Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Люмінесцентні лампи
Очікувана вартість
11 181,00 UAH
UA-2020-01-21-001499-c d217f4bfc70144f9977905c673e579dd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Вебсайт: http://dorservice.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 30 січня 2020 15:37
Очікувана вартість: 11 181,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 штуки
Люмінесцентні лампи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03062, Україна, місто Київ, Київ, вул. Чистяківська, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 січня 2020 10:13
Дата відповіді: 22 січня 2020 12:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Якщо запропонований товар буде відповідати всім технічним характеристикам, що вимагаються замовником - даний товар буде розглядатись.
2) Тендерна документація містить вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції підписану інформацію про відповідність запропонованого товару встановленим технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі.
3) Відповідно до пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то Замовник акцептує дану пропозицію.
Документи якості
Дата подання: 23 січня 2020 12:06
Дата відповіді: 23 січня 2020 14:31
Доброго дня. В Додатку 2 ТД Замовник вимагає надати копії сертифікатів відповідності (якості), який виданий відповідним органом з сертифікації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів. У випадку якщо товари іноземного походження, що пропонуються до постачання і не відлягають обов'язковій сертифікації на території України, в такому випадку можна надати декларацію про відповідність на даний товар?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Просимо уважно читати оголошення закупівлі, оскільки воно містить роз'яснення :" Якщо форми документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України."

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 січня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА" 5 742,00
UAH з ПДВ
3 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 5 610,00
UAH з ПДВ
4 589,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНДІ ЕЛЕКТРО" 7 578,00
UAH з ПДВ
7 578,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 9 954,00
UAH з ПДВ
9 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 10 353,00
UAH з ПДВ
9 953,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 00:25
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2020 00:25
Гарантійний лист 1.pdf
27 січня 2020 00:25
Гарантійний лист 2.pdf
27 січня 2020 00:25
Копія паспорта.pdf
27 січня 2020 00:25
Лист с ДФСУ.pdf
27 січня 2020 00:25
Гарантійний лист 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

ТОВ "АНДІ ЕЛЕКТРО"

ТОВ Дебют-центр

ПАВЛОВСЬКА ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АСТ-СВІТЛОТЕХНІКА"
#39393590
Відхилено 3 996,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:30
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
Переможець 4 589,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:31

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
4 589,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова зменшення ціни лампи.pdf зміни до договору
20 лютого 2020 16:13
Договір.pdf укладений
20 лютого 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 111/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 575,00
UAH