Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
79 536,00 UAH
UA-2020-01-21-001426-c 38a30f43e2fe4c93a30df40b0d4a8bcb
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бобренко Жанна

380968713576 lisova_polyana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дитячий спеціалізований санаторій "Лісова поляна"
Код ЄДРПОУ: 05415817
Місцезнаходження: 03179, Україна , Київська обл., Київ, 19 км Житомирського шосе
Контактна особа: Бобренко Жанна
380968713576
lisova_polyana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 січня 2020 15:26
Очікувана вартість: 79 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 397,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1130 штуки
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, Київ, 19 км Житомирського шосе
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001426-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 23 січня 2020 09:35
Вимога щодо внесення змін в Інформації про проведення електронних торгів.
Шановний Замовнику!
В Додатку 1 Технічного завдання Інформації про проведення електронних торгів «Антисептичні та дезінфекційні засоби код згідно ДК 021:2015 – 33631600-8» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001426-c), де зазначено лише найменування товарів з їхніми технічними характеристиками, без можливості подачі еквівалентів.
Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретні назви товарів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменувань засобів з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Додатку 1 Технічного завдання Інформації про проведення електронних торгів «Антисептичні та дезінфекційні засоби код згідно ДК 021:2015 – 33631600-8» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001426-c).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Інформації про проведення електронних торгів на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001426-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 23 січня 2020 10:59
Вимога щодо внесення змін в Розділ 3 Інформації про проведення електронних торгів
В Розділі 3 Інформації про проведення електронних торгів «Антисептичні та дезінфекційні засоби код згідно ДК 021:2015 – 33631600-8» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-21-001426-c), зазначено у п. 15 «Заповнений Проект договору, що додається (заповнюється за початковою ціною, сумою та може бути змінений за результатами аукціону)».

В Інформації про проведення електронних торгів відсутній Проект договору, який необхідно надати учасниками, а тому з метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником вимагаємо опублікувати додатково Проект договору або внести відповідні зміни в Інформації видаливши пункт 15 Розділу 3 ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ЩОДО ЗАКУПІВЛІ.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 46 972,80
UAH з ПДВ
46 972,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 79 536,00
UAH з ПДВ
79 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 січня 2020 17:30
Цінова пропозиція.PDF
27 січня 2020 17:30
Сертифікати якості.PDF
27 січня 2020 17:30
Сертифікати ISO МДМ.pdf
27 січня 2020 17:30
Саніліт СТ.pdf
27 січня 2020 17:30
Інші документи.PDF
27 січня 2020 17:30
ЄДРПОУ 2019.pdf
27 січня 2020 17:30
ЕконормDEZ Лайт.pdf
27 січня 2020 17:29
ЕконормDEZ Експрес.pdf
27 січня 2020 17:29
ЕконормDEZ Антисептик.pdf
27 січня 2020 17:29
Гарантійні листи.PDF
27 січня 2020 17:29
Витяг з реєстру ЄП.pdf
27 січня 2020 17:29
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ФАРТУНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 46 972,80
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Переможець 79 536,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 16:20

Документи

06 лютого 2020 14:52
відхилення.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
79 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 11:10
Scan0004.pdf укладений
11 березня 2020 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 536,00
UAH