Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Чохол на планшет
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001256-c ● 4e2703a65f2f48eaa8ca56178bee7d22
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут державного управління у сфері цивільного захисту |
Код ЄДРПОУ: | 09511660 |
Вебсайт: | http://www.iducz.mns.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , Київська обл., Київ, Вишгородська 21 |
Контактна особа: |
Громадська Лариса Володимирівна 380674088632 rz.iducz@mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 11:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Відповідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" всі учасники повинні вказувати конкретну марку запропонованого товару, яка відповідає реально запропонованим ціновим пропозиціям. Закупівля передбачає заміну предмета закупівлі на аналог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 11:16 |
Договір на поставку .doc |
21 січня 2020 11:16 |
Додаток № 3 - Форма цінової пропозиції.doc |
21 січня 2020 11:16 |
Додаток № 2 - Кваліфікаційні вимоги до учасників.doc |
21 січня 2020 11:16 |
Додаток №1 - Специфікація.docx |
21 січня 2020 11:15 |
ОГОЛОШЕННЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 22 січня 2020 09:23
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:12
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Обов'язкове зазначення торгових марок зазначено в умовах закупівлі. Зміни в цінових пропозиціях після проведення аукціону не допускаються.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:04
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: До участі в закупівлі ФОП допускаємо, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, незалежно від того чи є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх тендерних пропозицій здійснюється на однакових підставах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
3 924,00
UAH з ПДВ
|
3 724,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" |
4 554,00
UAH з ПДВ
|
3 923,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна |
6 150,00
UAH з ПДВ
|
6 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
3 724,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2020 16:08
|
чехли планшети договір.pdf | укладений |
20 лютого 2020 16:07
|