Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водовідведення
Очікувана вартість
217 501,00 UAH
UA-2020-01-21-001603-c f3b71ee9a29a4e10b8d1291b97b46de4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Василівна Білик

+380473631873 kanivkamvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04591647
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Шевченка, буд. 49
Контактна особа: Олена Василівна Білик
+380473631873
kanivkamvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ приєднаний до мереж КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА". У зв’язку з потребою у здійсненні закупівлі, ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ, як Замовник торгів повинен укласти договір з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" щодо надання послуг з водовідведення: код за ДК 021:2015: 90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод (Водовідведення) – 12205,50 м. куб. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА" на водовідведення призведе до припинення/обмеження надання даної послуги, а отже спричинить виникнення негативних соціальних процесів та небажаних наслідків для Замовника торгів. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:33
Оскарження наміру укласти договір: 27 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12205.5 метр кубічний
Водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів , за адресами підпорядкованих закладів замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#30598710
Переможець 217 501,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 11:33

Документи

21 січня 2020 11:33
Електронний підпис
21 січня 2020 11:32
3. Про намір УД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 11:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО - КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#30598710
217 501,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 11:33
Електронний підпис
21 січня 2020 11:32
3. Про намір УД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 14:47
IMG_0002.pdf зміни до договору
04 червня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 11:27
IMG_0004.pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 16:23
ДУ № 2.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 16:20
Додаток № 2 до договору.pdf зміни до договору
19 лютого 2020 16:20
ДУ № 2 (2).pdf зміни до договору
19 лютого 2020 16:20
Електронний підпис зміни до договору
30 січня 2020 14:19
Дод.угода_Водовiдведення.pdf зміни до договору
30 січня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0010.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0011.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0012.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0013.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0014.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0015.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0016.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0017.pdf укладений
30 січня 2020 14:02
IMG_0018.pdf укладений
30 січня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 26/1109/35
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/1109/35/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 18, 19 договору та Додаток № 2 до договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: № 26/1109/35
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/1109/35/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: № 26/1109/35
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/1109/35/ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна регульованих цін (тарифів)
Номер договору про закупівлю: № 26/1109/35
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26/1109/35/ДУ № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML