Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильники консольні вуличні світлодіодні)
Очікувана вартість
1 794 000,00 UAH
UA-2020-01-21-001195-a 00562e8f318b4eafb77d55cfca7145e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Бубряк

+380952161889 mmkprbu34850918@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мукачівське міське комунальне підприємство "Ремонтно-будівельне управління"
Код ЄДРПОУ: 34850918
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. МУКАЧЕВО, вул. Ужгородська, буд. 17-А
Контактна особа: Юрій Бубряк
+380952161889
mmkprbu34850918@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 січня 2020 13:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2020 13:43
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2020 13:43
Початок аукціону: 07 лютого 2020 15:38
Очікувана вартість: 1 794 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1982 штуки
Світильники консольні вуличні світлодіодні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачево, вул. Ужгородська, 17 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, згідно виписаних рахунків і накладних, протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 17:20
Перелік змін до ТД.pdf
22 січня 2020 17:20
Протокол про внесення змін до ТД №22.pdf
22 січня 2020 17:20
Тендерна документація 2020 р. НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
21 січня 2020 13:48
Тендерна документація 2020 р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Световой поток или эффективность
Дата подання: 22 січня 2020 09:30
Дата відповіді: 22 січня 2020 17:17
В ТЗ не указан световой поток или эффективность. Этот параметр не важен?
Відповідь: Замовником доповнено Додаток 3 "Технічні вимоги до предмета закупівлі" до Тендерної документації та викладено його в новій редакції.
Тендер: ДК 021:2015 - 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильники консольні вуличні світлодіодні)
Дата подання: 23 січня 2020 11:23
Дата відповіді: 23 січня 2020 13:38
Згідно вимог ТД учасник повинен надати сертифікати видані акредитованим органом сертифікації. Чи буде підставою для дискваліфікації надання учасником декларацій про відповідність вимогам технічного регламенту замість сетифікатів?? Адже , з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції
Відповідь: Відповідно до частини 1 розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації:
"- У разі відсутності будь-яких зазначених документів в тендерній пропозиції, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти". Враховуючи вищезазначене, Ви маєте право надати належним чином завірену копію (або оригінал) декларації про відповідність вимогам технічного регламенту та лист в довільній формі з посиланням на норми чинного законодавства України щодо відсутності Сертифікату.
оформлення пропозиції
Дата подання: 24 січня 2020 13:22
Дата відповіді: 27 січня 2020 09:57
В електронній системі Prozorro встановлено допустимий ліміт файлів, що загружаються. Єлектронна система дозволяє використання програм, що здійснюють архівацію даних. В зв’язку з цим просимо відповісти на питання: 1. Чи допускається завантаження файлів PDF у форматах RAR або ZIP (у разі необхідності) з документами, які вимагаються замовником у Тендерній документації? 2. Чи потрібно нумерувати файли тендерної пропозиції, як зазначено в розділі III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для належної оцінки Тендерної пропозиції Учасника, необхідно завантажувати файли в форматі PDF наступним чином:
- Файл №1: «Тендерна пропозиція»;
- Файл № 2 «Кваліфікаційні критерії» ....і т.д.
В залежності від якості (розширення) сканованих документів, їх кількість в межах файлів може бути різною, тому, якщо кількість аркушів перевищує допустимий об'єм, то необхідно завантажити файл наступним чином:
Файл № 2 «Кваліфікаційні критерії» частина 1;
Файл № 2 «Кваліфікаційні критерії» частина 2, і.т.д.
У зв'язку з вищевикладеним наполегливо рекомендуємо завантажувати Тендерні пропозиції без застосування форматів RAR або ZIP.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-21-001195-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Залізобетонний Сервіс, Код ЄДРПОУ:43067194
Дата подання: 13 лютого 2020 21:11
Дискримінаційий підхід до оцінки тендерних пропозицій
Просимо ознайомитись з невідоповідностями, які зазначені у цій вимозі (додається окремим файлом) та дискваліфікувати пропозиції вибраного Переможця.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2020 16:44
Щодо пропозиції ФОП СОН ЧАНКЕ:
І. Подана Учасником ФОП СОН ЧАНКЕ довідка № 61/02 від 05.02.2020 року відповідає вимогам Тендерної документації з наступних підстав:
1. Довідка сформована у відповідності до встановленого Замовником зразка (пп.1, п. 1, ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації).
2. Зазначена Учасником інформація стосовно наявності офісної техніки без зазначення конкретного виробника не є підставною для відхилення його пропозиції, оскільки в даній таблиці учасниками: «*Зазначаються машини, механізми, обладнання тощо, лише ті, що необхідні для належного виконання договірних зобов’язань, визначених технічним завданням.». Наявність офісної техніки не впливає на виконання договірних зобов’язань в майбутньому. В даному випадку, ключовим є наявність в Учасника складського приміщення, оскільки, згідно пункту 5.1. розділу V. ПОСТАВКА ТОВАРУ «Строк поставки товару: протягом 3 днів з моменту надання заявки на отримання товару на протязі 2020 року (за письмовим повідомленням Замовника (Покупця))».
ІІ. Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 Тендерної документації, учасники мають надати в складі Тендерної пропозиції заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Завантажений Учасником ФОП СОН ЧАНКЕ проект договору відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки:
1. Проект договору містить інформацію про «Учасника » (Постачальника) - ФОП СОН ЧАНКЕ. Повноваження щодо підписання Договору підтверджені завантаженою Учасником у «Файлі № 4 Інші документи» Довідкою, що підтверджує повноваження особи на підписання документів № 64/02 від 04.02.2020 року.
2. В пункті 3.1. проекту договору Учасником зазначено ціну договору, що відповідає інформації, яка міститься в Тендерній пропозиції Учасника № 68/02 від 05.02.2020 року.
3. Учасником заповнено розділ XI. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» проекту договору зі сторони «Учасника » (Постачальника).
Доцільно зауважити, що Замовник самостійно заповняє інформацію про свої банківські реквізити, оскільки він має декілька рахунків.
Варто звернути увагу на те, що зазначення номеру в проекті договору є недоцільним, оскільки Замовник самостійно здійснює реєстрацію договорів у день їх фактичного укладення, а відповідно самостійно проставляє дату.
Стосовно відхилення Тендерної пропозиції (оголошення UA-2020-01-10-000301-c.) , з підстав надання незаповненого договору, то зазначаємо, що в даній закупівлі учасником не зазначено інформацію про загальну вартість послуг та вартість одиниці послуг, а не номеру та дати проекту договору. Інформація про ціну, є важливим критерієм для Замовника, оскільки головною метою в реалізації Закону «Про публічні закупівлі» є економія коштів.
Враховуючи вищевикладене, в Замовника відсутні підстави для задоволення Вимоги в даній частині.
Щодо пропозиції ПП «ТД «ВАТРА-ЦЕНТР», то вона Тендерним комітетом не розглядалася.

Документи подані скаржником

13 лютого 2020 21:11
Вимога.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-21-001195-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Залізобетонний Сервіс, Код ЄДРПОУ:43067194
Дата подання: 20 лютого 2020 11:46
Скарга
Дискримінація інтересів ТОВ ЗБС. Скарга і Платіжне доручення - у вкладеннях.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 лютого 2020 11:02
рішення від 24.02.2020 №3434+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2020 11:02
рішення від 06.03.2020 №4361 .pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 21:21

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 11:46
Платіжка.pdf
20 лютого 2020 11:46
скарга_ММКПРБУ.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сон Чанке 1 100 712,00
UAH з ПДВ
988 691,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР" 1 143 758,64
UAH з ПДВ
989 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Залізобетонний Сервіс 1 421 412,00
UAH з ПДВ
1 209 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ТОРГОВИЙ ДІМ ЛЬВІВСЬКОГО ЕЛЕКТРОЛАМПОВОГО ЗАВОДУ ''ІСКРА'' 1 698 182,40
UAH з ПДВ
1 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА" 1 332 400,00
UAH з ПДВ
1 229 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УРБАН ЛАЙТ" 1 455 452,00
UAH з ПДВ
1 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 лютого 2020 11:45
Електронний підпис
07 лютого 2020 17:14
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:59
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:55
Витяг з ЄДРЮОФОП.pdf
06 лютого 2020 12:55
Файл _3 Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

06 лютого 2020 11:57
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:21
Файл №6 Довідка.pdf
06 лютого 2020 10:21
Файл №4 Інші документи.pdf
06 лютого 2020 10:21
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 лютого 2020 12:57
Електронний підпис
05 лютого 2020 09:32
Тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2020 09:32
проект договору.pdf
05 лютого 2020 09:32
лист згода.pdf
05 лютого 2020 09:32
інші документи.pdf
05 лютого 2020 09:32
гарантійний лист.pdf
05 лютого 2020 09:32
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сон Чанке

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА-ЦЕНТР"

ТОВ Залізобетонний Сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ТОРГОВИЙ ДІМ ЛЬВІВСЬКОГО ЕЛЕКТРОЛАМПОВОГО ЗАВОДУ ''ІСКРА''

ТОВ "ЕЛЬ-СЛАВУТА"

УРБАН ЛАЙТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сон Чанке
#2414517010
Переможець 988 691,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сон Чанке
#2414517010
988 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 10:32
SCAN0301.PDF зміни до договору
30 квітня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 10:59
SCAN0275.PDF укладений
19 березня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 988 691,00
UAH