 березня 2020 15:04
Відмова_1583388210.pdf укладений
05 березня 2020 15:04
0305201345.jpg укладений
05 березня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:14
ду_1_дог25_перс.комп.pdf зміни до договору
03 березня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:02
дог25_перс.комп.pdf укладений
03 березня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю товару та суми договору
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Неможливість поставки товару переможцем торгів