Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
НК 024:2019: 35466 - Аналізатор біохімічний на сухій хімії IVD, автоматичний
Очікувана вартість
426 300,00 UAH
UA-2020-01-21-001250-b ● ffcb520a6b6643afb86c0869704d4602
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02774384 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, пров.Проскурівський,1 |
Контактна особа: |
Ковальчук Світлана Степанівна +380975821548 stmedgorbol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2020 12:26 |
Очікувана вартість: | 426 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 131,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
НК 024:2019: 35466 - Аналізатор біохімічний на сухій хімії IVD, автоматичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, пров. Проскурівський ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 35466 — Аналізатор біохімічний на сухій хімії IVD, автоматичний
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткової накладної на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів та у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 17:36 |
4 ТД Біоаналізатор.doc |
21 січня 2020 17:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
21 січня 2020 17:36 |
4 ТД Біоаналізатор.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність в ТД дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію
Дата подання: 23 січня 2020 12:26
Дата відповіді: 28 січня 2020 16:35
Товар, що є предметом закупівлі цих торгів підпадає під дію Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності, має відповідати вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. №754, про що замовником передбачено відповідну вимогу в тексті Тендерної документації.
В той же час, у підпункті 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу такого змісту: «Наявність Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію), (далі в тексті скорочено – «Дискримінаційна вимога пп.3.2 ТД).
Процедура отримання Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу передбачає проходження процедури перевірки законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016р. №94 із залученням призначеного органу, з оцінки відповідності до процесу перевірки.
Звертаю увагу Замовника на те, що Кабінет Міністрів України привів положення Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки у відповідність до Закону України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”. Останнім, зокрема, забороняється визначення в різних технічних регламентах спеціальних вимог, що спрямовані на запобігання чи усунення одного й того ж виду ризику стосовно одного й того ж виду продукції.
Згідно до прийнятого Кабінетом Міністрів України рішення (Постанова КМУ від 10 липня 2019 р. № 598 «Про внесення змін до Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» ) врегульовано питання, пов’язане з необхідністю подвійної повірки медичних виробів, які підпадають під дію вимог «Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки» і Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro.
Відповідно до Постанови КМУ від 10 липня 2019 р. № 598 дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки не поширюється на законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є медичними виробами та/або медичними виробами для діагностики in vitro.
Оскільки предметом закупівлі цих торгів є медичний виріб для діагностики in vitro, а саме, «Аналізатор біохімічний на сухій хімії IVD, автоматичний» (код ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори»), то для предмету закупівлі цих торгів, відповідно до положень чинного Законодавства України, не передбачено проходження процедури оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та отримання Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу.
Таким чином, вимога Тендерної документації, що викладена в підпункті 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації Замовником є такою, що не може бути виконаною переважною більшістю потенційних учасників цих торгів (оскільки процедуру отримання Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу до предмету закупівлі не передбачено (скасовано) нормами чинного Законодавства), носить дискримінаційний характер, та може вказувати на ознаки узгоджених корупційних дій замовника з одним із учасників цих торгів з метою спотворення результатів процедури закупівлі.
Дискримінаційна вимога, що визначена Замовником у підпункті 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації порушує права Скаржника, а також інших потенційних учасників цієї Процедури закупівлі які хочуть та можуть поставити товар, що є предметом закупівлі цих торгів , але які не можуть відповідати Дискримінаційній вимозі пп.3.2 ТД.
Потрібно відмітити, що такі дії Замовника порушують вимоги частини 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також такі дії Замовника порушують вимоги частини 4 статті 22 Закону оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене прошу:
- прийняти до розгляду цю вимогу;
- усунути порушення, що визначені Дискримінаційною вимога пп.3.2 ТД;
- внести зміни до тендерної документації та видалити з тексту тендерної документації дискримінаційну вимогу визначену підпунктом 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації, а саме, видалити вимогу:
(пп 3.2) «Сертифікат відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом Ваше звернення розглянуто. за результатами розгляду можемо повідомити наступне.
Відповідно до підпункті 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу такого змісту: «Наявність Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію).
Відповідно до положень Закону України «Про технічний регламенти та оцінку відповідності», який визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності, та нормам Постанови КМУ№ 94 від 13 січня 2016 р. «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», встановлено перелік засобів вимірювальної техніки, для яких обов’язковим є проходження процедури оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту, законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та отримання Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу. До цього переліку не включені засоби вимірювальної техніки, що є медичними виробами та/або медичними виробами для діагностики in vitro.
Проте, звертаємо вашу увагу, що Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, зокрема, розділу "Розділ IV СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ В ДЕРЖАВНІЙ СИСТЕМІ СЕРТИФІКАЦІЇ", "Стаття 13. Види та мета сертифікації продукції в державній системі сертифікації», наголошує, що «…Сертифікація продукції в державній системі сертифікації поділяється на обов'язкову та добровільну», тобто, мається на увазі, що виробник товар може добровільно провести сертифікацію відповідності типу вимірювального засобу встановленим законодавством вимогам, який буде підтвердженням, що товар, який він виробляє, імпортує, дійсно відповідає всім заявленим виробником технічним характеристикам, та специфікаціям до товару, і якість товару буде мати належну якість, згідно технічних вимог замовника.
Також, норми статті 18 цього Закону «Обов'язкова сертифікація продукції, що імпортується" наголошують, що продукція (товар), що ввозиться і реалізується на території України, повинна підтверджуватися сертифікатом відповідності чи свідоцтвом про визнання відповідності, виданим призначеним органом. Тобто учасник, який буде надавати продукцію (товар) закордонного погодження, має задовольнити вимоги, встановлені у підпункті 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу такого змісту: «Наявність Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію).
З огляду на вищенаведене, вважаємо, вимога п.п. 3.2) «Сертифікат відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію)» є цілком законною та такою, що не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник може надати лист – роз’яснення із вказанням причин неподання учасником у складі пропозиції копії сертифікату відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора, що не буде підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Відповідно до підпункті 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу такого змісту: «Наявність Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію).
Відповідно до положень Закону України «Про технічний регламенти та оцінку відповідності», який визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності, та нормам Постанови КМУ№ 94 від 13 січня 2016 р. «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», встановлено перелік засобів вимірювальної техніки, для яких обов’язковим є проходження процедури оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту, законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та отримання Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу. До цього переліку не включені засоби вимірювальної техніки, що є медичними виробами та/або медичними виробами для діагностики in vitro.
Проте, звертаємо вашу увагу, що Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, зокрема, розділу "Розділ IV СЕРТИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ В ДЕРЖАВНІЙ СИСТЕМІ СЕРТИФІКАЦІЇ", "Стаття 13. Види та мета сертифікації продукції в державній системі сертифікації», наголошує, що «…Сертифікація продукції в державній системі сертифікації поділяється на обов'язкову та добровільну», тобто, мається на увазі, що виробник товар може добровільно провести сертифікацію відповідності типу вимірювального засобу встановленим законодавством вимогам, який буде підтвердженням, що товар, який він виробляє, імпортує, дійсно відповідає всім заявленим виробником технічним характеристикам, та специфікаціям до товару, і якість товару буде мати належну якість, згідно технічних вимог замовника.
Також, норми статті 18 цього Закону «Обов'язкова сертифікація продукції, що імпортується" наголошують, що продукція (товар), що ввозиться і реалізується на території України, повинна підтверджуватися сертифікатом відповідності чи свідоцтвом про визнання відповідності, виданим призначеним органом. Тобто учасник, який буде надавати продукцію (товар) закордонного погодження, має задовольнити вимоги, встановлені у підпункті 3.2 пункту 3 таблиці «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» Медико-технічні вимоги Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу такого змісту: «Наявність Сертифікату відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію).
З огляду на вищенаведене, вважаємо, вимога п.п. 3.2) «Сертифікат відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора (надати копію)» є цілком законною та такою, що не порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник може надати лист – роз’яснення із вказанням причин неподання учасником у складі пропозиції копії сертифікату відповідності типу вимірювального засобу для біохімічного аналізатора, що не буде підставою для дискваліфікації пропозиції учасника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-21-001250-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Фірма Фармікс", Код ЄДРПОУ:30398035
Дата подання: 13 лютого 2020 14:13
Безпідставна дискваліфікація
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальне підприємство «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради було проведено закупівлю ID UA-UA-2020-01-21-001250-b на код ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори» (НК 024:2015: 35466 – Аналізатор біохімічний на сухій хімії IVD, автоматичний).
Ціна учасника ПП "Фірма Фармікс" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через невідповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Розгорнути
Згорнути
Ціна учасника ПП "Фірма Фармікс" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через невідповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерної пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації.
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2020 15:54
технічна помилка-двічі оприлюднено один протокол.У відповіді надаємо протокол оцінки та відхилення ФірмиФарміксПри відміні торгів опрлюднимо ще раз обидва протоколи.
Інформація про відміну
Дата відміни
13 лютого 2020 13:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі