Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чохол на планшет
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001256-c 4e2703a65f2f48eaa8ca56178bee7d22
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Громадська Лариса Володимирівна

380674088632 rz.iducz@mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інститут державного управління у сфері цивільного захисту
Код ЄДРПОУ: 09511660
Вебсайт: http://www.iducz.mns.gov.ua/
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Київ, Вишгородська 21
Контактна особа: Громадська Лариса Володимирівна
380674088632
rz.iducz@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 11:04
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Відповідно ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" всі учасники повинні вказувати конкретну марку запропонованого товару, яка відповідає реально запропонованим ціновим пропозиціям. Закупівля передбачає заміну предмета закупівлі на аналог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 лютого 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 22 січня 2020 09:23
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:12
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов'язкове зазначення торгових марок зазначено в умовах закупівлі. Зміни в цінових пропозиціях після проведення аукціону не допускаються.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 січня 2020 10:11
Дата відповіді: 22 січня 2020 13:04
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: До участі в закупівлі ФОП допускаємо, відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. При цьому, незалежно від того чи є хтось з учасників закупівлі платником ПДВ чи ні, оцінка їх тендерних пропозицій здійснюється на однакових підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 3 924,00
UAH з ПДВ
3 724,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 4 554,00
UAH з ПДВ
3 923,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 6 150,00
UAH з ПДВ
6 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 10:36
ПРОПОЗИЦІЯ_3724_00.pdf
26 січня 2020 20:02
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 січня 2020 20:02
Гарантійний лист.pdf
26 січня 2020 20:02
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

26 січня 2020 20:21
Паспорт код Рубець.pdf
26 січня 2020 20:21
лист-гарантія.pdf
26 січня 2020 20:21
ВИТЯГ_16_01.pdf
26 січня 2020 20:21
ЛИСТИ.pdf
26 січня 2020 20:21
ДОВІДКИ.pdf
26 січня 2020 20:21
Оригiнал_Виписки.pdf
26 січня 2020 20:21
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 3 724,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 15:08

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
3 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 16:08
чехли планшети договір.pdf укладений
20 лютого 2020 16:07