Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,молоді та спорту Любарської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41865996 |
Місцезнаходження: | 13100, Україна , Житомирська обл., Любар, вул.Незалежності |
Контактна особа: |
Гижко Любов Іванівна +380983774443 luba1107@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 18:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 11:56 |
Очікувана вартість: | 1 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Споживач зобов‘язаний сплатити вартість фактично спожитого обсягу Газу на рахунок Постачальника протягом 5 робочих днів з дня підписання та скріплення печатками Сторонами акту приймання-передачі природного газу, але в будь якому випадку до 28 числа місяця наступного за місяцем передачі Газу. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 18:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 18:50 |
3 проект ТД газ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
(природний газ)
Згідно протоколу засідання тендерного комітету від 14.02.20202 нашу тендерну пропозицію було відхилено у зв’язку з тим, що у складі тендерної пропозиції надано копію діючого аналогічного договору № 139/19 від 27 вересня 2019 року, укладеного з відділом освіти Тальнівської РДА та копії додаткових угод №4 та 5 відповідно від 26.12.2019 року та від 10.01.2020 із зазначенням строку дії договору до 28 лютого 2020 року, та лист-відгук 47/07 від 15.01.20202 року, тобто на момент подання пропозиції договір повністю не виконаний, що не відповідає п.п. 3, п.3.5.2 Тендерної документації. Дану позицію Замовника ми категорично заперечуємо, оскільки вона є повністю безпідставною та не відповідає дійсності. Договір від 27.09.19 № 139/19 на постачання природного газу був повністю виконаний, що підтверджується наданими у складі нашої тендерної пропозиції підписаними з обох сторін Актами передачі-приймання природного газу та листом-відгуком споживача (відділом освіти Тальнівської РДА). Тобто, нами як постачальником були повністю виконані всі передбачені цим договором умови та зобов’язання без будь-яких претензій із сторони споживача. Натомість, у п.1 наданих вищезазначених додаткових угодах (№ 4 від 26.12.2019 та № 5 від 10.01.2020) чітко зазначено, що вони укладаються на додатковий обсяг поставки в розмірі 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році для проведення процедури закупівлі на початку року.
Отже, даними додатковими угодами були взяті нові зобов’язання за додатковими угодами на новий обсяг поставки та новий бюджетний період і вести мову про те, що попередній договір не є повністю виконаним є абсолютно безпідставним.
Звертаємо вашу увагу, що тендерна пропозиція ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» була завантажена 06.02.2020 року, а додаткова угода № 5 від 10.01.2020 дійсна до 31.01.2020року, тобто на момент подання тендерної пропозиції нами було виконано всі свої зобов’язання і договір був завершений.
Наступною підставою для відхилення нашої пропозиції є те, що в ній на думку Замовника відсутня технічна специфікація, що не відповідає умовам тендерної документації. Зазначене не відповідає дійсності, оскільки згідно п. 3.1.1. тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема:
- інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Тобто, згідно інструкції тендерної документації, а саме п. 3.1.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» учасники торгів повинні в тендерній пропозиції надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Тобто, в тендерній документації замовником окремоїтаої потреби зазначено не було, а отже вимагати наявність такого документу, як «технічна специфікація» є неправомірним. У складі нашої тендерної пропозиції міститься файл «Технічні вимоги», в якому нами надано повний опис запропонованого продукту (газу) з усіма характеристиками, у тому числі посиланнями на відповідні нормативні документи та нормативи (Правила, ДСТУ тощо), чим повністю виконано вимоги тендерної документації.
Крім того, додатком 2 до тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію діючої ліцензії на постачання природного газу або копія постанови НКРЕКП про видачу ліцензії Учаснику або посилання на електронний реєстр ліцензіатів НКРЕКП. Дана вимога також нам була чітко виконана.
Натомість слід відмітити, що ні чинним законодавством, ні тендерною документацією замовника не визначено, наявність якої саме інформації передбачає документ «Технічна специфікація», а отже, виходячи з положень Закону та самої тендерної документації Замовника всі передбачені вимоги були виконані та вся необхідна інформація (документи) в нашій тендерній пропозиції наявні.
Враховуючи вищевикладене, відхилення нашої тендерної пропозиції за таких підстав є повністю неправомірним та суперечить вимогам законодавства. Такі дії свідчать про наявність фактів суб’єктивного та дискримінаційного підходу до нас, як повноцінного та конкурентного учасника ринку.
Даною вимогою звертаємося до Замовника щодо чіткого дотримання вимог чинного законодавства та етики закупівельника. Просимо усунити наявні порушення, відмінити незаконне рішення тендерного комітету та визнати нас переможцем даної процедури закупівлі. В інакшому випадку ми змушені будемо звертатися до відповідних органів для захисту порушених наших прав.
Під час повторного розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено, що документи тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" код 41055889 не відповідають вимогам тендерної документації (далі – ТД) та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону, а саме:
1) Відповідно до п.п. 3, п. 3.5.2. Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, учасник повинен надати у складі в складі пропозиції довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договорів на поставку природного газу, які укладені у 2018-2019 роках разом з копіями будь-яких договорів (не менше двох виконаних договорів), що вказані в довідці, та оригіналами чи копіями позитивних відгуків завірених учасником від замовників відповідно до наданих копій договорів.
На виконання даної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано копію діючого аналогічного договору № 139/19 від 27 вересня 2019 року укладеного з відділом освіти Тальнівської РДА та копії додаткових угод №4 та 5 відповідно від 26.12.2019 року та від 10.01.2020 року із зазначенням строку дії договору до 28 лютого 2020 року, тобто на момент подання пропозиції (06 лютого 2020 року) договір діючий, що не відповідає п.п. 3, п. 3.5.2. Тендерної документації;
2) Відповідно до п. 3.1.1. Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
Проте, учасником надано «Технічне завдання» що ніяким чином не можна вважати технічною специфікацією, що не відповідає вимогам п. 3.1.1. Тендерної документації.
Відповідно до вимог п.1,4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої Вимоги відсутні.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000036 ● fd3eaffe007d4fc19664d8d82ab3cb4c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2020
№ 45
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.07.2020 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-01-21-001311-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-06 15:01:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Природний газ» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-21-001311-и) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Екотехноінвест» на відповідність тендерній документації Відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-10 16:11:35
відповідь на запит
Відповідно до абз. 2,3 ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки».
Тендерним комітетом Відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради Житомирської області при розробці та затвердженні тендерної документації (протокол затвердження тендерної документації від «21» січня 2020 року) на закупівлю код ДК 021:2015 - 09120000-6 «Газове паливо» (природний газ) було визначено поняття формальних (несуттєвих) помилок (п. 5.3.3. Тендерної документації - Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця тендерним комітетом не було встановлено таких помилок, які впливають на зміст пропозиції.
Додатково повідомляємо, що чинним законодавством, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено складання протоколу тендерного комітету щодо встановлення факту формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
1) Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником при розроблені Тендерної документації в повній мірі дотримано вищевказаної норми. Так, згідно п.п.3.1.1 п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Крім того, п.п. 3.5.5. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, передбачено для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, документацією передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону. Замовник залишає за собою право перевірки наданої Учасником інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах. Слід зауважити, що згідно із ч.3 ст.17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Отже, Замовником при розроблені тендерної документації повністю дотримано норм чинного законодавства, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі». Окрім того, Законом України «Про публічні закупівлі» не деталізовано, що у тендерній документації повинні бути зазначені підстави для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі. Так, частиною першою ст.17 Закону встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі. Тобто зазначена стаття є імперативною нормою для Замовника торгів щодо відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення його тендерної пропозиції у разі наявності зазначених підстав. 2) Відповідно до п. 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (Пункт 9 частини другої статті 9 в редакції Закону № 361-IX від 06.12.2019) В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності; Пунктом 1 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 06.12.2019 року Закон набирає чинності через чотири місяці з дня його опублікування (дата публікації – 28 грудня 2019 року), крім абзацу третього підпункту 9 пункту 6 розділу X цього Закону, який набирає чинності з дня введення в дію Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення функцій із державного регулювання ринків фінансових послуг" від 12 вересня 2019 року № 79-IX. Тобто на момент розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" код 34933742 була зазначена вся необхідна інформація про кінцевого бенефіціарного власника та відсутні підстави для відмови передбачені п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року). Пунктом 4 Розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 06.12.2019 року юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Також, роз’яснення стосовно даного питання міститься на офіційному сайті Урядового порталу (https://www.kmu.gov.ua/news/v-minfini-obgovorili-vimogi-do-formi-ta-zmistu-strukturi-vlasnosti-yuridichnih-osib) відповідно до якого в Міністерстві фінансів відбулась робоча нарада з представниками Міністерства юстиції, Міністерства цифрової трансформації, Державної служби фінансового моніторингу та Національного банку України з питань затвердження форми та змісту структури власності юридичних осіб. Всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі мають міститися відомості про КБВ та які зареєстровані до набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, з дня набрання чинності таким актом мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про КБВ. Разом з тим, Міністерством фінансів України завершується робота над розробленням нормативно-правових актів з питань здійснення моніторингу в тому числі над і проекту наказу про затвердження форми та змісту структури. Проект наказу буде оприлюднено найближчим часом, після узгодження остаточної версії проекту з державними органами та міжнародними експертами. 3) Органом державного фінансового контролю 06.07.2020 року надано запит замовнику про надання пояснень. Замовником надано пояснення на запит на четвертий робочий день так як технічно не передбачено інформування Замовника електронною системою закупівель про початок проведення моніторингу. Відповідно до Ст. 651 ЦКУ: 1. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. 2. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відділом освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради згоди Сторони договору на розірвання Договору на постачання газу природного № 41 від 27 лютого 2020 року не отримано, порушень другою Стороною допущено не було. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Відділу освіти, молоді та спорту Любарської селищної ради при проведенні процедури закупівлі газу природного порушень допущено не було та відсутні підстави для розірвання договору.
2020-07-28 15:38:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" |
520 000,00
UAH з ПДВ
|
506 869,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
523 250,00
UAH з ПДВ
|
506 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
527 800,00
UAH з ПДВ
|
507 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮГ-ГАЗ |
558 870,00
UAH з ПДВ
|
513 364,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ" |
611 000,00
UAH з ПДВ
|
558 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
617 500,00
UAH з ПДВ
|
617 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
624 000,00
UAH з ПДВ
|
624 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СКФ" |
637 000,00
UAH з ПДВ
|
637 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС |
655 200,00
UAH з ПДВ
|
655 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
947 232,00
UAH з ПДВ
|
812 448,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" #41055889 |
Відхилено |
506 869,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 16:15
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
506 870,00
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2020 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2021 09:06
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 11:29
|
ду газ.pdf | зміни до договору |
19 січня 2021 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:13
|
2020-12-28 ЕКО 20_.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 18:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:02
|
2020-12-28_ЕКО зменшення.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 20:02
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 10:39
|
ДОДАТКОВА УГОДА 7.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2020 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 10:13
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 12:49
|
ДУ 09.10.2020 на оприл.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2020 17:54
|
ДУ 30.09.2020 на оприл.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 17:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:04
|
ДУ 3 07.09.2020 реквізити.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 15:55
|
ДУ 2 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 09:31
|
ДУ 27.07.2020.pdf | зміни до договору |
28 липня 2020 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2020 17:36
|
Договір | укладений |
27 лютого 2020 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | кошторисні призначення |
Номер договору про закупівлю: | 41 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |