Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із вивезення твердих побутових відходів і їх утилізація та знешкодження
Очікувана вартість
23 909,00 UAH
UA-2020-01-21-001648-c 118700211b684978a5aa25522564f248
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Тофан

+380567671975 tofan.panina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984607
Місцезнаходження: 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр-т. Сергія Нігояна, буд. 53
Контактна особа: Наталія Тофан
+380567671975
tofan.panina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 23:00
Очікувана вартість: 23 909,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207.9 метр кубічний
Послуги із вивезення твердих побутових відходів і їх утилізація та знешкодження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49064, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Сергія Нігояна, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2020  —  24 квітня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Споживачем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Акту виконаних робіт на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу 15 робочих днів. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за виконані послуги, Споживач зобов’язується провести оплату протягом 5-ти банківських днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 23:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ" 22 869,00
UAH з ПДВ
22 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 10:03
тдрабочая.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2894414533
Переможець 22 869,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЗЬМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2894414533
22 869,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 15:52
Договір_вивезення ТПВ_ ФОП Кузьменко В.М..pdf укладений
04 лютого 2020 15:51