Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Лот 1: крупа гречана, рис; Лот 2: крупа пшенична, крупа перлова, пшоно, крупа вівсяна, крупа ячна, макаронні вироби)
Очікувана вартість
81 995,00 UAH
UA-2020-01-21-001212-a 21b5457cc01f46c295e1f5ac4f22936a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Степанівна Павлунь

+380523652323 sz1981@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням
Код ЄДРПОУ: 22219526
Місцезнаходження: 27552, Україна , Кіровоградська обл., місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1
Контактна особа: Світлана Степанівна Павлунь
+380523652323
sz1981@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 81 995,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Тендерна документація

03 лютого 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:27
Перелік змін до тендерної документації.doc
03 лютого 2020 15:27
ТД 2020 крупи (нова редакція).wps
21 січня 2020 13:50
Проект договору.docx
03 лютого 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 лютого 2020 15:27
Перелік змін до тендерної документації.doc
03 лютого 2020 15:27
ТД 2020 крупи (нова редакція).wps
21 січня 2020 13:50
ТД 2020 крупи.docx
21 січня 2020 13:50
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001212-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ВКФ"МІГ", Код ЄДРПОУ:36194975
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Шановний Замовнику!
1). Повідомляємо Вам, що законодавством прописана лише вимога щодо розробки, введення в дію та практичного застосування процедур, що засновані на принципах НАССР, але відсутня вимога щодо отримання сертифікату НАССР. То на якій законодавчій підставі Ви вимагаєте надання у складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує застосування виробником вимог, передбачених ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга?
Окремо хочемо зазначити, що ст. 22 п. 2 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів № 771/97-ВР від 23.12.1997 року (зі змінами) передбачає, що оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок вперед». На підставі цього Ви, перш за все, як Замовник, повинні мати сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга або ж введену у дію систему управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), щоб відповідати своєму постачальнику за принципом простежуваності.
2). Крім того, прохаємо дати роз’яснення щодо назви Вашого закладу: чи то є пансіонат, чи інтернат. Бо в різних частинах тендерної документації Ви себе по-різному називаєте.
3). На якій законодавчій підставі Ви вимагаєте надання витягу або виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальні відомості про учасника з датою видачі не раніше ніж за місяць до аукціону. Адже, якщо учасник не змінював ніякі відомості у цьому реєстрі відповідно до своєї господарської діяльності, то зазначена раніше інформація є чинною відповідно до діючого законодавства. А тому вимога про надання витягу або виписки тільки із зазначеною Вами датою є дискримінаційною.
4). На якій законодавчій підставі Ви включаєте в перелік кваліфікаційний критеріїв додаткові вимоги? Адже Законом України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено перелік цих критеріїв.
5). Додатково зазначаємо:
• якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, за 2019 рік відповідно до плану перевірок, розміщеному на сайті www.consumer.gov.ua не проходило та відповідно не має на теперішній час пройденого заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;
• або ж якщо учасник змінив складське приміщення і його матеріально-технічна база, існуюча зараз в 2020 році не відповідає матеріально-технічній базі, яка була у нього у 2019 році та була вказана в акті Держпродспоживслужби за 2019 рік;
• або ж якщо підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, звернеться зараз до Держпродспоживслужби із заявою про проходження позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, то тільки на розгляд його заяви законодавчо встановлений період 15 (п'ятнадцять) днів;
тобто з будь-яких перелічених вище трьох обставин, підприємство, що є потенційним постачальником продукції відповідно до предмету закупівлі, не буде мати змогу відповідати Вашому кваліфікаційному критерію про надання копії акту складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданого на потужності учасника, які зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, а тому ця вимога є дискримінаційною.
6). Відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97 ВР:
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
А тому Ваша вимога про надання окремого акту, складеному за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданого на транспортний(ні) засіб(би) є невідповідною вимогам чинного законодавства та дискримінаційною.
Зважаючи на викладене вище, прохаємо Вас внести зміни в тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних вимог у встановленому Законом порядку.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 січня 2020 20:55
Причина: додаткове редагування тексту

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: крупа гречана, рис
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 42 075,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 210,38 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

850 кг
крупа гречана
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1
Дата доставки: 31 грудня 2020
850 кг
рис
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Ракович Сергій Миколайович 39 686,50
UAH з ПДВ
39 686,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2020 06:44
Електронний підпис
10 лютого 2020 06:43
11. Щодо оподаткування.PDF
10 лютого 2020 06:43
23. Технічні вимоги.PDF
10 лютого 2020 06:43
1. Лот 1 пропозиція.PDF
10 лютого 2020 06:43
7. Довідка працівники.PDF
10 лютого 2020 06:43
3. Додаток 2 (ст. 17).PDF
10 лютого 2020 06:43
19. Захист довкілля.PDF
10 лютого 2020 06:43
13. Щодо забезпечення.PDF
10 лютого 2020 06:43
21. Згода персон. дані.PDF
10 лютого 2020 06:43
2. Лот 1 проект договору.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ракович Сергій Миколайович

Інформація про відміну

Дата відміни
11 лютого 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій