Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
535 847,00 UAH
UA-2020-01-21-001218-c 5fabf21caee14ab2b824d782cce9a512
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Катерина Костянтинівна

+380505553464 YURIJKATERINA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКОКУЧУРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04418162
Вебсайт: http://gromady.cv.ua/st/rada/220/
Місцезнаходження: 59052, Україна , Чернівецька обл., с. Великий Кучурів, ВУЛ.ГОЛОВНА, будинок 1
Контактна особа: Юрій Катерина Костянтинівна
+380505553464
YURIJKATERINA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендер було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників (UA-2019-12-28-000757-b та UA-2020-01-02-000881-c)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 11:02
Оскарження наміру укласти договір: 01 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг в сумі згідно представленого рахунку здійснюється шляхом перерахування коштів Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 15 днів по факту наданих послуг організації харчування учнів зазначених вище закладів за умови наявності відповідного бюджетного фінансування. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

21 січня 2020 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Голунга Ю.М.
#2603811477
Переможець 535 847,00
UAH
21 січня 2020 11:02

Документи

21 січня 2020 11:02
Електронний підпис
21 січня 2020 11:02
Протокол-11.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 11:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Голунга Ю.М.
#2603811477
535 847,00
UAH
Документи

Документи

21 січня 2020 11:02
Електронний підпис
21 січня 2020 11:02
Протокол-11.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 16:03
ДУ-2 Голунга (1).PDF зміни до договору
18 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:58
ДУ харчування (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 10:37
44-2020.PDF укладений
04 лютого 2020 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 12.2015 року № 922 - VІІІІ, на підставі п. 11.3 Договору дія договору про закупівлю може продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Строк дії Договору №44 від «03» лютого 2020 року продовжується до 28 лютого 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 12.2015 року № 922 - VІІІІ, на підставі п. 11.3 Договору дія договору про закупівлю може продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сума зобов’язань на 2021 рік та сума послуг, що підлягає поставці у 2021 році в поданій Додатковій угоді становить 107 160,00 грн. (сто сім тисяч сто шістдесят гривень 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 642 971,28
UAH